Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hummer en Queen in een hondenhotel
Moderator: moderatorteam
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Hummer en Queen in een hondenhotel
Rob en ik zijn een weekendje bij *Ellen* en Tinus. Hun roedel gaat niet samen met onze honden dus hebben we onze honden 2 nachtjes uit logeren gedaan. Ze worden heel veel uitgelaten en je kan ze via een webcam volgen.
http://84.246.0.104:84/view/view.shtml? ... jpg&size=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Morgen halen we ze gelukkig weer op!
http://84.246.0.104:84/view/view.shtml? ... jpg&size=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
*Ellen*
Re: Hummer en Queen in een hondenhotel
En het is retegezellig !
-
Marion.
Ik krijg geen beeld, maar ik geloof niet dat ik een leuk weekend zou hebben.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
- Rebble
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik heb beeld, ze liggen lekker te slapen
Voor 2 nachtjes moet het lukken hoor, ik zou dan een prima weekend hebben. Onze dochter gaat ook wel 's (met frisse tegenzin) uit logeren, en ook dan heb ik het prima naar m'n zin. Wel vind ik het dan weer heerlijk om haar te zien en dat zal met honden niet anders zijn.
Voor 2 nachtjes moet het lukken hoor, ik zou dan een prima weekend hebben. Onze dochter gaat ook wel 's (met frisse tegenzin) uit logeren, en ook dan heb ik het prima naar m'n zin. Wel vind ik het dan weer heerlijk om haar te zien en dat zal met honden niet anders zijn.

-
Fin
- Zeer actief
Leuk dat je ze in de gaten kan houden! Al zie ik zelf niets als ik die link aanklik.Cleo schreef:Rob en ik zijn een weekendje bij *Ellen* en Tinus. Hun roedel gaat niet samen met onze honden dus hebben we onze honden 2 nachtjes uit logeren gedaan. Ze worden heel veel uitgelaten en je kan ze via een webcam volgen.
- Linsey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 leeuwhondjes (Kai, Dino, Lilly, Loekie)
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Ik heb wel beeld en zie ze naast elkaar liggen slapen.
Ik zou zelf mijn honden nooit op hondenhotel doen (zijn er ook de honden niet voor), maar ik vind dit wel een leuk idee dat je ze kan volgen op webcam
Ik zou zelf mijn honden nooit op hondenhotel doen (zijn er ook de honden niet voor), maar ik vind dit wel een leuk idee dat je ze kan volgen op webcam
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
wat liggen ze lief te slapen
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
*Ellen*
Hoezo, denk je dat het bij mij niet gezellig is, snif snif.Marion. schreef:Ik krijg geen beeld, maar ik geloof niet dat ik een leuk weekend zou hebben.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
ze liggen heerlijk te slapen, veel plezier nog de rest van het weekend 

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- sjaak-k
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
- Aantal honden: 3
Krijg je geen balkje dat je iets moet accepteren? Volgens mij werken axis camera's alleen met eigen software namelijk (die wordt geinstalleerd zodra je het accepteerd).christo schreef:Leuk dat je ze in de gaten kan houden! Al zie ik zelf niets als ik die link aanklik.Cleo schreef:Rob en ik zijn een weekendje bij *Ellen* en Tinus. Hun roedel gaat niet samen met onze honden dus hebben we onze honden 2 nachtjes uit logeren gedaan. Ze worden heel veel uitgelaten en je kan ze via een webcam volgen.
Ze liggen heerlijk te slapen, maar ik zie geen mand, arme hondjes

- Asterix
- Zeer actief
Die hebben ze thuis ook nietsjaak-k schreef: Ze liggen heerlijk te slapen, maar ik zie geen mand, arme hondjes
- Muis..
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder, een X-Windhond en een Galgo
- Contacteer:
Het zijn wel slaapkoppen hè
Nu liggen ze ook heerlijk tegen elkaar aan te pitten:)
Nu liggen ze ook heerlijk tegen elkaar aan te pitten:)
-
*Ellen*
Nou het zijn zeker slaapkoppen zeg ! Mijnes liggen ook nog te knorren, 't is nog vroeg he.
Zo te horen van Cleo is het echt een geweldig pension, alle aandacht, tig keer per dag eruit voor een wandeling, vrije uitloop. En wat doen deze lummels ? Slapen.
Mischien denken ze : hehe, hebben we eindelijk ook eens vakantie
Nou dan hebben ze mooi pech want vanmiddag worden ze weer opgehaald.
Jammer dat ze niet mee konden hierheen, ik durfde het echt niet aan met onze honden.
Ben ik misschien te schijterig in hoor, maar ik wil het risico niet lopen dat ik een kluwen van 5 vechtende honden heb, je weet toch bij god niet waar je dan grijpen moet om ze uit elkaar te krijgen. Zekerheid voor alles
Zo te horen van Cleo is het echt een geweldig pension, alle aandacht, tig keer per dag eruit voor een wandeling, vrije uitloop. En wat doen deze lummels ? Slapen.
Mischien denken ze : hehe, hebben we eindelijk ook eens vakantie
Nou dan hebben ze mooi pech want vanmiddag worden ze weer opgehaald.
Jammer dat ze niet mee konden hierheen, ik durfde het echt niet aan met onze honden.
Ben ik misschien te schijterig in hoor, maar ik wil het risico niet lopen dat ik een kluwen van 5 vechtende honden heb, je weet toch bij god niet waar je dan grijpen moet om ze uit elkaar te krijgen. Zekerheid voor alles
- Asterix
- Zeer actief
We zijn weer thuis en zowel de honden als wij hebben het reuze naar onze zin gehad
Queen is vorig jaar daar geweest toen wij met Hummer naar een show in België gingen en dat was ook nog eens voor 4 nachten. Ze was prima op haar gemak destijds toen we haar haalden en hebben in ons hotel ook regelmatig naar de webcam gekeken.
Nu waren ze daar met z'n tweetjes en dat ging ook geweldig. Hummer is een eenkennige eter (eigen voer waren we vergeten
) en ze kregen daar Royal Canin. "Wat de boer niet kent vreet ie niet" is Hummer's motto
Men heeft er alles aan gedaan om hem aan het eten te krijgen, uiteindelijk bleek blikvoer door de brokken heen de oplossing te zijn
Bloem, Agnes en Trudy zijn grote schatten

Queen is vorig jaar daar geweest toen wij met Hummer naar een show in België gingen en dat was ook nog eens voor 4 nachten. Ze was prima op haar gemak destijds toen we haar haalden en hebben in ons hotel ook regelmatig naar de webcam gekeken.
Nu waren ze daar met z'n tweetjes en dat ging ook geweldig. Hummer is een eenkennige eter (eigen voer waren we vergeten
Men heeft er alles aan gedaan om hem aan het eten te krijgen, uiteindelijk bleek blikvoer door de brokken heen de oplossing te zijn
Bloem, Agnes en Trudy zijn grote schatten
- Asterix
- Zeer actief
Marion, wat ben je op tekst toch soms een zeur, IRL heb ik je heel anders leren kennen.Marion. schreef:Ik krijg geen beeld, maar ik geloof niet dat ik een leuk weekend zou hebben.
1x Per jaar willen Rob en ik ook wel eens zonder kinderen en honden kortstondig weg. Zodra zowel de kinderen en honden het naar hun zin hebben, wat is daar mis mee?