Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het was een heel leuke wedstrijd vond ik. Zeer goed georganiseerd en een relaxte sfeer. Brammetje heeft goed gelopen, maar was vergeten dat het de bedoeling is op 'kijk' mijn richting uit te komen. Dat is niet gek als je bedenkt dat we maanden op vooruit werken hebben getraind (ook vanwege z'n rug) Ik moet er nu wel iets mee doen, anders komen we nooit meer foutloos rond
Suzan met Fenja (small), vast parcours. " onclick="window.open(this.href);return false;
Linda met Bram (medium), vast parcours. " onclick="window.open(this.href);return false;
Nanda met Roef (large), spel. " onclick="window.open(this.href);return false;
Nanda met Caja (large), spel. " onclick="window.open(this.href);return false;
Wat had Bram een lol vandaag, hij liep met een grijns om z'n bekkie de parcoursen. Fenja is het met Bram eens dat je niet bij 'kijk' constant op je baas let, een tunnelgat is een tunnelgat. Baasjes moeten niet zo moeilijk doen
Caja liep ook weer fantastisch vandaag. En wat loopt ze goed mee met Nanda tijdens het spel
Nanda had ook goede dag vandaag, 5de met Roef op het vast parcours
Toen ik een keer met Caja liep, tilde ik haar ook op uit gewoonte. Terwijl ik heel goed weet dat ze dat niet leuk vindt, maar ze gaf er niks om. Die gaat gewoon altijd
Roef is idd
En ja, Bram is vrij en blij (met obedience trainster nieuwe startprocedure bedacht, of het toeval was weet ik niet, maar vandaag ging hij iig niet zo tergend langzaam uit de startblokken). Nu moeten we een midden weten te vinden dat hij wel het rondje loopt dat ik graag wil
Zoek stok! schreef:Je moet trouwens eens op Brams staart letten bij het VP. Die loopt een geheel eigen parcours Hij kwispelt zelfs op de wip volgens mij
Je bent zelfstandig of niet Maar hij heeft er wel heel veel lol in.