Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gisteren toch nog aangekomen bij de JJ Ranch na een autorit van bijna 4,5 uur A6 was afgesloten en ik maakte de domme fout om de omleiding door de polder te volgen.
Maar goed, daar aangekomen heeft Izzie toch nog twee keer bij de schapen kunnen trainen. Op het laatst had ik zowaar het gevoel dat ik het snapte. Over twee weken gaan we weer.
Hieronder een filmpje. Als het te lang duurt alleen het laatste stuk bekijken haha.
miekmiek schreef:klote he, die brug dicht. stond je vast tussen dronten en kampen?
ik weet niet wat ze precies moet doen met die schapen, maar met mijn lekenoog ziet het er prima uit. ik vind het al knap dat ze ze niet bijt.
Ik stond de hele weg vast vanaf het moment dat ik bij Lelystad de A6 af ging tot ik de snelweg weer op kon bij Emmeloord. Ik was niet blij, wat een file. Ik volgde de omleiding omdat ik dacht dat iedereen de A28 zou nemen. Verkeerde keuze dus.
Het is heel simpel wat ze moet doen. Ik moet voorop lopen en Izzie moet zorgen dat de schapen mij volgen. Dat is alles. Maar als je zoals ik geen klap begrijpt van het drijven, is dat nog een heel gedoe
Kaiou schreef:Leuk om te zien .
In het eerste stuk overheerst de onrust lijkt het , in het laatste stuk ben je zelf relaxter, Izzie dus ook en gaat het veel beter .
Ik loop met ontzettende paniek in m'n lijf. Die schapen, Izzie, die stok. Ik snap er niks van. Op het laatst ben ik een stuk kalmer en Izzie dus ook
Dat laatste stuk ziet er al goed uit! Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is, het is voor jullie allebei nieuw natuurlijk. Ik denk dat ik daar ook met twee linkerhanden zal staan
Ik wil binnenkort ook weer eens een keer bij de trainingen gaan kijken. Ik vind het prachtig om te zien. Jammer dat ik over twee weken geen auto heb
laura86 schreef:Dat laatste stuk ziet er al goed uit! Ik kan me goed voorstellen dat het lastig is, het is voor jullie allebei nieuw natuurlijk. Ik denk dat ik daar ook met twee linkerhanden zal staan
Ik wil binnenkort ook weer eens een keer bij de trainingen gaan kijken. Ik vind het prachtig om te zien. Jammer dat ik over twee weken geen auto heb
Nou, dat vind ik niet erg hoor, hoe meer mensen toekijken hoe lastiger het is En ja, wacht maar tot je er zelf staat hahaha.
Wauw knap hoor! Ik had rondvliegende schaapjes verwacht...maar ik vind dat ze (jullie) het erg mooi doet. Ik denk zelfs als jij het iets meer in de vingers krijgt dat ze het echt heel mooi en goed gaat doen.
Grappig die agility start...Sepp doet dat ook vaak in situaties waar hij onzekerder is...o ja baas...dit kan ik goed hahaha...
Sepp schreef:Wauw knap hoor! Ik had rondvliegende schaapjes verwacht...maar ik vind dat ze (jullie) het erg mooi doet. Ik denk zelfs als jij het iets meer in de vingers krijgt dat ze het echt heel mooi en goed gaat doen.
Grappig die agility start...Sepp doet dat ook vaak in situaties waar hij onzekerder is...o ja baas...dit kan ik goed hahaha...
Ik hou van het vuur wat Izzie in zich heeft
Als het nu weer zo was gegaan als de vorige keer, dan had ik erg getwijfeld of ik door zou gaan. Ongeleid projectiel was het. Nu was ze toch wel geneigd te luisteren naar me. Alleen ben ik vaak zo ontzettend onduidelijk.
Ja best schattig he, die agilitystart
je bent te perfectionistisch mafkees! natuurlijk ben je onduidelijk, het is wat, de tweede keer dat jullie het doen? als je een jver familieverleden van schapendrijvers had, ja, dan had je je schuldig kunnen voelen dat je de kneepjes van het vak nog niet kende, maar volgens mij is dat niet het geval. dussss! niet zo hard voor jezelf zijn hoor!
miekmiek schreef:je bent te perfectionistisch mafkees! natuurlijk ben je onduidelijk, het is wat, de tweede keer dat jullie het doen? als je een jver familieverleden van schapendrijvers had, ja, dan had je je schuldig kunnen voelen dat je de kneepjes van het vak nog niet kende, maar volgens mij is dat niet het geval. dussss! niet zo hard voor jezelf zijn hoor!
Natuurlijk moet ik het leren. Maar ondertussen lopen er wel levende dieren rond, die mogen niet het slachtoffer worden van mijn onervarenheid. Ik zei al grappend dat ik de sport een stuk makkelijker zou vinden zonder die schapen
Je had mij gisteren met McKenzie bij de eenden moeten zien... Hij deed echt heel goed zijn best, heeft geen eend vast gehad, maar jeetje, wat is 'ie (nog) 'pushy'!
(Ik heb er spierpijn van... hihihi)
Je had mij gisteren met McKenzie bij de eenden moeten zien... Hij deed echt heel goed zijn best, heeft geen eend vast gehad, maar jeetje, wat is 'ie (nog) 'pushy'!
(Ik heb er spierpijn van... hihihi)
Over twee weken ga ik jullie zien toch? Ik ben heel benieuwd!
Hmmmm, ik ben een complete leek en alle respect dat je alles hier zo plaatst maar het filmpje moedigt mij nog niet erg aan om de schapendrijfsport te gaan uit proberen in ieder geval. Ligt vast aan mij maar ik zie niet helemaal wat dit rondjes draaien achter hollende schaapje in een heel kleine ruimte moet gaan worden?