Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hutch in Emmeloord

Moderator: moderatorteam

Hutch
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
Aantal honden: 2
Contacteer:

Hutch in Emmeloord

Ongelezen bericht door Hutch »

Ook wij waren zaterdag in Emmeloord. Helaas door een aantal stomme acties van mij weer eens geen U-tjes. Maar wel een lekkere fanatieke Hutch. Hij liep standaard buiten de STP in het verleden, maar is stukken sneller geworden de laatste tijd. Al zal hij nooit snel worden loopt hij nu wel binnen de STP

Afbeelding

En nog een paar filmpjes
Spel, 2 erg wijde bochten wordt het volgende punt om op te trainen
" onclick="window.open(this.href);return false;

Vast Parcours, draaide ik veel te snel weg bij de tunnel en dacht Hutch mij braaf achterna te lopen :roll: Daar ging het U-tje en ook nog 4 sec verloren qua tijd volgens mij (maar nog steeds binnen de STP :engel: )
" onclick="window.open(this.href);return false;

Jumping ook een U-tje verspeeld door op de laatste 2 hindernissen het parcours te vergeten en daarna nog boven op de tunnel gaan staan ook.
_Do_
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Hutch in Emmeloord

Ongelezen bericht door _Do_ »

Heb jou nog wel gezien! Niet herkend...

Vind hem niet zo langzaam, of dat lijkt zo door zijn enthousiaste maar zijn grote sprongen.
Die wijde bochten is wel een aandachts punt, maar er zijn altijd mensen die het slechter doen!

Waarom trek je hem naar achter voor de start? Ik ben niet nieuwschierig hoor... :engel:
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
Hutch
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hutch »

_Do_ schreef:Heb jou nog wel gezien! Niet herkend...

Vind hem niet zo langzaam, of dat lijkt zo door zijn enthousiaste maar zijn grote sprongen.
Die wijde bochten is wel een aandachts punt, maar er zijn altijd mensen die het slechter doen!

Waarom trek je hem naar achter voor de start? Ik ben niet nieuwschierig hoor... :engel:
Nou, nu is hij inderdaad een stuk sneller. In het verleden was hij echt niet snel.
Dat naar achtertrekken is om hem lekker snel te laten starten. Hij kwam in het verleden pas bij de 4de hindernis in zijn tempo, daarvoor liep hij gewoon tussen de sprongen. Hierdoor wordt hij lekker opgefokt en kan hij in 1 keer wel normaal starten. Dit is trouwens wel even een tussen oplossing voor de wedstrijden. Ben nu bezig met afstandstart op te bouwen (1-2-Go). Op training vliegt hij dan ook weg, maar vond ik nog wat te riskant op een wedstrijd :engel:
_Do_
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door _Do_ »

Hutch schreef:
_Do_ schreef:Heb jou nog wel gezien! Niet herkend...

Nou, nu is hij inderdaad een stuk sneller. In het verleden was hij echt niet snel.
Dat naar achtertrekken is om hem lekker snel te laten starten. Hij kwam in het verleden pas bij de 4de hindernis in zijn tempo, daarvoor liep hij gewoon tussen de sprongen. Hierdoor wordt hij lekker opgefokt en kan hij in 1 keer wel normaal starten. Dit is trouwens wel even een tussen oplossing voor de wedstrijden. Ben nu bezig met afstandstart op te bouwen (1-2-Go). Op training vliegt hij dan ook weg, maar vond ik nog wat te riskant op een wedstrijd :engel:
Ahg, op een spelletje kan je goed oefenen, zeker als je alleen ene start en finish verplicht hebt.
Ik moet aan paaltjes gaan werken op wedstrijd. Moeilijkere insteek en links lopen.
Zijn de spelletjes ideaal voor. Of nu de wedstrijd in Hoogeveen, daar ga ik nog heen. Had die al betaald en is dicht bij.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”