Dank je wel kan ik hard gebruikenPodenji schreef:sterkte en succes gewenst danlabberdebab schreef: Thanks woord een moeilijke job morgen de mijne is ronduit de jongste...![]()
en aan de anderen die vandaag mooie resultaten hebben behaald: van harte!!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Martini dog show groningen
Moderator: moderatorteam
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Re: Martini dog show groningen
-
Leane
Bas Rouge schreef:Huette kreeg het JCAC en het CAC en is hiermee Nederlands Jeugdkampioen geworden.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
terriers de airdale , verder weet ik het niet.Nanna schreef:Ik hoor net dat een Whippet de rasgroep windhonden heeft gewonnen (Hello World di Mahana)
Zijn er al andere groepswinnaars bekend?
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
ik heb nog een paar foto's van jou en barry gemaakt, als ik tijd heb, zal ik ze op het forum zetten!Podenji schreef:ik heb allerlei lakense gezien maar tapasje niettwijfelde eigenlijk of je er wel was susanne
![]()
de laekense pup was trouwens nog geselecteerd bij de laatste 5, maar niet geplaatst, toch knap hoor! leuk hondje vond ik het trouwens.
ook Linda en Ellen gezien, gezellig weerverder geen forummers
![]()
Barry kreeg BOB en is nu NL kampioenhelaas niet geplaatst in de erering maar ja wellicht een volgende keer
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
gaafRosalinde. schreef:ik heb nog een paar foto's van jou en barry gemaakt, als ik tijd heb, zal ik ze op het forum zetten!Podenji schreef:ik heb allerlei lakense gezien maar tapasje niettwijfelde eigenlijk of je er wel was susanne
![]()
de laekense pup was trouwens nog geselecteerd bij de laatste 5, maar niet geplaatst, toch knap hoor! leuk hondje vond ik het trouwens.
ook Linda en Ellen gezien, gezellig weerverder geen forummers
![]()
Barry kreeg BOB en is nu NL kampioenhelaas niet geplaatst in de erering maar ja wellicht een volgende keer
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
heb meegedaan met de juniorhandling meteen een bruine koningspoedel
van wendy en patrick van oosten
als wisselhond een kerry blue terrier
en werd uiteindelijk 3de, een mooie beker maar net niet geplaats
maar mariska werd nummer 1, en ze had die plaatsing dan ook echt verdiend!
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Iedereen van harte met de super resultaten
!!
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
"Exclusief voor hond en paard"
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
was jij dat toch! van harte! 3e is toch heel goed.Rosalinde. schreef:heb meegedaan met de juniorhandling meteen een bruine koningspoedel
enneh nu fotos plaatsen
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Jullie gaan echt als een speer hè? Gefeliciteerd met de titel en het volle CAC!Bas Rouge schreef:Huette kreeg het JCAC en het CAC en is hiermee Nederlands Jeugdkampioen geworden.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Iedereen van harte gefeliciteerd met de resultaten
En iedereen die morgen gaat, succes!, ik kom kijken
En iedereen die morgen gaat, succes!, ik kom kijken
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
foto's zijn in de maak, over paar minuutjes staan ze eropPodenji schreef:was jij dat toch! van harte! 3e is toch heel goed.Rosalinde. schreef:heb meegedaan met de juniorhandling meteen een bruine koningspoedel
enneh nu fotos plaatsen
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
een foto van mij en de poedel

-
Marion.
En jij bent echt past 16Rosalinde. schreef:een foto van mij en de poedel
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
ja nu bijna net een maand 16Marion. schreef:En jij bent echt past 16Rosalinde. schreef:een foto van mij en de poedel
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
tja je moet er als kak bij lopen bij de juniorhandling he hahaNanna schreef:je brengt hem prachtig voor, maar je ziet eruit als een strenge secretaresseRosalinde. schreef:een foto van mij en de poedel
-
Marion.
Kak? Ik vind je meer een oud wijf. Ik wil nog niet in zo'n pakje begraven worden :N:Rosalinde. schreef:tja je moet er als kak bij lopen bij de juniorhandling he hahaNanna schreef:je brengt hem prachtig voor, maar je ziet eruit als een strenge secretaresseRosalinde. schreef:een foto van mij en de poedel
Waarom mag junior-handling niet gewoon junior zijn? Inclusief de daarbij behorende kleding?
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
daar heb je de kind-hond shows voorMarion. schreef:Kak? Ik vind je meer een oud wijf. Ik wil nog niet in zo'n pakje begraven worden :N:
Waarom mag junior-handling niet gewoon junior zijn? Inclusief de daarbij behorende kleding?

-
Marion.
Noem het dan puber-handling ofzo. Inclusief de daarbij horende kleding. Lekker dat gele shirt uit haar avatar, met een spijkerbroek. Past prachtig bij een bruine koningspoedelPodenji schreef:daar heb je de kind-hond shows voorMarion. schreef:Waarom mag junior-handling niet gewoon junior zijn? Inclusief de daarbij behorende kleding?
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Marion. schreef:Noem het dan puber-handling ofzo. Inclusief de daarbij horende kleding. Lekker dat gele shirt uit haar avatar, met een spijkerbroek. Past prachtig bij een bruine koningspoedelPodenji schreef:daar heb je de kind-hond shows voorMarion. schreef:Waarom mag junior-handling niet gewoon junior zijn? Inclusief de daarbij behorende kleding?

- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Gefeliciteerd allemaal! Baasjes van Barry, Huette, Tapas en iedereen met goede resultaten!
Oja, Rosalinde natuurlijk ook!
Wel een hele leuke, aardige man vond ik. En hij vond de kwaliteit van de Laekense in de Nl heel hoog zei hij.
Nou ja, was een leuke, leerzame dag en heb veel hondjes geknuffeld vandaag. Haast geen forummers gezien maar was ook vroeg weer weg vanwege mijn lift.
Oja, Rosalinde natuurlijk ook!
Vandaag was ik stagiaire bij de Chinese naakthonden. Vanmorgen kwam ik in het restaurant voor het ringpersoneel/km's en dacht zal bij die oudere meneer gaan zitten die helemaal alleen aan dat tafeltje zit en zo vrolijk gedag zei. Iedereen zat lekker te kletsen dus dacht zal ook ff gaan kletsen. Was het dus jullie km en sprak nur Deutsch :N: Ik spreek echt nog amper duits omdat ik dat nooit meer heb gebruikt na die paar jaar op school. Pfff, heb zitten zweten vanmorgenLongFields schreef: Tapas was 1 van de 9 Laekense vandaag, en zij stond samen met een ouder teefje in de jeugdklas.
Tot mijn verbazing werd Tapas eerste geplaatst, met een Uitmuntend, en later bij de keuring voor het CAC wist ze achter haar "nichtje" (dochter van Nozems broer Arkan) het RCAC binnen te slepen. Ik ben zó trots en had dit helemaal niet verwacht! Ze had ook een prachtig keurverslag, wat ik nog even moet vertalen naar het Nederlands, want we hadden een Duitse keurmeester.
Door haar 1U in de jeugdklas heeft Tapas haar eerste JCAC behaald, dat smaakt natuurlijk naar meer!![]()
Nou ja, was een leuke, leerzame dag en heb veel hondjes geknuffeld vandaag. Haast geen forummers gezien maar was ook vroeg weer weg vanwege mijn lift.
-
Marion.
Jaaaaaaaaaaaa heerlijk! En waarom mag dat wel bij een Galgo, en moet het bij een koningspoedel in tenue Schoevers-tut???Rosalinde. schreef:en kijk eens aan:
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
dat ben ik Marion, en zoals je wel weet is dit al heel tuttig voor mijn doen
Rosalinde, bedankt voor de fotos!! mag ik ze gebruiken op mijn site en naar barrys fokker?
Rosalinde, bedankt voor de fotos!! mag ik ze gebruiken op mijn site en naar barrys fokker?
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
waar ik aan meedeed met de juniorhandling is anders dan de gewone keuring he
maar je ziet toch ook wel steeds meer mensen in pak bij de gewone keuringen
maar je ziet toch ook wel steeds meer mensen in pak bij de gewone keuringen
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re:
Wat leuk dat je met onze keurmeester gekletst hebt. Lastig altijd hè, dat Duits. Heb ik ook last van.sirene schreef: Vandaag was ik stagiaire bij de Chinese naakthonden. Vanmorgen kwam ik in het restaurant voor het ringpersoneel/km's en dacht zal bij die oudere meneer gaan zitten die helemaal alleen aan dat tafeltje zit en zo vrolijk gedag zei. Iedereen zat lekker te kletsen dus dacht zal ook ff gaan kletsen. Was het dus jullie km en sprak nur Deutsch :N: Ik spreek echt nog amper duits omdat ik dat nooit meer heb gebruikt na die paar jaar op school. Pfff, heb zitten zweten vanmorgenWel een hele leuke, aardige man vond ik. En hij vond de kwaliteit van de Laekense in de Nl heel hoog zei hij.
Ik moest wel een beetje om hem grinniken, pas na de keuring zag ik dat hij naast een heel ouderwetse blazer en spijkerbroek ook witte sneakers droeg.
Leuk dat hij tegen jou zei dat de kwaliteit van de Laekense heel hoog is, was dat na de keuringen, of nog ervoor?
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
tuuurlijk mag dat!Podenji schreef:dat ben ik Marion, en zoals je wel weet is dit al heel tuttig voor mijn doen![]()
-
Marion.
Maar dat kon ik niet zien he? Maar echttttttttttttt, dit is toch stukken beter? En toch netjes. En je bent niet zo oud als ik, maar tussen de 30 en 40 zit jij ook toch? En je ziet er toch jonger uit dan Rosalinde in haar pakjePodenji schreef:dat ben ik Marion, en zoals je wel weet is dit al heel tuttig voor mijn doen![]()
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Re:
Haha, die sneakers heb ik niet gezien. Grappig.LongFields schreef: Wat leuk dat je met onze keurmeester gekletst hebt. Lastig altijd hè, dat Duits. Heb ik ook last van.![]()
Ik moest wel een beetje om hem grinniken, pas na de keuring zag ik dat hij naast een heel ouderwetse blazer en spijkerbroek ook witte sneakers droeg.![]()
Leuk dat hij tegen jou zei dat de kwaliteit van de Laekense heel hoog is, was dat na de keuringen, of nog ervoor?
Hij zei dat voor de keuringen trouwens hoor. Misschien denkt ie daar nu heel anders over
- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
ieder zijn eigen smaak van showen heMarion. schreef:Maar dat kon ik niet zien he? Maar echttttttttttttt, dit is toch stukken beter? En toch netjes. En je bent niet zo oud als ik, maar tussen de 30 en 40 zit jij ook toch? En je ziet er toch jonger uit dan Rosalinde in haar pakjePodenji schreef:dat ben ik Marion, en zoals je wel weet is dit al heel tuttig voor mijn doen![]()
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
super thanks!!!Rosalinde. schreef:tuuurlijk mag dat!Podenji schreef:dat ben ik Marion, en zoals je wel weet is dit al heel tuttig voor mijn doen![]()