Ik ben zo trots op ze

Moderator: moderatorteam
Dat was zeker Leen Vroegop. Die heeft inderdaad al heel veel U'tjes op de jumping staan. Maar om te promoveren heb je er ook eentje nodig op het vast parcours. Laatst was zijn hond foutloos, liep hij zelf tegen een toestel aan, daar ging zijn u'tje.LongFields schreef:Gefeliciteerd, wat leuk! En knap gedaan van Jeroen en Sita!![]()
Ik sprak op de debutantenwedstrijd in Almere iemand die grossierde in U'tjes, maar steeds het ene nog ontbrekende U'tje in het VP misliep. Die mocht dus nog steeds niet promoveren, ondanks een twintigtal U'tjes.
Toevallig een Hovawart?LongFields schreef:Gefeliciteerd, wat leuk! En knap gedaan van Jeroen en Sita!![]()
Ik sprak op de debutantenwedstrijd in Almere iemand die grossierde in U'tjes, maar steeds het ene nog ontbrekende U'tje in het VP misliep. Die mocht dus nog steeds niet promoveren, ondanks een twintigtal U'tjes.
Die heeft er inderdaad nog meer staan. Maar ik gokte dat het Leen was, aangezien de wedstrijd georganiseerd werd door Speed.marye schreef:Toevallig een Hovawart?LongFields schreef:Gefeliciteerd, wat leuk! En knap gedaan van Jeroen en Sita!![]()
Dat moet haast wel, die mevrouw heeft er een stuk of 22.LongFields schreef:Het was niet Leen Vroegop (die heeft er 9 vertelde hij), maar iemand anders, een vrouw. Ik heb haar niet met hond gezien dus ik weet niet of ze een Hovawart heeft.
Denk dat ik dan wel weet wie je bedoelt, als zij tenminste ook aanwezig waren op die wedstrijd.Martijn schreef:LongFields schreef:Het was niet Leen Vroegop (die heeft er 9 vertelde hij), maar iemand anders, een vrouw. Ik heb haar niet met hond gezien dus ik weet niet of ze een Hovawart heeft.
Nee, ze heeft border collies.
Gefeliciteerd Jeroen en Sita!
Sita schreef:Dank voor alle felicitaties. Heb ze natuurlijk ook aan Jeroen doorgegeven.
Nu eens kijken welke B1 wedstrijden ze nog kunnen gaan starten.