Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Apetrots op ons meiske * Update: alle stelwerkvideos p2
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Apetrots op ons meiske * Update: alle stelwerkvideos p2
Gisteren is m'n man met onze xDH/MH teef Laika opgeweest voor de PH1 keuring in Oss en na een lange dag hard werken hebben ze het mooie eindresultaat van 432 op hun naam mogen zetten!
Ik ben reuze trots op allebei, het was een echt team en ik weet hoeveel moeite het gekost heeft met deze hond met een moedig hart, maar zo vaak zo frustrerend moeilijk te doorgronden koppie! Ik heb gefilmd, maar heb nog niks klaar om erbij te zetten (komt later, maar zeker niet vandaag), en zometeen gaan we eerst lekker trainen met de andere twee en dan 's middags lekker ontspannen op de laatste keuringsdag kijken hoe die van vandaag het doen. We waren gisteren alledrie kapot, maar heel erg voldaan.
Edit: filmpjes van alle steloefeningen toegevoegd p.2
Ik ben reuze trots op allebei, het was een echt team en ik weet hoeveel moeite het gekost heeft met deze hond met een moedig hart, maar zo vaak zo frustrerend moeilijk te doorgronden koppie! Ik heb gefilmd, maar heb nog niks klaar om erbij te zetten (komt later, maar zeker niet vandaag), en zometeen gaan we eerst lekker trainen met de andere twee en dan 's middags lekker ontspannen op de laatste keuringsdag kijken hoe die van vandaag het doen. We waren gisteren alledrie kapot, maar heel erg voldaan.
Edit: filmpjes van alle steloefeningen toegevoegd p.2
Laatst gewijzigd door Gos op 01 jul 2010 16:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: Apetrots op ons meiske
Gefeliciteerd, is een knap certificaat.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Wow, wat een prachtresultaat!
Van harte gefeliciteerd!!!
Van harte gefeliciteerd!!!
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Proficiat!
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Zo hey 432
. Knap hoor, ben benieuwd naar het filmpje.
Waar heeft ie de puntjes verloren ??
gefeliciteerd

Gr. Aniek

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
gefeliciteerd 

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Van harte gefeliciteerd.
Knappe prestatie van je man met hond.
Knappe prestatie van je man met hond.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Netjes, gefeliciteerd!
- *Anita*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): het Markiesje en border collie
- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Gefeliciteerd met dit knappe resultaat van man en hond!
Enne, ook gefeliciteerd met jezelf natuurlijk.

Enne, ook gefeliciteerd met jezelf natuurlijk.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
gefeliciteerd 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Cash
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitseherder
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Ellen, ´Laika is toch de teef van Peter met het xDH uiterlijk? Knappe teef en een heel net cert!!!
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Rottweiler en mechelse herder
- Contacteer:
Gefeliciteerd met dit hele mooie resultaat
Ik had een vraagje wie is de moeder van Laika? want ik heb het idee dat mijn puppy de zelfde moeder heeft

Ik had een vraagje wie is de moeder van Laika? want ik heb het idee dat mijn puppy de zelfde moeder heeft
http://www.fortwantij.nl de site over onze honden
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
De moeder van Laika is Astra http://www.bloedlijnen.nl/stamboom.php?ID=14865" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedoel je Quinty? Dat is de moeder van de teef van Ellen zelf (Noeska)
Bedoel je Quinty? Dat is de moeder van de teef van Ellen zelf (Noeska)
Groetjes Inge

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Oke thanx voor de info en ja ik bedoelde Quinty
Mijn vriend vroeg het zich gisteren af en ik nu dus ook dus dacht vraag het even
Altijd wel grappig om dat te weten
Mijn vriend vroeg het zich gisteren af en ik nu dus ook dus dacht vraag het even

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
gefeliciteerd

-
- Zeer actief
De camera is net nieuw dus ik moet nog even kijken hoe ik alles er netjes af krijg enz., maar het komt binnenkort (en Peter is jarig vandaag dus we houden ook nog een beetje feest)Budkes schreef:Zo hey 432![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()

Hij was 1 punt kwijt op het haagje, heen aantikken (was verwacht, terug was super maar heen trekt ze haar achterpoten soms niet goed op). Bij het voorwerp bewaken kwam ze geweldig van de tas af, mooie inbeet, helper bleef doorlopen naar achteren, ze loste goed maar in iets achterwaartse beweging van de arm van de helper waardoor ze net achter de helper terecht kwam. Dat bracht haar wat van de kook, de helper in een vloeiende beweging door naar achteren (stond eigenlijk geen moment stil) en ze twijfelde of ze hem nu moest bewaken, dus liep achterwaarts mee. Na enkele momenten zag ze gelukkig het licht en snelde goed naar de tas terug, maar het kostte natuurlijk wel 4 punten op de wijze van bewaken. Op de wei was ze 2 punten kwijt op het bewaken na de vlucht van de fietsstellen, ze zat weer voor de helper en keek even achterom, dus bewaakte een moment niet. Ook daar herstelde ze gelukkig en ging weer mooi zitten tetteren achter de pakwerker. En Peter liet er zelf een liggen in de wijze van voorbrengen.
(Edit: de 6 punten die ze verspeelde met haar eigen fouten waren jammer, maar het zijn nu eenmaal geen robots. Waar we heel blij mee waren was, dat ze ondanks haar fout zich erna herstelde en toch terug ging in haar werk. Dat zien we liever dan dat ze stil zou vallen, ze loste het uiteindelijk toch zelf op en daarin zijn we heel trots op haar)
Laatst gewijzigd door Gos op 17 mei 2010 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Ja dat klopt zoals Inge al geantwoord heeft. Jullie hebben haar gezien toen Peter nog op de vorige club trainde. Clubswitch heeft goed resultaat opgeleverdSelena schreef:Ellen, ´Laika is toch de teef van Peter met het xDH uiterlijk? Knappe teef en een heel net cert!!!

- It's Me!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Parson Russell Terrier
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Wat leuk! Noes lijkt sprekend op haar moeder. Met haar hoop ik dit najaar naar de keuring te kunnen gaan (PH1), als het lukt.chelsea08 schreef:Oke thanx voor de info en ja ik bedoelde Quinty
Mijn vriend vroeg het zich gisteren af en ik nu dus ook dus dacht vraag het evenAltijd wel grappig om dat te weten
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Nou ben benieuwt en ik zal het zeker in de gaten houden altijd leuk om te weten wat een half zusje van je hond doet
Zelf gaan wij IPO doen met Crash maar we doen nog vrij weinig alleen een klein spoor speuren en volgen maar ach hij is pas 5 maanden.

Zelf gaan wij IPO doen met Crash maar we doen nog vrij weinig alleen een klein spoor speuren en volgen maar ach hij is pas 5 maanden.
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Knap hoor, je mag met recht trots zijn op zo'n dijk van een teefGos schreef:De camera is net nieuw dus ik moet nog even kijken hoe ik alles er netjes af krijg enz., maar het komt binnenkort (en Peter is jarig vandaag dus we houden ook nog een beetje feest)Budkes schreef:Zo hey 432![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd
![]()
![]()
Hij was 1 punt kwijt op het haagje, heen aantikken (was verwacht, terug was super maar heen trekt ze haar achterpoten soms niet goed op). Bij het voorwerp bewaken kwam ze geweldig van de tas af, mooie inbeet, helper bleef doorlopen naar achteren, ze loste goed maar in iets achterwaartse beweging van de arm van de helper waardoor ze net achter de helper terecht kwam. Dat bracht haar wat van de kook, de helper in een vloeiende beweging door naar achteren (stond eigenlijk geen moment stil) en ze twijfelde of ze hem nu moest bewaken, dus liep achterwaarts mee. Na enkele momenten zag ze gelukkig het licht en snelde goed naar de tas terug, maar het kostte natuurlijk wel 4 punten op de wijze van bewaken. Op de wei was ze 2 punten kwijt op het bewaken na de vlucht van de fietsstellen, ze zat weer voor de helper en keek even achterom, dus bewaakte een moment niet. Ook daar herstelde ze gelukkig en ging weer mooi zitten tetteren achter de pakwerker. En Peter liet er zelf een liggen in de wijze van voorbrengen.
(Edit: de 6 punten die ze verspeelde met haar eigen fouten waren jammer, maar het zijn nu eenmaal geen robots. Waar we heel blij mee waren was, dat ze ondanks haar fout zich erna herstelde en toch terug ging in haar werk. Dat zien we liever dan dat ze stil zou vallen, ze loste het uiteindelijk toch zelf op en daarin zijn we heel trots op haar)

Gr. Aniek

- Arline
- Zeer actief
Wat knap, gefeliciteerd

- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Contacteer:
- Sonnie1983
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder, xMH
Hoi Ellen!
Ik zal er al op te wachten! Super goed, gefeliciteerd met dat resultaat! Netjes dat ze zelf de dingetjes oploste.
Laat ff weten wanneer je met Noes op gaat, kijk ik ff of ik kan komen kijken. Ben heel benieuwd!
Ik zal er al op te wachten! Super goed, gefeliciteerd met dat resultaat! Netjes dat ze zelf de dingetjes oploste.
Laat ff weten wanneer je met Noes op gaat, kijk ik ff of ik kan komen kijken. Ben heel benieuwd!
-
- Zeer actief