Moderator: moderatorteam
LongFields schreef:Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je er wel rekening mee moet houden dat de toekenning van de titel aardig lang op zich kan laten wachten. Ik heb voor zowel Sjefke als Nozem deze titel aangevraagd rond 20 maart, en heb er nog steeds niets over gehoord, ondanks meerdere mails en pogingen tot telefonisch contact met de afdeling Kampioenschappen bij de Raad.
Het is ook lastig om hier informatie over te vinden. Toen wij het voor de eerste keer aanvroegen (januari 2009) liepen we daar ook tegenaan. Je kunt bij de Raad van Beheer een formulier vragen om deze titel aan te vragen. Daarop vul je plaats en datum in van de shows waar je een CACIB had, catalogusnummer en naam van de keurmeester. Dat formulier mail je naar de Raad van Beheer, met daarbij een kopie van de stamboom meende ik. Verder hoefden we niks mee te sturen. Zo was het vorig jaar in ieder geval bij de andere twee.labberdebab schreef:Allereerst gefeliciteerd!! Even een klein vraagje. Moet je voor de aanvraag van deze titel je IB kaartjes meesturen of mag een copie van je diploma (zoals in belgie) en keurverslag ook? Want anders moeten we nog langer wachten met aanvragen. Onze Neelix is dus 2 weken geleden in Berlijn Int show kampioen geworden maar kom er ff geen wijs uit...
Nee, want hij is ook al Duits kampioenMaeve schreef:Goed zo Chuck!![]()
Ik wist helemaal niet dat hij al zo ver was!
Gaat ie mee naar Dortmund volgende Zondag?
Ik heb dat formulier helemaal nergens kunnen vinden, en heb gewoon een brief gestuurd met een kopie van de stambomen van beide honden, en kopieën van de IB-kaartjes erbij, met het verzoek de titel toe te kennen.under the red sky schreef:Het is ook lastig om hier informatie over te vinden. Toen wij het voor de eerste keer aanvroegen (januari 2009) liepen we daar ook tegenaan. Je kunt bij de Raad van Beheer een formulier vragen om deze titel aan te vragen. Daarop vul je plaats en datum in van de shows waar je een CACIB had, catalogusnummer en naam van de keurmeester. Dat formulier mail je naar de Raad van Beheer, met daarbij een kopie van de stamboom meende ik. Verder hoefden we niks mee te sturen. Zo was het vorig jaar in ieder geval bij de andere twee.labberdebab schreef:Allereerst gefeliciteerd!! Even een klein vraagje. Moet je voor de aanvraag van deze titel je IB kaartjes meesturen of mag een copie van je diploma (zoals in belgie) en keurverslag ook? Want anders moeten we nog langer wachten met aanvragen. Onze Neelix is dus 2 weken geleden in Berlijn Int show kampioen geworden maar kom er ff geen wijs uit...
Je moet toch wachten tot je alle CACIB kaartjes binnen hebt, of kun je het ook aanvragen aan de hand van de keurverslagen?? Chippy is Internationaal kampioen geworden in Lingen maar we wachten nog steeds op alle kaartje die hij sinds mei 2009 gewonnen heeftLongFields schreef:Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je er wel rekening mee moet houden dat de toekenning van de titel aardig lang op zich kan laten wachten. Ik heb voor zowel Sjefke als Nozem deze titel aangevraagd rond 20 maart, en heb er nog steeds niets over gehoord, ondanks meerdere mails en pogingen tot telefonisch contact met de afdeling Kampioenschappen bij de Raad.