Roef running contacts

Aanleren schutting Sepp en Faegen (broers)

Sepp stukje parcours

En Faegen

Tess van Maartje

En ik ben met de 2x2 paaltjesmethode begonnen
http://www.youtube.com/watch?v=GagLire5x0I
Moderator: moderatorteam
Ik heb het Bram via het straatje geleerd en met Izzie heb ik dat ook een tijdje gedaan. Ik kon ze niet dichter bij elkaar zetten omdat ze dan echt moest gaan zigzaggen (en dat is lichamelijk te belastend op haar leeftijd). Dus overgestapt op deze methode (het bijt elkaar ook niet).corason del perro schreef:Ah zo doe je dat met die paaltjesga ik toch weer eens met jola aan de slag
![]()
Ben benieuwd of jij de palen ook zo gaat aanleren, zal denk ik wel.LongFields schreef:Leuke foto's!
Izzie doet het goed zeg, ik heb met veel plezier je filmpje zitten kijken.
Bram heeft het ook wel naar zijn zin zo met die paaltjes, dat ging best rap!
Ik ben ook benieuwd.Zoek stok! schreef:Ben benieuwd of jij de palen ook zo gaat aanleren, zal denk ik wel.LongFields schreef:Leuke foto's!
Izzie doet het goed zeg, ik heb met veel plezier je filmpje zitten kijken.
Bram heeft het ook wel naar zijn zin zo met die paaltjes, dat ging best rap!
Arme arme Bram. Wordt hij uit de auto gehaald, mag twee keer kattenloop en twee keer paaltjes doen en dat was het dan weeryamie schreef:ziet er goed uit![]()
moest wel lachen om de bram paaltjes, had eerst niet door dat er een straatje stond, ik denk, wat doet bram nou toch hahaha
Je bedoelt of ze de raakvlakken ook hadden? Dat was het geval, maar qua positie op de foto vind ik dat minder mooiSita schreef: Maarre, ik mis wel de raakvlakken op de foto
Ja, er is een balkje aan de oploopkant. Het is de bedoeling dat ze daar gaan springen naar de andere kant. En dan afzetten boven het balkje bij de afloop naar het raakvlak.Carma schreef:Wat is dat balkje op de schutting? Is dat zodat ze erover heen springen en dan op het raakvlak terecht komen ofzo?