A puppy has somehow survived an attack that left her without most of her jaw and tongue. She's an 8-month-old puppy named Katrina who someone decided to use as a target. "If it had been an inch further back, we may not have been able to save this dog," said veterinarian Dr. Veronika Kiklevich.
Most of Katrina's jaw and tongue are gone, shot off by someone who then left her die. Now, she can't eat or drink on her own. "This is obviously trauma to me. I can't see that this would happen in a natural world in any way," Dr. Kiklevich told News 4. Katrina was found last week, hurt and running around the Helotes area. She was brought to the Animal Defense League to receive help.
Katrina's case is just another one of many unsolved animal abuse cases. Although still frightened around people, Katrina doesn't attack. It's giving everyone hope that she'll fully recover and bring joy to someone's life.
"She'll look a little goofy. She may need a pocket protector when she gets done with this," Dr. Kiklevich added. Katrina had her first surgery Tuesday. We're told she is doing fine. Veterinary surgeons were able to reconstruct part of Katrina's jaw and save a little more than a third of her tongue.
She'll be looking for a good home in about a month.
Bron: http://www.liveleak.com/view?i=75c_1191973800" onclick="window.open(this.href);return false;
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pup overleeft schot in her gezicht
Moderator: moderatorteam
- Maxine
- Zeer actief
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
Re: Pup overleeft schot in her gezicht
belachelijke mensen.. gruwelijk gewoon :M:
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Broodmager en met een gedeelte van haar kaak en tong kwijt.?
Sorry maar ik krijg ook wel een beetje naar gevoel bij mensen die alles maar willen redden.
Ten kosten van.
Sorry maar ik krijg ook wel een beetje naar gevoel bij mensen die alles maar willen redden.
Ten kosten van.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
hoezo, misschien valt het wel mee...en wie weet heeft ze geen pijn en straks een liefdevol huisje waar ze...
er staat niet hoe het met het eten e.d. gaat.. en misschien valt het wel mee van hoe het eruit ziet en wat ze precies mist. er staat wel "most of her.." maar soms overdrijven ze ook welleens, ws zal er wel mee te leven zijn anders hadden ze het echt niet gedaan.
ik vind het juist belagelijk als ze gelijk de spuit er weer inzetten.
er staat niet hoe het met het eten e.d. gaat.. en misschien valt het wel mee van hoe het eruit ziet en wat ze precies mist. er staat wel "most of her.." maar soms overdrijven ze ook welleens, ws zal er wel mee te leven zijn anders hadden ze het echt niet gedaan.
ik vind het juist belagelijk als ze gelijk de spuit er weer inzetten.