Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vreselijke dierenmishandeling.
Moderator: moderatorteam
- iones
- Zeer actief
Re: Vreselijke dierenmishandeling.
Die man erbij inslapen? Nee, die rotpoten van hem afhaken en dood laten bloeden! Echt, zo iemand zou ik kunnen vermoorden! 

'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
Uitspraken als dit vind ik pas echt eng.iones schreef:Die man erbij inslapen? Nee, die rotpoten van hem afhaken en dood laten bloeden! Echt, zo iemand zou ik kunnen vermoorden!
Ik zou dus echt niemand kunnen vermoorden, hoe erg het ook is wat iemand doet.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja dat heb ik dus ook al eerder gezegt.
Maar het schijnt als je veel van honden houd je dat soort dingen moet gaan lopen schreeuwen.
Kun je ook gaan twijffelen aan de geestelijke vermogens van zo'n iemand die roept om iemands poten af te hakken.
Maar het schijnt als je veel van honden houd je dat soort dingen moet gaan lopen schreeuwen.
Kun je ook gaan twijffelen aan de geestelijke vermogens van zo'n iemand die roept om iemands poten af te hakken.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- iones
- Zeer actief
Ik wel. En daar is niets engs aan.Paulala schreef:Uitspraken als dit vind ik pas echt eng.iones schreef:Die man erbij inslapen? Nee, die rotpoten van hem afhaken en dood laten bloeden! Echt, zo iemand zou ik kunnen vermoorden!
Ik zou dus echt niemand kunnen vermoorden, hoe erg het ook is wat iemand doet.
Dat is jouw tekortkoming, niet de mijne.bouvierpoedel schreef:Ja dat heb ik dus ook al eerder gezegt.

'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dat is wel eng Iones.
Ten eerste zet je je eigen of tenminste je probeerd jezelf neer te zetten als zijnde een mooi mens die boven anderen staat.
Van kijk eens hoe goed , lief en sociaal en invoelend ik ben.
Maar aan de andere kant zet je je eigen gelijk op de lijst van friko's die dat hondje heeft gemolt.
En als je al zoveel moord aggressie hebt dan zou je eens moeten gaan denken of dat wel helemaal binnen het plaatje van geestelijk gezond zijn valt.
Ten eerste zet je je eigen of tenminste je probeerd jezelf neer te zetten als zijnde een mooi mens die boven anderen staat.
Van kijk eens hoe goed , lief en sociaal en invoelend ik ben.
Maar aan de andere kant zet je je eigen gelijk op de lijst van friko's die dat hondje heeft gemolt.
En als je al zoveel moord aggressie hebt dan zou je eens moeten gaan denken of dat wel helemaal binnen het plaatje van geestelijk gezond zijn valt.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
- Zeer actief
Iones, jij vindt dat niet eng nee, anders zou je het niet zeggen.
Laat mij er maar blij mee zijn dat ik zulke gedachten niet met je deel.
Jij bent een potentieel moordenaar, dat zal ik nooit zijn en nooit worden.

- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Degene die mijn honds pootjes eraf denkt te hakken heeft ook een ernstig probleem. Als zoiets gebeurd denk ik dat ik in alle staten ben... dus wie weet hak ik ook wel zijn handjes eraf.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Zeg nooit nooit;ik denk dat iedereen het in zich heeft om een moordenaar te worden.Paulala schreef:Iones, jij vindt dat niet eng nee, anders zou je het niet zeggen.
Degene die aan mijn honden komt maakt een grote fout maar vermoorden zal ik hem of haar denk ik niet.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Zeer actief
marian* schreef:Zeg nooit nooit;ik denk dat iedereen het in zich heeft om een moordenaar te worden.Paulala schreef:Iones, jij vindt dat niet eng nee, anders zou je het niet zeggen.
Degene die aan mijn honden komt maakt een grote fout maar vermoorden zal ik hem of haar denk ik niet.
Ja goed, het kan altijd.
Maar iemand die zelf al zo stellig durft te zeggen dat hij iemand zou vermoorden, die is in mijn ogen eigenlijk al een moordenaar.

- Chicoahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chihuahua/shih-tzu
Engelse Bulldog
nee die man in laten slapen dat is wel een heel andere gedachte dan doodbloeden
het eerste wat er NU in mij opkwam was ook, die vent moeten ze eens het leed laten voelen die hij heeft bezorgd bij het arme dier en zn baasjes! als ik mijn hond vind denk ik ook dat ik op dat moment helemaal blind ben, oke dat zeg ik nu wel en dat is makkelijk praten maar ik vind het echt geen enge of verkeerde reactie!

het eerste wat er NU in mij opkwam was ook, die vent moeten ze eens het leed laten voelen die hij heeft bezorgd bij het arme dier en zn baasjes! als ik mijn hond vind denk ik ook dat ik op dat moment helemaal blind ben, oke dat zeg ik nu wel en dat is makkelijk praten maar ik vind het echt geen enge of verkeerde reactie!

-
- Zeer actief
vreselijk
die buurman moeten ze zijn l*l afhakken en beide benen

- Lellibel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond.
Die is wel goedBaily&Luna schreef:vreselijk![]()

- Hanneke2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Dat arme hondje een spuitje en die vent een flinke gevangenisstraf, dat is mijn rationele reactie.
Gevoelsmatig hoop ik dat hij in de gevangenis tegen een paar dierenliefhebbers oploopt die hem zo heel erg eng bedreigen met een bijl dat hij de rest van z'n leven nachtmerries heeft. En als ze dan per ongeluk toch een van z'n ledematen afhakken... ach.
Gevoelsmatig hoop ik dat hij in de gevangenis tegen een paar dierenliefhebbers oploopt die hem zo heel erg eng bedreigen met een bijl dat hij de rest van z'n leven nachtmerries heeft. En als ze dan per ongeluk toch een van z'n ledematen afhakken... ach.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Vindt je? Hij heeft dat hondje toch niet verkracht? Ik zie het nut er niet zo van in.Lellibel schreef:Die is wel goedBaily&Luna schreef:vreselijk![]()
Overigens vind ik dat de man bijzonder zwaar gestrafd mag worden. Net als iedereen die dierenmishandeld trouwens.