Ik ben echt enorm benieuwd hoe ze het vindt en hoe het gaat. In elk geval zijn de lessen van 20.30 tot 21.30 dus ook als de warme dagen eraan komen zitten wij gewoon goed. Ik heb er zin in!

Moderator: moderatorteam
Niet op elke school stikt het van de BC'sMaeve schreef:Wat leuk joh! Volgens mij heb je wel bekijks daar zo tussen de Borders
Maar een Japanse Chin ben ik er nog nooit tegen gekomenZoek stok! schreef:Niet op elke school stikt het van de BC'sMaeve schreef:Wat leuk joh! Volgens mij heb je wel bekijks daar zo tussen de Borders![]()
Leuk, veel plezier!
Bij Lupo in Everdingen. Hier hebben we ook privécursus met Quasar gelopen en zij start nu voor het eerst met agility.Martijn schreef:Wat leuk! Waar ga je trainen?
Zag er vast heel ellegant uitJinx schreef:Het was heel leuk! Tsuk vindt het ook erg leuk om te doen. We hebben een sprong gehad, de tunnel, schutting en paaltjes. Springen kon ze al dus dat ging prima. Tunnel vond ze eng maar deed ze ook heel vlot uiteindelijk. Voor de schutting mocht ik eerst aan de andere kant opklimmen om haar te lokken. Laten we het erop houden dat Tsuki het vlotter deed dan ik![]()
Paaltjes ging ze ook zonder morren doorheen, achter een koekje aan. Heel trots dus!
Ik ben wat (slechte) foto's aan het uploaden.