Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ja jou wil ik nou eindelijk ook weleens zien
Heb al besloten dat ik sowieso GG ga doen met die uk, dat is ongeacht het weer gewoon goed te doen. Optioneel uiteraard agility want ik wil het nog steeds proberen
dat ligt aan de dag en tijd.
Momenteel ben ik zo vreselijk druk, en als ik al "vrij" ben dan ben ik zo moe dat er weinig puf is.
Maar ik neem aan dat dit nog wel eventjes duurt vanaf nu, dus hopelijk komt het helemaal goed!
jenny* schreef:dat ligt aan de dag en tijd.
Momenteel ben ik zo vreselijk druk, en als ik al "vrij" ben dan ben ik zo moe dat er weinig puf is.
Maar ik neem aan dat dit nog wel eventjes duurt vanaf nu, dus hopelijk komt het helemaal goed!
Ja hoor is niet gelijk volgende week. Het zal in de zomermaanden zijn. Hopelijk is bij jou dan ook alles in rustiger vaarwater.
Vorig jaar te druk geweest met het speuren en te weinig tijd gehad om rond te kijken en te kletsen
Dus dit jaar komen we gewoon lekker kijken en kletsen
Nanna schreef:Ik kom kijken en kieken en neem de viltbalen mee.
Al enig idee wanneer de datum bekend gaat worden? Ik (en velen met mij) moeten weleens werken in de weekenden en dat is meestal een behoorlijke tijd vooruit gepland.
Ik ben ermee bezig. Het is vast binnen twee weken wel bekend.
Nanna schreef:Ik kom kijken en kieken en neem de viltbalen mee.
Al enig idee wanneer de datum bekend gaat worden? Ik (en velen met mij) moeten weleens werken in de weekenden en dat is meestal een behoorlijke tijd vooruit gepland.
Ja lijkt me leuk om mee te doen! Kan alleen niet kiezen tussen welke workshops, vind het eigenlijk allemaal leuk. Denk dat het flybal word en doggydance!
Hilde schreef:Misschien kom ik zonder Beau, hangt eventjes af van hoe ver ik dan ben met trainen van Beau enzo. Maar anders kom ik wel foto's maken enzo
Gewoon lekker met beau komen joh. Je hond hoeft geen topper te zijn in gehoorzaamheid hoor ! Het gaat om de plezier van alle sporten te ervaren.
Hilde schreef:Misschien kom ik zonder Beau, hangt eventjes af van hoe ver ik dan ben met trainen van Beau enzo. Maar anders kom ik wel foto's maken enzo
Gewoon lekker met beau komen joh. Je hond hoeft geen topper te zijn in gehoorzaamheid hoor ! Het gaat om de plezier van alle sporten te ervaren.
Ligt aan het trainen met zijn gedrag naar andere honden, hij heeft tot zijn 6e jaar geen andere honden gezien (behalve andere reu in zijn huis) en was niet bepaald sociaal toen we hem kregen, nu gaat dat al stukken beter maar nog niet je van het. Hij 'aanvallen' doet hij niet meer, maar grommen naar reuen wel, alhoewel ik denk dat dit blijft. En verder ook gedrag ten opzichte van mensen