Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar FHN G&G trainen?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Waar FHN G&G trainen?
Afgelopen zaterdag heb ik dus het G&G beginners diploma gehaald met Taro. Omdat we het samen toch best wel leuk vinden, ben ik nu op zoek naar een hondenschool waar ze serieus en goed lesgeven in de G&G. Liefst omgeving Hilversum, maar ik wil er best half uur/drie kwartier voor in de auto stappen.
Ik vond hier in de buurt wel de Wolfskamer, maar ik ben niet zo weg van die locatie. En heb geen idee hoe ze les geven.
Heeft iemand tips?
Ik vond hier in de buurt wel de Wolfskamer, maar ik ben niet zo weg van die locatie. En heb geen idee hoe ze les geven.
Heeft iemand tips?
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): 1 mechelse herder
1 duitseherder langhaar
-
- Zeer actief
Re: Waar FHN G&G trainen?
Ik ga natuurlijk kijken, maar ik ga liever op ervaringen af van mensen die daar al trainen. Meestal wordt het toch allemaal beter voorgedaan, dan het werkelijk is.henneke schreef:ga gewoon eens bij wat verenigingen kijken.

- Snokkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback en Mixje
- Aantal honden: 2
Is Amersfoort te doen? KC Zoys. Maar dat is wel cynophillia geloof ik!
Groetjes Suzanne
en Nala & Sedi

en Nala & Sedi

-
- Zeer actief
Dat is inderdaad cyno. Maar bedankt voor het meedenken.Snokkie schreef:Is Amersfoort te doen? KC Zoys. Maar dat is wel cynophillia geloof ik!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Alphense Hondenclub!
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
-
- Zeer actief
Is niet binnen de drie kwartier, maar ik zit daar al een tijdje over te denken om daar te gaan trainen. Zal eens vragen of ze ook Stabijtjes aan kunnenDanielle schreef:Alphense Hondenclub!

- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Het vinden van een goede club is al een 'sport' op zich...
Overigens mag je volgens mij vanaf GG2 de overstap maken van cyno naar FHN en omgekeerd...Dus nog even dat andere examen doen.
Ik train de GG2 in KC Zeist, maar das ook cyno...

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
Gisteren een mail gestuurd of we kunnen instromenZoek stok! schreef:Ik zou ook AHC doen. Geweldig leuke club.

-
- Zeer actief
Dat wist ik niet. Dan moet ik sowieso GG1 en 2 maar even gaan halenAnne&Taar schreef:Het vinden van een goede club is al een 'sport' op zich...Overigens mag je volgens mij vanaf GG2 de overstap maken van cyno naar FHN en omgekeerd...Dus nog even dat andere examen doen.
![]()

- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Volgens mij is GG1 voldoende voor de overstap. Koekie-eitje. 

-
- Zeer actief
Met een golden misschien wel, maar met mijn Stabij is het echt wel een uitdagingAnne&Taar schreef:Volgens mij is GG1 voldoende voor de overstap. Koekie-eitje.

- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Volgens mij mag je niet zo overstappen tussen de verschillende disciplines .. .toch?? Volgens mij wijken de programma's nogal af sinds een jaar of 5. Voor die tijd kon het makkelijker, maar of het toen mocht weet ik ook niet.
Ik weet dat het andersom sowieso niet kan. Maar goed, omdat het toch echt wel allemaal andere oefeningen zijn, vind ik dat ook niet zo gek. Vind het altijd gekker bij bv behendigheid of flyball. Toch hetzelfde spelletje? Nou dan! Maar ja, zal wel aan mij liggen....
Oh ja, en Stabij's? Tsja ..... we hadden er wel eentje, maar die doet alleen nog maar behendigheid tegenwoordig. Volgens mij heeft hij het nog wel tot GG2 geschopt hoor.
Ik weet dat het andersom sowieso niet kan. Maar goed, omdat het toch echt wel allemaal andere oefeningen zijn, vind ik dat ook niet zo gek. Vind het altijd gekker bij bv behendigheid of flyball. Toch hetzelfde spelletje? Nou dan! Maar ja, zal wel aan mij liggen....
Oh ja, en Stabij's? Tsja ..... we hadden er wel eentje, maar die doet alleen nog maar behendigheid tegenwoordig. Volgens mij heeft hij het nog wel tot GG2 geschopt hoor.
-
- Zeer actief
Ben ook niet van plan om over te stappen hoor. Ik heb nu een diploma van de FHN, dus ga ik daar mee verder.poembaa schreef:Volgens mij mag je niet zo overstappen tussen de verschillende disciplines .. .toch?? Volgens mij wijken de programma's nogal af sinds een jaar of 5. Voor die tijd kon het makkelijker, maar of het toen mocht weet ik ook niet.
Ik kom volgende week donderdag kijken, schrok even van het tijdstip 21.30 uur. Maar ja, voor die smurf heb ik dat wel over

Nu alleen hopen dat ik geen tennisles heb op donderdag. Maar dat hoor ik maandag

- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Hihi, jaja, het is druk op de vereniging !! Dus trainen we drie uren, half acht, half negen en half tien. Volgens mij krijg je dan les van Marlies. Leuk !! Ik sta ernaast te CombiSporten (ook leuk).