Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De keurmeester zei bij de uitreiking van haar diploma dat ze nog wel 20 km mee kon
Was leuk! Over 10 dagen doe ik ook examen met Toq. Hopelijk wel met lekkerder weer.
Laatst gewijzigd door sirene op 20 mei 2010 06:33, 1 keer totaal gewijzigd.
yamie schreef:gefeliciteerd enne waarom ben jij nou de enige met een ander kleur vestje
Haha, dat was het eerste wat JP ook zei. Dat komt omdat dat vestje bij mijn jas zat en die dan ook eens dienst doet. De rest had hesjes van de club. Ziet er wel eigenwijs uit hè.
Dankjulliewel!
Je moet officieel toestemming vragen om het op de step te mogen doen maar de club had dit voor me geregeld, die vonden het zo leuk dat ik altijd met ze stepte. Met Atoq doe ik gewoon examen op de fiets.
Elly* schreef:Van harte gefeliciteerd!
Is zij de eerste nakerd met een UV-diploma?
Dankje! Weet ik niet. Ik weet wel dat er een powderpuff Chinees het UV diploma heeft. Maar een Peruaan denk ik niet.
Weet iemand trouwens of dit examen ook in andere landen wordt afgenomen en hoe het dan heet ? Ik had zit zoeken maar kon het niet vinden.
sirene schreef:
Weet iemand trouwens of dit examen ook in andere landen wordt afgenomen en hoe het dan heet ? Ik had zit zoeken maar kon het niet vinden.
gefeliciteerd !
In België heet het ook gewoon UV-proef.
Je moet echter wel eerst je VZH examen halen, vooraleer je eraan mag deelnemen.
Bas Rouge schreef:Hey, goed zeg. Waar heb je dit gedaan? Ik wil met Rein eigenlijk dit jaar ook nog, volgend jaar is ie te oud.
Je kunt hier kijken waar het bij je in de buurt is. http://www.hondensport.com/CWH/agenda120510.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wilde het ook al heel lang gaan doen met Icha maar die is inmiddels ook al te oud. Bij veel verenigingen ging het niet door vanwege te weinig aanmeldingen toen. Ik heb nu meegedaan bij kc Gorkum en Reddingshonden Vereniging Rivierenland.
Atoq is ook geslaagd voor zijn UV examen! We mochten meedoen met de reddingshonden vereniging in Zaltbommel. Was een leuke groep met hartelijke mensen. Atoq had een persoonlijke soigneur;o) Ik had gevraagd of de mensen die meereden in de auto Toq zijn jas mee konden nemen voor als het koud was in de pauzes. Die mvr kwam meteen aan met zijn jas in de pauze toen ik van mijn fiets stapte. Zo lief! Er werd nu niet in een groep gereden maar ieder voor zich. We waren met 8 combinaties en iedereen is geslaagd.
Voetjes controleren door de keurmeester in de pauze.
Stukje volgen
Heel de groep geslaagd!