Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Huisje aan zee geschikt voor hond en 2 personen juni/sept
Moderator: moderatorteam
-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje
- Aantal honden: 1
Huisje aan zee geschikt voor hond en 2 personen juni/sept
Iemand tips? Hondvriendelijke omgeving en ook levendig qua stadje/zee etc?
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Huisje aan zee geschikt voor hond en 2 personen juni/sept
Buitenland, nederland, wadden??

http://www.Adebowale.nl
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Ik ken een leuk vakantiehuisje in zoutelande, voor weinig geld, alleen is het niet heel luxe, wel zit je aan de mooiste stranden van Nederland, het plaatsje is in de zomer best gezellig maar niet groot (tis een durpke) wel is middelburg erg goed te doen met de auto...AnneMarie schreef:Iemand tips? Hondvriendelijke omgeving en ook levendig qua stadje/zee etc?
Weet niet voor welke je tijd je wil gaan? week, weekend?
De tuinen van het huisje zijn niet groot maar wel redelijk dicht...er staat een hek omheen maar daar kunnen her en der wel wat gaten zitten...
ALs je meer info wil kan je me pb-en!
Groetjes Lianne
-
AnneMarie
- Zeer actief
Nederland, kustgebied, juni en september 2 personen 1 hond. Omdat mijn moeder wat ouder is, is het handig dat er in de buurt ook wat te beleven valt, dus bv een stadje of iets waar je wat te beleven hebt vanuit het huisje (boulevard, strandtentje, stadje) zonder dat je meteen een end moet rijden.
Ik fiets graag.
Mag aan de kust in Zeeland noord of zuidholland zijn of waddeneiland! Gebruik ik het nu niet, kan het altijd later nog van pas komen!
Ik fiets graag.
Mag aan de kust in Zeeland noord of zuidholland zijn of waddeneiland! Gebruik ik het nu niet, kan het altijd later nog van pas komen!
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Ik zelf woon in Noordwijk (zuidholland) in Noordwijk heb je een speciaal honden strand met een strandtent waar je welkom bent met je hond. Je kan er zelf eten en voor je hond is er water, hondenvoer, koekjes (in allerlei soorten).
Aan de noord kant van Noordwijk heb je een stuk duin wat een losloop gebied is voor honden en waar je zelf ook hele grote wandelingen kan maken.
Verder is er in Noordwijk een boulevard met een stuk of 20 restaurants. We hebben een winkelstraat die zelf het gehele jaar door op zondag geopend is.
In de buurt heb je van alles, weet niet wat je zoekt... maar bijv in Lisse ongv. 10 min rijden vanuit Noordwijk heb je de Keukenhof. Den haag is ongv. 20 minuten rijden. Amsterdam is ongev. 25 minuten rijden
Over huisjes heb ik geeeen idee, maar er zijn hier echt 10 bungelowparken waar volgens mij ook honden welkom zijn....
Aan de noord kant van Noordwijk heb je een stuk duin wat een losloop gebied is voor honden en waar je zelf ook hele grote wandelingen kan maken.
Verder is er in Noordwijk een boulevard met een stuk of 20 restaurants. We hebben een winkelstraat die zelf het gehele jaar door op zondag geopend is.
In de buurt heb je van alles, weet niet wat je zoekt... maar bijv in Lisse ongv. 10 min rijden vanuit Noordwijk heb je de Keukenhof. Den haag is ongv. 20 minuten rijden. Amsterdam is ongev. 25 minuten rijden
Over huisjes heb ik geeeen idee, maar er zijn hier echt 10 bungelowparken waar volgens mij ook honden welkom zijn....

-
AnneMarie
- Zeer actief
Hoi Noordwijk is ook een heel goed idee.
We kennen dit al van eerder, sliepen toen in een hotel (Mercure) echt geweldig.
Ik ga nu eens kijken naar huisjes in de omgeving. We zouden liever een apart huisje hebben dan in zo'n park maar dat zal vast niet lukken in Noordwijk of omgeving.
De ligging en het hondenstrand zijn echt leuk daar inderdaad.
Heerlijk ook om te wonen lijkt me...?!
Zeeland is weer heerlijk om te fietsen maar daar minder te doen voor mijn moeder.
In het Noorden, bij Bloemendaal Schoorl Bergen is misschien ook nog iets? Maar daar weer geen hondenstrand denk ik...
We kennen dit al van eerder, sliepen toen in een hotel (Mercure) echt geweldig.
Ik ga nu eens kijken naar huisjes in de omgeving. We zouden liever een apart huisje hebben dan in zo'n park maar dat zal vast niet lukken in Noordwijk of omgeving.
De ligging en het hondenstrand zijn echt leuk daar inderdaad.
Heerlijk ook om te wonen lijkt me...?!
Zeeland is weer heerlijk om te fietsen maar daar minder te doen voor mijn moeder.
In het Noorden, bij Bloemendaal Schoorl Bergen is misschien ook nog iets? Maar daar weer geen hondenstrand denk ik...
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Ik weet inderdaad ook geen losse huisjes, ik woon zelf gewoon in het centrum van Noordwijk. Ik heb zelfs nog gewerkt in Hotel Mercure hahaha
Er zijn vast wel losse huisjes, maar dan moet je op google even kijken...
Het is heerlijk wonen in Noordwijk, vooral met de hond want je kan lekkr op het strand wandelen (zelfs in de zomer vanwege het hondenstrand) en volgens mij is Noordwijk de enige met een speciaal hondenstrand inclusief strandtent.
Het enige nadeel van in Noordwijk wonen is dat het ongeloofelijk duur is
Er zijn vast wel losse huisjes, maar dan moet je op google even kijken...
Het is heerlijk wonen in Noordwijk, vooral met de hond want je kan lekkr op het strand wandelen (zelfs in de zomer vanwege het hondenstrand) en volgens mij is Noordwijk de enige met een speciaal hondenstrand inclusief strandtent.
Het enige nadeel van in Noordwijk wonen is dat het ongeloofelijk duur is

-
AnneMarie
- Zeer actief
Gevonden, het is Bergen aan Zee geworden. Appartement bij hotel Meyer. Noordwijk zijn we al enkele keren geweest. In schoorl mag de hond na 19 uur en voor 9 uur op het strand vanaf mei.Juni gaan we erheen.
Heb er zin in!
Heb er zin in!