Wel jammer dat alle herders al zijn geweest

Moderator: moderatorteam
Hahah, leuk. Zo had ik er eens een die mijn colliepup uitschold voor JRsjm schreef:Ben weer terug, prachtige chihuahua's gezien. Vreselijke getoupeerde poedels & bobtails en Sally is uitgescholden voor teckel![]()
![]()
![]()
Als ze toch iets níet is is het wel een teckel, met haar lange poten kortlichaam en staande oren![]()
![]()
Oh, jou heb ik ook gezien! Tenminste, dat denk iksjm schreef:Ben weer terug, prachtige chihuahua's gezien. Vreselijke getoupeerde poedels & bobtails en Sally is uitgescholden voor teckel![]()
![]()
![]()
Als ze toch iets níet is is het wel een teckel, met haar lange poten kortlichaam en staande oren![]()
![]()
Dat zou best eens kunnenFrederiek schreef:Oh, jou heb ik ook gezien! Tenminste, dat denk iksjm schreef:Ben weer terug, prachtige chihuahua's gezien. Vreselijke getoupeerde poedels & bobtails en Sally is uitgescholden voor teckel![]()
![]()
![]()
![]()
. Ik zag een meisje lopen met een hondje die echt exáct op Sally leek (ik dacht nog 'hey, díe lijkt op de forumfotohondje!'), dus dat zullen jullie dan wel zijn geweest
.
Ik vond het heel erg gezellig dat we elkaar gesproken hebben, en wil je nogmaals heel erg bedanken voor het overnemen van mijn camera toen ik in de ring stond. Je hebt goed je best gedaan met foto's maken, er zijn er ongetwijfeld een aantal goed gelukt en voor mij zowiezo een heel leuk aandenken.shanty schreef:Ik vond het harstikke gezellig leuk een paar forummers ontmoet. En aangemoedigd.
En tapas daar ben ik nu verliefd op![]()
LongFields schreef:Ik vond het heel erg gezellig dat we elkaar gesproken hebben, en wil je nogmaals heel erg bedanken voor het overnemen van mijn camera toen ik in de ring stond. Je hebt goed je best gedaan met foto's maken, er zijn er ongetwijfeld een aantal goed gelukt en voor mij zowiezo een heel leuk aandenken.shanty schreef:Ik vond het harstikke gezellig leuk een paar forummers ontmoet. En aangemoedigd.
En tapas daar ben ik nu verliefd op![]()
![]()
Wat leuk dat je verliefd bent op Tapas! Ik ook wel een beetje...:
Graag gedaan hoor, ik doe dat graag en ben dan bijna niet meer te stoppen. Behalve als ik de ring in moet natuurlijk.shanty schreef: Vond het ook leuk van je dat je echt even de tijd nam om dingen uit te leggen !Super
Die laekense kwam de erering binnen, wordt er 'daar komt de mechelse herder' o.i.d. omgeroepenLongFields schreef:Ik heb jou ook niet gezien dit keer Marianne.
Gefeliciteerd met je Nederlands Kampioen!
De Laekense pup werd inderdaad vierde, de fokster (hele goede vriendin van mij) belde me vanuit de auto nog op om dat door te geven. Geloof dat ze er blij mee was (en terecht natuurlijk).
dank jeFrederiek schreef:
@Podenji, Barry heeft een ontzettend leuke kop!
Nou ja, gewéldig, het is een mooi resultaat en ik had het niet verwacht. Maar geweldig wordt het bij mij pas echt als ik een keer met Tapas het BOB zou weten te behalen.Podenji schreef:thanks! jij trouwens ook nog van harte met je geweldige resultaat
Podenji schreef:dank jeFrederiek schreef:
@Podenji, Barry heeft een ontzettend leuke kop!![]()
hebben wij mekaar gesproken trouwens?
Je hebt PB.fresan schreef: Kan iemand mij vertellen met hoeveel grand basset griffon vendees mijn hond in de jeugdklasse staat morgen? En heel misschien zelfs wel namen? Altijd leuk om te weten
ja ik las het net in de foto hoekFrederiek schreef:
Haha nee, ik zat bij de erering 's middags een rij achter jullie op de tribune. M'n vriendin en ik vonden Barry zo leuk, en hoe hij zich met zo'n prachtig verbaasde blik tussen de stoelen moest wurmen. Ik zag een foto van 'm net in de fotohoek, herkende hem en kwam erachter dattie van jou is. En die whippet naast jullie, die had ook een prachtig hoofdje zeg!
dutchlabs one hell of a guylabberdebab schreef:
kan iemand mij vertellen hoeveel jeugdreuen er zijn en evt wie bij de labradors??
Waar heb je dat weg?Podenji schreef:dutchlabs one hell of a guylabberdebab schreef:
kan iemand mij vertellen hoeveel jeugdreuen er zijn en evt wie bij de labradors??
mar-moye georgia made brick
holterhook zidane
storm
cover my eyes obscured by clouds
bikkel
holterhook hot impressive
snoopys gang snout
bradstons x=pect the impossible
extremely cute de létang balancet
Thanks woord een moeilijke job morgen de mijne is ronduit de jongste...Podenji schreef:dutchlabs one hell of a guylabberdebab schreef:
mar-moye georgia made brick
holterhook zidane
storm
cover my eyes obscured by clouds
bikkel
holterhook hot impressive
snoopys gang snout
bradstons x=pect the impossible
extremely cute de létang balancet
dat weet ik gewoon allemaalMissDorien schreef:Waar heb je dat weg?
sterkte en succes gewenst danlabberdebab schreef: Thanks woord een moeilijke job morgen de mijne is ronduit de jongste...