Moderator: moderatorteam
bij DanielleLongFields schreef:Eerder was je nogal geheimzinnig over waar je eventueel weer agility zou gaan doen. Wat is het geworden?
Nou nou, hopeloos? Na een training of 3 sinds een hele lange stop?Jacksel schreef: Ik ga iig thuis raakvlaktraining oppakken, want dit is echt hopeloos...
Over het raakvlak van de schutting heen springen is ook voor Jamey's rug niet goed, dan heb ik haar zo weer geblesseerd. In die zin bedoelde ik het dus. We zijn flink bezig met motivatie (na elke 3 a 4 toestellen krijgt ze steeds tussendoor beloning). Lol hebben we verder wel, maar er zijn duidelijk dingen waar nog flink aan gewerkt moet wordenLongFields schreef:Nou nou, hopeloos? Na een training of 3 sinds een hele lange stop?Jacksel schreef: Ik ga iig thuis raakvlaktraining oppakken, want dit is echt hopeloos...
Niet zo negatief hoor, probeer gewoon eerst de lol in de training an sich terug te krijgen voordat je hele hoge doelen gaat stellen en alles perfect uitgevoerd wil zien, dat lijkt me beter en ook nog leuker voor Jamey ook.
Ik had niet echt anders verwacht, wel anders gehoopt, vooral omdat de raakvlakken van kattenloop en wip zo goed gingen. Als we alles al konden hoefden we niet trainen, en natuurlijk is het oké om dingen te hebben om nog aan te moeten werken, maar ik voel me regelmatig zo'n enorme beginner, als dingen niet willen lukken. Komt denk ik ook wel deels door het hoge niveau van de groep waar ik in train...shanty schreef:Logisch toch dat er dingen zijn waar je aan moet werken wat had je verwacht ??
En er zullen ook altijd dingen blijven waar je aan moet blijven werken of opnieuw moet opakken. Het blijven honden .. Gelukkig ziet ze er de lol wel van in
Iedereen heeft het toch moeten leren. Ik lig daar echt niet wakker van hoor, als het bij mij niet lukt en bij een ander wel. Juist handig om nog eens te kijken hoe het dan wel moet. Beetje positief blijven denken hoor!Jacksel schreef:Ik had niet echt anders verwacht, wel anders gehoopt, vooral omdat de raakvlakken van kattenloop en wip zo goed gingen. Als we alles al konden hoefden we niet trainen, en natuurlijk is het oké om dingen te hebben om nog aan te moeten werken, maar ik voel me regelmatig zo'n enorme beginner, als dingen niet willen lukken. Komt denk ik ook wel deels door het hoge niveau van de groep waar ik in train...shanty schreef:Logisch toch dat er dingen zijn waar je aan moet werken wat had je verwacht ??
En er zullen ook altijd dingen blijven waar je aan moet blijven werken of opnieuw moet opakken. Het blijven honden .. Gelukkig ziet ze er de lol wel van in