Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde successen

ondanks dat ik geen hond had ingeschreven( ze was wel mee voor de gezelligheid) toch heel druk geweest en helaas weer een aantal forummensen gemist die ik graag even wilde spreken/zien(hond).
@Marjolein, niet gezien ondanks dat ik naast de Staby ring zat en er regelmatig even ben gaan kijken. nou ja doen we morgen over

@Leonieke, nogmaals gefeliciteerd met jullie super resultaat, BESTE PUP, ik heb heel hard zitten klappen toen Noortje daar boven op het podium stond!
De keuring van de Dalmaten was verplaatst, zodat ik te laat was en nu nog niet weet hoe Elmo en Denia eruit zien

Wel de keuring van de Weimers gezien en daar stond ik naast een hele mooie zwarte meisjes dog Yana, dus die geknuffeld.
@Jose, Hr. Peter is echt een hele fijne keurmeester met veel tijd en aandacht en uitleg voor de exposant.
zo schattig als hij het keurverslag dicteerde, stond hij al pratend in de verte te staren.
Ben een aantal malen bij de Rottweilers wezen kijken, maar toch de keuring van Xavier en Winter gemist

Wel Susan en... gezien met Lune, Saba (RR) gezien, en op de foto gezet, en 'n zak tennisballen aan het vrouwtje meegegeven
'n ringmeester moeten overtuigen dat Andra echt niet "dood"was, maar altijd zo op haar rug gaat liggen, en dat tijden vol kan houden

Veel spulletjes gekocht en op de terugweg nog even langs 'n nestje Duitse Brakken van 1 week oud( ga daar later zeker weer op bezoek).