Marjoleine schreef:Kruising Labrador x Ridgeback, teef, 3 jaar oud.
Forse zwarte teef die de wat grovere bouw van de labrador combineert met de sierlijkheid van de Ridgeback.
Het hoofd heeft in vooraanzicht de typische Ridgeback-expressie en is mooi droog.
De verhoudingen zijn 1:1. Donker oog met vriendelijke expressie. Oren hoog aangezet, wat een attente uitstraling geeft.
De schouder is vrij rechtop geplaatst waardoor de hond een vrij korte en brede nek toont. Het front is breed en goed ontwikkeld. De bone van de benen is niet geheel in verhouding met de rest van de hond, waardoor het totaalbeeld niet harmonisch toont.
Het bekken is vrij sterk hellend en de achterhand heeft weinig hoeking, waardoor er in gang niet veel stuwing uit de achterhand is.
De hoekingen voor en achter zijn evenredig.
Staartaanzet is vrij hoog en de staart wordt vrolijk gedragen.
Paslengte tijdens het gaan is prima in orde.
Hier was ze wat jonger en te dik.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Keuring Zahra
Moderator: moderatorteam
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Keuring Zahra
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
- Aantal honden: 2
Re: Keuring Zahra
Leuke hond, Zahra! Ze is een herplaatser geloof ik, maar waar kwam ze als pup vandaan? Heb ik misschien al vaker gevraagd hoor, maar ben het vergeten. ;)
- Irisz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
Hele mooie hond, die Zahra! Ik wist helemaal niet dat ze een kruising met een Ridgeback is.
Leuk dat ze ook het streepje heeft.
Leuk dat ze ook het streepje heeft.
- Youp
- Zeer actief
Ik zie het nu pas! Bedankt voor het rapportje. Ik ben het er helemaal mee eens.
Zahra komt uit omgeving Arnhem en is inderdaad een herplaatser. Karakter is ook een kruising van beiden.
Zahra komt uit omgeving Arnhem en is inderdaad een herplaatser. Karakter is ook een kruising van beiden.
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
[quote="Youp"]Ik zie het nu pas! Bedankt voor het rapportje. Ik ben het er helemaal mee eens.
Zahra komt uit omgeving Arnhem en is inderdaad een herplaatser. Karakter is ook een kruising van beiden.[/quote]
De kruising Ridgeback x labrador van mijn zus komt ook uit omgeving Arnhem. Hij lijkt ook veel op Zahra. Hij wordt in mei 4 als ik het goed heb. Misschien is het wel familie van elkaar. Zijn vader was een Ridgeback, zijn moeder een zwarte lab. Karakter zit er inderdaad tussenin.
Zahra komt uit omgeving Arnhem en is inderdaad een herplaatser. Karakter is ook een kruising van beiden.[/quote]
De kruising Ridgeback x labrador van mijn zus komt ook uit omgeving Arnhem. Hij lijkt ook veel op Zahra. Hij wordt in mei 4 als ik het goed heb. Misschien is het wel familie van elkaar. Zijn vader was een Ridgeback, zijn moeder een zwarte lab. Karakter zit er inderdaad tussenin.
- Youp
- Zeer actief
Zahra wordt in september 4. Wel dezelfde kruising.