Dat vind ik stom van die mensenmarye schreef: Het mag niet, maar iedereen doet het al jaren

En anders moeten ze maar als laatste starten op een matje ofzo
Moderator: moderatorteam
Dat vind ik stom van die mensenmarye schreef: Het mag niet, maar iedereen doet het al jaren
Ik dacht dat die kurkjes juist voor de teven bedoeld waren.lonneke schreef:Dat vind ik wel een hele goedeZoek stok! schreef:Zullen we ze een wasknijper op de neus zettenlonneke schreef:Daar ben ik ook bang voor tenminste voor de zaterdag :N: met Toby...![]()
En dan voor de zekerheid nog kurkjes in de neus stoppen zodat het helemaal goed dicht is![]()
Mogen nou voortaan loopse teven mee doen of op het terrein komen?
Ik dacht namelijk dat die regel er nog steeds niet door was
Dat kan ook nogbennie schreef:Ik dacht dat die kurkjes juist voor de teven bedoeld waren.lonneke schreef:Dat vind ik wel een hele goedeZoek stok! schreef:Zullen we ze een wasknijper op de neus zetten![]()
En dan voor de zekerheid nog kurkjes in de neus stoppen zodat het helemaal goed dicht is![]()
Mogen nou voortaan loopse teven mee doen of op het terrein komen?
Ik dacht namelijk dat die regel er nog steeds niet door was
B1 small en medium was prima voor elkaar, eigen ringmarye schreef:Vond het ook wel een leuke wedstrijd, maar wel erg massaal en de indeling bij de B1 large was op z'n zachts gezegd niet handig
Ja, de kleine honden hadden mazzel en sommige waren al om 11 uur klaar.Zoek stok! schreef:B1 small en medium was prima voor elkaar, eigen ringmarye schreef:Vond het ook wel een leuke wedstrijd, maar wel erg massaal en de indeling bij de B1 large was op z'n zachts gezegd niet handigIk was zo blij dat ik niet in de large zit haha.
Haha, ik vroeg me al af wie jij was, had natuurlijk 1+1 kunnen doen aangezien je naast Marye zat, maar het kwartje viel vanochtend pas.Zoek stok! schreef:B1 small en medium was prima voor elkaar, eigen ringmarye schreef:Vond het ook wel een leuke wedstrijd, maar wel erg massaal en de indeling bij de B1 large was op z'n zachts gezegd niet handigIk was zo blij dat ik niet in de large zit haha.
Dan weet ik nu ook wie jij bentbennie schreef:Haha, ik vroeg me al af wie jij was, had natuurlijk 1+1 kunnen doen aangezien je naast Marye zat, maar het kwartje viel vanochtend pas.Zoek stok! schreef:B1 small en medium was prima voor elkaar, eigen ringmarye schreef:Vond het ook wel een leuke wedstrijd, maar wel erg massaal en de indeling bij de B1 large was op z'n zachts gezegd niet handigIk was zo blij dat ik niet in de large zit haha.
Heb inmiddels mijn foto's gereed, ondanks dat we allemaal in hetzelfde hoekje zaten denk ik dat het toch wel wat verschillende foto's heeft opgeleverd.
Hier alvast een zoekplaatje: neus, ogen, mond :
Meer zaterdag in Uden hier: http://www.fotosupport.nl/agility" onclick="window.open(this.href);return false;
En dat terwijl ik in shock op het terras zag dat Simone al aan de start stond en ik moest rennen om nog foto's te kunnen makenZoek stok! schreef:
Wow, gave foto van AJ
Ja dat weet ik nog hahaha.marye schreef:En dat terwijl ik in shock op het terras zag dat Simone al aan de start stond en ik moest rennen om nog foto's te kunnen makenZoek stok! schreef:
Wow, gave foto van AJ
Dat had ik inderdaad ook gezien.Zoek stok! schreef:Ja dat weet ik nog hahaha.marye schreef:En dat terwijl ik in shock op het terras zag dat Simone al aan de start stond en ik moest rennen om nog foto's te kunnen makenZoek stok! schreef:
Wow, gave foto van AJ
En had nou niemand even kunnen zeggen dat je het gehele parcours mijn onderbroek hebt kunnen zienIk zit de foto's van Koppenhagen te bekijken.
Of een hogere broekmarye schreef:Dat had ik inderdaad ook gezien.
Misschien volgende keer niet zo'n opvallend gekleurde onderbroek aan doen
Is ook een optieZoek stok! schreef:Of een hogere broekmarye schreef:Dat had ik inderdaad ook gezien.
Misschien volgende keer niet zo'n opvallend gekleurde onderbroek aan doen
Hahaha, dat viel me zojuist ook opZoek stok! schreef:Ja dat weet ik nog hahaha.marye schreef:En dat terwijl ik in shock op het terras zag dat Simone al aan de start stond en ik moest rennen om nog foto's te kunnen makenZoek stok! schreef:
Wow, gave foto van AJ
En had nou niemand even kunnen zeggen dat je het gehele parcours mijn onderbroek hebt kunnen zienIk zit de foto's van Koppenhagen te bekijken.
Zoek stok! schreef:
Wow, gave foto van AJ
Pikken mag altijdSimoneA schreef:Zoek stok! schreef:
Wow, gave foto van AJ
Ja echt gaaf!!!!
Bedankt Marye, mag ik hem pikken?? ah please hij is echt mooi!![]()
Het was een lange dag gister.
Peter heeft het spel gelopen met Speed van Jacqueline Hoekstra en daarna nog met AJ om wat dingetjes uit te proberen en mij te laten zien dat hij heus wel reageert op dingen wat ik niet durf omdat ik denk dat hij daar niet op reageert.... wel dus...![]()
Daarna nog evalueren met de mensen van de band instructeurscursus, nou toen was het half 7 toen we weggingen![]()
Groetjes
Nou vooruit dan maar, Bram op halve snelheid en Linda die dan nog de fout in gaat:*Anita* schreef:Vond het leuk om te komen kijken al heb ik alleen Marye zien lopen