Ja, dat weet ik, er was geen enkel lichamelijk contact, ze motten elkaar gewoon niet, maar ik vond die vette tik van die man tegen de snuit van zijn hond gewoon niet zo leuk. Die kon je over de hele hal door horen.Leane schreef:Nou dat was geen ruzie hoor. Dat was gewoon wat gesnauw naar elkaar en dat gebeurd erg vaak bij de Rottweilers. Niet dat ik het goed keur maar het was geen ruzieDebbieZ schreef:Bij de rottweilers maakten de reuen ruzie, eentje kreeg een behoorlijke tik tegen de bek van de baas.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Martini dog show groningen
Moderator: moderatorteam
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
- Aantal honden: 2
Re: Martini dog show groningen
Staat op de vorige pagina.. Ze werd 4U vandaag van de 8 in haar klasse dus ik ben dik tevreden !!LongFields schreef:En heb jij de gehoopte ZG gehaald vandaag?Leane schreef:Nou dat was geen ruzie hoor. Dat was gewoon wat gesnauw naar elkaar en dat gebeurd erg vaak bij de Rottweilers. Niet dat ik het goed keur maar het was geen ruzieDebbieZ schreef:Bij de rottweilers maakten de reuen ruzie, eentje kreeg een behoorlijke tik tegen de bek van de baas.
Die tik heb ik niet gezien want Xavier stond ook in de klasse en ik was na hem aan het kijken of dat hij er ook op reageerde !DebbieZ schreef:Ja, dat weet ik, er was geen enkel lichamelijk contact, ze motten elkaar gewoon niet, maar ik vond die vette tik van die man tegen de snuit van zijn hond gewoon niet zo leuk. Die kon je over de hele hal door horen.Leane schreef:Nou dat was geen ruzie hoor. Dat was gewoon wat gesnauw naar elkaar en dat gebeurd erg vaak bij de Rottweilers. Niet dat ik het goed keur maar het was geen ruzieDebbieZ schreef:Bij de rottweilers maakten de reuen ruzie, eentje kreeg een behoorlijke tik tegen de bek van de baas.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ah, gevonden!Leane schreef:We gingen voor de ZG van Winter maar ze werd 4Udus helemaal blij.. Xavier kreeg 4ZG
ook helemaal goed voor de piemelmuis

Gefeliciteerd Leane, dat was niet voor niets met auto met chauffeur naar Groningen dus!

- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wauw, wat een super resultaten heeft iedereen
.
Gefeliciteerd
.

Gefeliciteerd

www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Jihooee, bedanktLongFields schreef:Iedereen weer gefeliciteerd met de behaalde resultaten maar met name Leonieke, met haar BIS-puppy!![]()
![]()

www.marengosoutfit.nl
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Ik zag Yana staan, herkende haar ook onmiddelijk van de foto's en toen moest ze direct de ring in! Was wel leuk om te zien, des te meer omdat ze ook nog goed scoorde.Scooby schreef:Zo, ik ben ook weer thuis en meer dan tevreden!Yana werd 1 Uitmuntend in de Tussenklasse en kreeg het reserve CAC/IB!
![]()
Op haar keurrapport ben ik misschien nog wel het meest trots, want dat was echt super!

@ Elmo/maureen, ik heb Elmo ook nog gezien! Hij zat in een bench nietwaar? Wat een lievertje zeg! Ik zag alleen niet iemand waarvan ik dacht dat dat een Maureen

@ Leonieke, had jouw hondje heel veel stippen vergeleken met de rest? Kan ik ergens foto's van haar zien?
Gefeliciteerd met jullie resultaten trouwens!

@ Frederiek, heb nog wel opgelet, maar je niet gezien. Hebben jullie het naar je zin gehad?

Daar ben ik het wel mee eens. Ik schrok ook van de Bordeaux doggen, ze lagen allemaal voor pampus op de grond en ik vond ze veel te grof qua lichaam en de neuzen worden volgens mij ook steeds korter.DebbieZ schreef:Het was leuk hoor, maar ik had ook wel wat zure momentjes. Ik schrok best van de Engelse Bulldoggen bijvoorbeeld. Wat zijn die zwaar!! Die staarten zitten helemaal IN de ruggegraat gefokt bij sommigen.
Verder wel veel leuke honden gezien! En wat ik ook altijd leuk vind is om de mensen te bekijken die bij de rasgroepen horen.

- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Ik heb nog een aantal foto's van Winter voor jeLeane schreef:We gingen voor de ZG van Winter maar ze werd 4Udus helemaal blij.. Xavier kreeg 4ZG

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
hahah oh leane, betrapt op double handling

- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Iedereen die het gisteren of vandaag tevreden is met de resultaten ,van harte gefeliciteerd.
Jim Jam is gisteren 2U( res CAC ) geworden. De keurmeester vond de hoekingen van de andere reu mooier.

Dit zijn wij in Groningen .
Groetjes,
Linda

Jim Jam is gisteren 2U( res CAC ) geworden. De keurmeester vond de hoekingen van de andere reu mooier.

Dit zijn wij in Groningen .

Groetjes,
Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Leonieke, ik heb je hondje gezien, ik vond haar mooi 
En Suus, ik zat vlak bij jou volgens mij
Ik heb bij de stabijs gezeten tot de Ieren waren (ring ernaast) en die waren voor de gbgv volgens mij, toch?
Nooit meer over nagedacht dat jij daarbij kon zitten, ik heb nog een hele tijd staan praten daar!

En Suus, ik zat vlak bij jou volgens mij

Ik heb bij de stabijs gezeten tot de Ieren waren (ring ernaast) en die waren voor de gbgv volgens mij, toch?
Nooit meer over nagedacht dat jij daarbij kon zitten, ik heb nog een hele tijd staan praten daar!

- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Omdat het om het totaalplaatje gaat, zowel hond en handler horen er verzorgd uit te zien .Marion. schreef: Kak? Ik vind je meer een oud wijf. Ik wil nog niet in zo'n pakje begraven worden :N:
Waarom mag junior-handling niet gewoon junior zijn? Inclusief de daarbij behorende kleding?
Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
(met dank aan Desi)
(met dank aan Desi)
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Koh I Noor is niet het lichtste teefje, maar er waren ook wel wat hondjes die donkerder zijn. Ze is een beetje gemiddeld-Gaby- schreef: @ Leonieke, had jouw hondje heel veel stippen vergeleken met de rest? Kan ik ergens foto's van haar zien?
Gefeliciteerd met jullie resultaten trouwens!![]()

Dank je

www.marengosoutfit.nl
- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Haha, leuk!!Marjoleine schreef:Leonieke, ik heb je hondje gezien, ik vond haar mooi![]()
Super om te horen dat je haar ook een knap puppen kind vond

www.marengosoutfit.nl
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Ik heb inmiddels foto's zitten kijken op je site.Leonieke schreef:Koh I Noor is niet het lichtste teefje, maar er waren ook wel wat hondjes die donkerder zijn. Ze is een beetje gemiddeld-Gaby- schreef: @ Leonieke, had jouw hondje heel veel stippen vergeleken met de rest? Kan ik ergens foto's van haar zien?
.
Dank je.

- Leonieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Leuk om te horen-Gaby- schreef:Ik heb inmiddels foto's zitten kijken op je site.Leonieke schreef:Koh I Noor is niet het lichtste teefje, maar er waren ook wel wat hondjes die donkerder zijn. Ze is een beetje gemiddeld-Gaby- schreef: @ Leonieke, had jouw hondje heel veel stippen vergeleken met de rest? Kan ik ergens foto's van haar zien?
.
Dank je.
Prachtige honden, allemaal! En geniet nog even van de overwinning. Ze was niet het hondje dat ik voor ogen had trouwens, maar dat maakt verder niet uit, Koh I Noor was iets ouder.

www.marengosoutfit.nl
- Patrol
- Zeer actief
Leane schreef:We gingen voor de ZG van Winter maar ze werd 4Udus helemaal blij.. Xavier kreeg 4ZG

- Patrol
- Zeer actief
@ Ellen... ha,ha ik was die fotograaf die jouw plekje in nam om Wintertje op de foto te zetten!
Dus Leanne... die foto's zijn ongeveer hetzelfde... en die van Ellen zijn een stuk beter.

Dus Leanne... die foto's zijn ongeveer hetzelfde... en die van Ellen zijn een stuk beter.

- Patrol
- Zeer actief
Hmmmm was dat het opstootje achter 'ons' bankje.... nou dat stelde dus niets voor....als je daar al van onder de indruk bent raad ik je aan nooit een rottweiler te nemen.Leane schreef: Die tik heb ik niet gezien want Xavier stond ook in de klasse en ik was na hem aan het kijken of dat hij er ook op reageerde !

- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Ik heb een rottweiler gehad (helaas overleden in 2006) en ik was niet onder de indruk van wat de honden deden, maar ik vond het niet zo schattig van meneer dat die hond zo'n dreun aan de kop moest hebben.Patrol schreef:Hmmmm was dat het opstootje achter 'ons' bankje.... nou dat stelde dus niets voor....als je daar al van onder de indruk bent raad ik je aan nooit een rottweiler te nemen.
- labberdebab
- Actief
- Contacteer:
Onze Bonus, net 9 maand oud in een goed bezette jeugdklasse met 10 hondjes kreeg een 4U met een prachtig keurverslag. Wij zijn stikblij en dat voor een eerste keer... 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Vond ik ook, ik vond haar er echt uitspringen in de voorring. Erg mooi meisje hoor, ik weet nog dat ik me zat af tevragen door wie ze gefokt was, door jullie dus!!!Leonieke schreef:Haha, leuk!!Marjoleine schreef:Leonieke, ik heb je hondje gezien, ik vond haar mooi![]()
Super om te horen dat je haar ook een knap puppen kind vond.

Onze Cleo stond er ook bij, werd ook geselecteerd bij de beste 8 en eindigde net als de anderen als 4e BIS puppy!!
Ook hier dik en dik tevreden!!
Heee wat leuk zegEllen. schreef:Ik heb nog een aantal foto's van Winter voor jeLeane schreef:We gingen voor de ZG van Winter maar ze werd 4Udus helemaal blij.. Xavier kreeg 4ZG
Wist dat ze zou komen en heb dus even gewacht. Vond het erg leuk om te zien toen je vriend met Winter moest 'staan' en jij buiten de ring rondjes ging lopen zodat Winter extra aandachtig was en op jou ging letten en uiteindelijk mooi ging staan.. Toen heb ik even wat gekiekt ook
![]()

had me even aangesproken !!! euh tja.. dat double handling haha..De ringmeester was nog al streng en er mocht niet geroepen worden. Dus ben ik inderdaad maar rondjes gaan lopen met mijn zak met rookworst.. Je hebt goed opgelet

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
OOk wij zijn super happy naar huis gegaan, wat een topdag!!!
Tsavo, 1 Uitmuntend jeugdklas, JCAC en tevens reserve reu

Cleo 1 Veelbelovend puppyklas, beste puppy, 4e BIS puppy.
Ze was te moe om nog mooi te staan

Suddha , 1 Uitmuntende jeugdklas, JCAC en tevens beste teef dus CAC

Leukste was dat Dhr Peper helemaal lyrisch was van elk van onze honden. Zo leuk wat hij allemaal zei, Bij tsavo dat de zon ging schijnen, Cleo was een droompupje en Suddha was zoals een weim moest zijn.
Echt erg leuk!! Ook dat hij elke keuze onderbouwde, waren maar meer keurmeesters zo!!
Maar tijdens keuze BOB werd er echt een aanslag gedaan op ons uithoudingsvermogen, we bleven maar lopen, pfffff
Filmpjes zijn aan het uploaden, dus volgen nog.
Tsavo, 1 Uitmuntend jeugdklas, JCAC en tevens reserve reu

Cleo 1 Veelbelovend puppyklas, beste puppy, 4e BIS puppy.
Ze was te moe om nog mooi te staan

Suddha , 1 Uitmuntende jeugdklas, JCAC en tevens beste teef dus CAC

Leukste was dat Dhr Peper helemaal lyrisch was van elk van onze honden. Zo leuk wat hij allemaal zei, Bij tsavo dat de zon ging schijnen, Cleo was een droompupje en Suddha was zoals een weim moest zijn.
Echt erg leuk!! Ook dat hij elke keuze onderbouwde, waren maar meer keurmeesters zo!!

Maar tijdens keuze BOB werd er echt een aanslag gedaan op ons uithoudingsvermogen, we bleven maar lopen, pfffff
Filmpjes zijn aan het uploaden, dus volgen nog.
[quote="PatrolDus Leanne... die foto's zijn ongeveer hetzelfde... en die van Ellen zijn een stuk beter.[/quote]
Als jij nog wat van Xavier hebt dan dan ben ik helemaal blij..
Als jij nog wat van Xavier hebt dan dan ben ik helemaal blij..
- Patrol
- Zeer actief
Als jij nog wat van Xavier hebt dan dan ben ik helemaal blij..[/quote]Leane schreef:[quote="PatrolDus Leanne... die foto's zijn ongeveer hetzelfde... en die van Ellen zijn een stuk beter.
Ja heb ik ook.... komen er aan!

- Patrol
- Zeer actief
@scooby: Had je beide hondjes bij je? Zo ja, was je tijdens de junior-handling bij de ere-ring? Zo ja, dan heb ik je gezien! Zo nee, dan niet.Scooby schreef:Gefeliciteerd! Ik moet je vast gezien hebben, want ik ben een paar keer langs de Tollers gelopen bij de benches...under the red sky schreef:Ik ben ook dik tevreden. Zoë won de open klasse en kreeg het reserve CAC/CACIB.

- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Dank je wel!-Gaby- schreef:Ik zag Yana staan, herkende haar ook onmiddelijk van de foto's en toen moest ze direct de ring in! Was wel leuk om te zien, des te meer omdat ze ook nog goed scoorde.Scooby schreef:Zo, ik ben ook weer thuis en meer dan tevreden!Yana werd 1 Uitmuntend in de Tussenklasse en kreeg het reserve CAC/IB!
![]()
Op haar keurrapport ben ik misschien nog wel het meest trots, want dat was echt super!En daarbij was ze ook nog een lieve kroelkont.
Gefeliciteerd!

Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Gefeliciteerd! Daar mag je zeker trots op zijn!labberdebab schreef:Onze Bonus, net 9 maand oud in een goed bezette jeugdklasse met 10 hondjes kreeg een 4U met een prachtig keurverslag. Wij zijn stikblij en dat voor een eerste keer...

Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Nee, ik had alleen Yana bij me een nee, ik was niet bij de Erering tijdens de Junior handling.Patrol schreef:@scooby: Had je beide hondjes bij je? Zo ja, was je tijdens de junior-handling bij de ere-ring? Zo ja, dan heb ik je gezien! Zo nee, dan niet.Scooby schreef:Gefeliciteerd! Ik moet je vast gezien hebben, want ik ben een paar keer langs de Tollers gelopen bij de benches...under the red sky schreef:Ik ben ook dik tevreden. Zoë won de open klasse en kreeg het reserve CAC/CACIB.

Groetjes, Karen