Moderator: moderatorteam
Hij heeft natuurlijk een zwakke plek achter in z'n rug. Die was mooi hersteld, maar het wordt natuurlijk nooit meer een 100 % gezonde rug. Helaas.MARC_S schreef:Wat sneu. Ik zou even de diagnose van zijn rug afwachten en dan pas kijken hoe en wat. Waarom denk je dat het Izzie's schuld is? Ik denk dat een hond met een echt gezonde rug geen blessures kan krijgen van het spelen met een andere hond. Dan broeide daar al iets.![]()
Is dat de Duitse Herder?bennie schreef:Helaas erg herkenbaar (wat de rug betreft), hoewel ik wel goede hoop heb om met Kaya nog verder te kunnen gaan. Hoop voor Bram en jou dat Leida snel een plaatsje weet te maken.
De Duitse Herder is Kayla om het makkelijk te houdenZoek stok! schreef:Is dat de Duitse Herder?bennie schreef:Helaas erg herkenbaar (wat de rug betreft), hoewel ik wel goede hoop heb om met Kaya nog verder te kunnen gaan. Hoop voor Bram en jou dat Leida snel een plaatsje weet te maken.
De volgende keer dat je hem moeite ziet hebben dan weet je waar je op moet letten. En voortaan is het geen zin = veld af, pijn = veld af. Toch? Ik kan me voorstellen dat je je schuldig voelt maar het gebeurt iemand als jij niet snel een tweede keer.Zoek stok! schreef:Ik heb Bram dus een wedstrijd laten lopen met een verstuikte pols, een vastzittend SI gewricht en een voorhand die pijn doet. Zijn gedrag helemaal verkeerd geïnterpreteerd, ik dacht dat hij er geen zin in had, ongemotiveerd was.