Gefeliciteerd! Knap hoor van jullie samen

Moderator: moderatorteam
Aha, dus het was jouw Basenji die steeds in de op zijn "achterste" liggende tunnel zat!Janneke&Mirtillo schreef:Wij waren gister toevallig kijken bij deze wedstrijd. Wat is Eva een prachtige dame (Tapas trouwens ook) en ik vond dat jullie het echt super deden samen! Van harte met de derde prijs op het eerste onderdeel
Martijn is ook heel rustig en relaxed. Dat is een groot voordeel bij een hond met het temperament van Eva. Ik heb ook mensen gezien met hele snelle en gedreven honden die zelf erg hectisch waren, en dat is niet echt de ideale combinatie.LéonieHonden schreef:Vind je rustig overkomen trouwens!![]()
Je ziet wel eens van die gestresste mensen haha!
Nee inderdaad, daarom viel het hier zo mooi op.LongFields schreef:Martijn is ook heel rustig en relaxed. Dat is een groot voordeel bij een hond met het temperament van Eva. Ik heb ook mensen gezien met hele snelle en gedreven honden die zelf erg hectisch waren, en dat is niet echt de ideale combinatie.LéonieHonden schreef:Vind je rustig overkomen trouwens!![]()
Je ziet wel eens van die gestresste mensen haha!
Ach boven alles blijf je een man. Kan je niks aan doen.Martijn schreef:
Behalve dat Neeeeee-gebrul dan.![]()
Nou, dat viel in dít parcours nog reuze mee hoor.Martijn schreef:Rustig en relaxed???![]()
Helaas (of niet natuurlijk) haperde de camera die andere keer.Martijn schreef:LongFields schreef:Nou, dat viel in dít parcours nog reuze mee hoor.Martijn schreef:Rustig en relaxed???![]()
Help je graag Martijn.Martijn schreef:Hahahaha. Dat is waar.LéonieHonden schreef:Ach boven alles blijf je een man. Kan je niks aan doen.Martijn schreef:
Dat scheelt weer een kwartiertje huilen.
Hihihi, ik zit op nagenoeg hetzelfde moment in het andere Speed-Almere topic te posten!Pumi schreef: Bij de prijs uitreiking nog zitten kletsen met leuke mensen, die mijn Isis ontzettend verwend hebben, dus al met al was ik super trots op mijn meisjes!
Dank jeMartijn schreef:Ja, ik vond het ook heel gezellig!Marieke* schreef:Eva deed het super! Leuk om jullie nu eens ontmoet te hebben![]()
Jij ging ook heel goed vond ik!