Moderator: moderatorteam
Maar bij Bram gaat dat samenpoembaa schreef:Gefeliciteerd Linda!! De aanhouder wint hoor. En al had je geen punten gehaald, dan nog, is de lol samen met je hond echt het leukste !
Heel herkenbaar en wat fijn dat je het hebt kunnen oplossen; je zou trouwens Spike kunnen omschrijven....... Ik heb de juiste manier van handelen nog niet helemaal gevonden maar ben er ook echt van overtuigd dat het zeker geen onwil van zijn kant is maar onkunde van mijn kant en elkaar nog niet goed genoeg begrijpen!Het is soms zo'n gevoelig zieltje. Over hem heen hangen levert direct een reactie bij hem op en zo zijn er meer dingen waarbij hij veel druk ervaart (denk aan dichtbij lopen bij de palen, neerzetten bij de start etc.). Dat soort dingen heb ik lang verkeerd geinterpreteerd (hij is ongemotiveerd).
En dat je elkaar zo goed begrijpt is dan de 'echte' hoofdprijs.Zoek stok! schreef: Nu ik Bram beter begrijp (en hij mij?), is het zo leuk lopen met hem.
Het is soms zo'n gevoelig zieltje. Over hem heen hangen levert direct een reactie bij hem op en zo zijn er meer dingen waarbij hij veel druk ervaart (denk aan dichtbij lopen bij de palen, neerzetten bij de start etc.). Dat soort dingen heb ik lang verkeerd geinterpreteerd (hij is ongemotiveerd).
Rami schreef:Knap zeg!![]()
Gefeliciteerd.
En dat je elkaar zo goed begrijpt is dan de 'echte' hoofdprijs.Zoek stok! schreef: Nu ik Bram beter begrijp (en hij mij?), is het zo leuk lopen met hem.
Het is soms zo'n gevoelig zieltje. Over hem heen hangen levert direct een reactie bij hem op en zo zijn er meer dingen waarbij hij veel druk ervaart (denk aan dichtbij lopen bij de palen, neerzetten bij de start etc.). Dat soort dingen heb ik lang verkeerd geinterpreteerd (hij is ongemotiveerd).