Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Brammie staat nooit op de foto bij een wedstrijd, maar gisteren wel. Vind ik leuk
Bram heeft enorme lol gehad gisteren en deed goed z'n best. Dan blijft er 1 iemand over die zodanig geblunderd heeft dat het resultaat twee disken was Ik heb nog nooit zo slecht gehandeld twee parcoursen lang. Maar Bram heeft er niet onder geleden hoor, we hadden plezier
Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 18 apr 2010 16:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Deborah schreef:Ook Desy vond hem ook erg leuk, andersom trouwens ook
Schaamteloos, die twee Ik heb ook nog een foto van jou en Desy, maar niet in het parcours. Jammer he, of is er wel een andere foto van je 1e plaats P gemaakt?
Deborah schreef:Ook Desy vond hem ook erg leuk, andersom trouwens ook
Schaamteloos, die twee Ik heb ook nog een foto van jou en Desy, maar niet in het parcours. Jammer he, of is er wel een andere foto van je 1e plaats P gemaakt?
Ja niet normaal he en dat midden op het veld.
Nee helaas geen foto van in het parcour, lopen we eindenlijk een p en dan geen foto. Volgende keer misschien wel. Ben wel benieuwd naar de foto die je gemaakt hebt.
*Anita* schreef:erg mooi allemaal
Hoe had Fenja gelopen?
Fenja deed nog mee in de A, ze is al gepromoveerd naar de B1. Ik heb alleen het spel gezien. De palen gingen niet goed, maar de rest wel. Het is zo'n leuk hondje.
LongFields schreef:Geen idee hoe het werkt met die competitiepunten, maar volgens mij hebben jullie het supergoed gedaan gewoon!
Gefeliciteerd!!!
Op de jumping zijn we 11e geworden (er viel een lat) en dat is goed voor 37 punten. Op de jumping zijn we foutloos 5e geworden en dat was goed voor 65 punten en een mooie beker!
Bedankt voor de uitleg!
Jullie staan er knap voor, ik ga er zomaar vanuit dat er héél wat combinaties aan deze competitie meedoen die je nu achter je hebt staan.
LongFields schreef:Bedankt voor de uitleg!
Jullie staan er knap voor, ik ga er zomaar vanuit dat er héél wat combinaties aan deze competitie meedoen die je nu achter je hebt staan.
Er lopen zeker 200 combinaties in de B1 large
En dat met mijn tollertje tussen al het border en belgen geweld.
marye schreef:We staan nu 9e in de competitie na 2 wedstrijd!
Ik durfde eigenlijk niet te kijken hoe hard ik gekelderd was in de competitiestand na twee disken, maar het valt eigenlijk wel mee. Gedeeld zevende. Maar ja, in de B1 medium doen maar 60 mee En er komen nog heul veul wedstrijden :N:
LongFields schreef:Geen idee hoe het werkt met die competitiepunten, maar volgens mij hebben jullie het supergoed gedaan gewoon!
Gefeliciteerd!!!
Op de jumping zijn we 11e geworden (er viel een lat) en dat is goed voor 37 punten. Op de jumping zijn we foutloos 5e geworden en dat was goed voor 65 punten en een mooie beker!
We staan nu 9e in de competitie na 2 wedstrijd!
Wauw Marye wat goed
Ik heb je jumping nog gezien, het zag er ontzettend mooi en goed uit. Door het verjaardagsfeestje van m'n neefje ben ik meteen na de jumping weg gegaan.