Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Nou ik heb nog een poging gewaagd om me in te schrijven voor dogfrisbee met mowan en G&g met lune.
Ben benieuwd. Verder voor de beginnerswedstrijd agility met Sorbonne
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Ik heb net ook nog opgegeven maar ben een beetje spuit elf geloof ik hahaha! Las "de opening" vanmorgen pas maar moest eerst langs de kaakchirurg We zullen zien wat er over blijft om te doen en anders komen we alleen bbq-en, dat is ook altijd gezellig
Ik heb nog 1 plek bij dog dance, 6 bij speeltjes maken en 4 bij combisport (daar is een extra trainer, dus meer plekken). Alles verwerkt muv p!nki en YvetteJ. p!nki mag nog even antwoorden welke workshop ze wil doen ipv degene die ze gekozen had (die vol zijn).
wheeh alles al vol natuurlijk met zo'n late reactie van mijn kant
Volgend jaar wel weer een doedag toch
Ik kan wel meedoen met Fenja met de behendigheidswedstrijd, maar ik was niet van plan met haar te komen
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
Oooooohhhhh, ik zie het nu pas en alles is al vol.
Ik had graag met de workshop fotografie meegedaan..... maar ja..... ik ga wel op de reservebank zitten, misschien komt er nog een plekje vrij.
Bij deze dan wil ik mijzelf en zoonlief aanmelden voor de barbecue. En mochten er nog plaatsen vrijvallen bij de workshops, hou ik me van harte aanbevolen...
Bij deze dan wil ik mijzelf en zoonlief aanmelden voor de barbecue. En mochten er nog plaatsen vrijvallen bij de workshops, hou ik me van harte aanbevolen...
Voor de duidelijkheid nogmaals: aanmelden graag via e-mail. Staat allemaal in het beginbericht. Anders ben ik m'n overzicht kwijt. M'n pb box is zo onoverzichtelijk dat ik niks na kan zoeken, in de mail kan dat wel.
Voor de duidelijkheid nogmaals: aanmelden graag via e-mail. Staat allemaal in het beginbericht. Anders ben ik m'n overzicht kwijt. M'n pb box is zo onoverzichtelijk dat ik niks na kan zoeken, in de mail kan dat wel.
Oeps, verkeerd begrepen dus. Wijt het maar aan m'n gevorderde leeftijd...
Oeps, verkeerd begrepen dus. Wijt het maar aan m'n gevorderde leeftijd...
Haha, nee het ligt aan mijn ongestructureerd zijn. Als ik het niet allemaal op 1 plek bij elkaar heb, ga ik de mist in