Heb er onwijs veel zin en ben zelfs een pietsie zenuwachtig...

Hebben jullie nog tips?
Moderator: moderatorteam
Oh leuk, als je dan over een paar weken komt, is 't wat langer licht dan kan je misschien wel foto's maken???shanty schreef:Hey wat leuk !! Ik wil wel een keer komen kijken
Leuk, daar trainen ook flink wat tollers.Inge2104 schreef:Ja 't is toch afwachten of het bevalt maar dat zit wel goed.
Ik heb les bij Kc Assen, komend weekend zijn er wedstrijden, doen jullie mee?
Succes dan maar.marye schreef:Leuk, daar trainen ook flink wat tollers.Inge2104 schreef:Ja 't is toch afwachten of het bevalt maar dat zit wel goed.
Ik ben inderdaad zaterdag bij de wedstrijd, loop met Caja in de B1 klasse.
Ze heeft zelfs meerdere tollers, ik ken haar inderdaadInge2104 schreef:Succes dan maar.marye schreef:Leuk, daar trainen ook flink wat tollers.Inge2104 schreef:Ja 't is toch afwachten of het bevalt maar dat zit wel goed.
Ik ben inderdaad zaterdag bij de wedstrijd, loop met Caja in de B1 klasse.
Ik kan helaas niet komen kijken want we gaan naar paaspop, ook leuk!![]()
Volgens mij heeft mijn trainster een toller... Ze heet Harma Brink... misschien ken je haar wel!
Gibson waarschijnlijk.Inge2104 schreef:Oh wat leuk, ze had er gister 1 bij zich, knap hondje!
Leuk dat het beviel. Ik ben zondag bij KC Assen.Inge2104 schreef:Ja 't is toch afwachten of het bevalt maar dat zit wel goed.
Jazeker. Waar blijft het filmpje?poembaa schreef:Ik mag zondag mijn eerste "les" doen met Rhythm. Ook erg veel zin in. Nou nog kijken of er iemand wil filmen. Alle mijlpalen van kleine hondjes moet je filmen, toch???