Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
12 Juni Dogdance Wedstrijd te franeker. Updatje
Moderator: moderatorteam
12 Juni Dogdance Wedstrijd te franeker. Updatje
Mazzel en ik doen hier uiteraard aan mee.
We gaan 1 keer de dirty dancing routine doen en een Duo routine met mijn vriendin en haar hond Flint. Dit gaat op ease on down the road van the wizz.
We hebben er allebij harstikke zin in helemaal in de Duo omdat er daar maar erg weinig van zijn.
Filmpjes en Fotos komen uiteraard zodra de wedstrijd geweest is.
http://dogdanceforum.nl/phpbb/viewtopic.php?t=2114" onclick="window.open(this.href);return false;
We gaan 1 keer de dirty dancing routine doen en een Duo routine met mijn vriendin en haar hond Flint. Dit gaat op ease on down the road van the wizz.
We hebben er allebij harstikke zin in helemaal in de Duo omdat er daar maar erg weinig van zijn.
Filmpjes en Fotos komen uiteraard zodra de wedstrijd geweest is.
http://dogdanceforum.nl/phpbb/viewtopic.php?t=2114" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door shanty op 13 jun 2010 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Rasloos
Re: 12 Juni Dogdance Wedstrijd te franeker.
Is dit WCFO? En zoja, mogen niet WCFO leden hier aan mee doen?
Ja is WCFO.
Ik weet niet of je mee kan doen zonder lidmaatschap maar ik dacht dat de inschrijving al gesloten was. Anders moetje even mailen.
Ik weet niet of je mee kan doen zonder lidmaatschap maar ik dacht dat de inschrijving al gesloten was. Anders moetje even mailen.
|Zo de auto is ingepakt. De kleren zijn gewassen en zitten netjes in de tas. Alle spulletjes die mee moeten zijn ingepakt.
Morgen ochtend vroeg op en dan richting franeker.
Ik laat jullie morgen uiteraard weten hoe het is gegaan.

Morgen ochtend vroeg op en dan richting franeker.
Ik laat jullie morgen uiteraard weten hoe het is gegaan.

- JML
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Heel veel succes!
En natuurlijk ook heel veel plezier!!!
En natuurlijk ook heel veel plezier!!!

- Inge2104
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie!
- Aantal honden: 1
Het was een hele lange dag. Om half 7 op pad en om 1o uur pas weer thuis.
S'morgens de hondjes nog even uitgelaten en op pas richting franeker. Daar aangekomen eerst mijn muziek ingeleverd. En de spulletjes uit de auto gehaald. De bench opgezet en gauw de hondjes uit de auto. Eerst nog even lekker laten plassen en richting de grote sporthal gelopen. Ik was heel benieuwd hoe bobbie zich zou gedragen want die had nog nooit in een bench gezeten.. Maar het ging super hij ging lekker mij Mazzel liggen en is de hele dag braaf geweest.
Toen begon het wachten tot we aan de beurt waren. Eerst gekeken naar alle andere routines. Vast omgekleed en was helemaal klaar voor onze duo routine samen met mijn vriendin en haar hond.
Ben lekker in gaan lopen met Mazzel ik dacht dit keer iets langer omdat hij er dan wat beter bij is. Hij was er in de inloop ring super bij.
Toen de ring in. Start de muziek en toen begonnen we alle spanning voorzover die er al was was in 1 klap weg. Mazzel had zijn aandacht er bij hij heeft 1 oefening gemist maar dat is helemaal niet erg. Einde muziek het was echt super gegaan. Fenna en ik kwamen met alle oefeningen goed samen uit en ook tegelijk en dat is nog best heel moeilijk hoor.
Daarna even flink beloont en hem even laten afkoelen. Daarna heeft hij nog even lekker in de bench geslapen.
Toen moesten we onze eigen dirty dancing routine nog doen. Ik zelf had niet echt het vertrouwen dat hij nog zin had eigelijk. Maar altijd moet houden. DUs ik me omgekleed en daarna even heel kort gespeeld met mazzel. Dat was voor mij eigelijk genoeg. Het is toch zoeken hoe je je het beste kan inlopen voor je de ring in moet.
Ik ben er wel achter dat ik niet met hem in de echte ring moet gaan lopen. Ik moet er pas in als we direct kunnen beginnen. Maar er is eerst altijd een sound check en dan even wachten tot de jury klaar is. Dit keer heb ik hem bewust uit de ring gehouden tot de jury klaar was.
Start muziek en mazzel was er bij. Je kon wel duidelijk zien dat hij moe was hij was wat slomer als anders. Alles ging eigelijk redelijk hij miste wat oefeningen maar ook dat is niet erg. De lift ging echt super !
Ik ben heel trots op hem ondanks dat het een hele grote hal was waar de muziek erg galmde en er buiten ook nog muziek was dat tegen de hal aan kaatste heeft hij echt super zijn best gedaan.
Nu heeft hij lekker een week vakantie qua trainen en dan pak ik hem weer op en dan even een goede manier vinden om hem in de ring toch wat actiever te krijgen.
Met onze duo routine zijn we eerstes geworden met een promtie punt ! Iedereen was ook heel lovend en kwam naar ons toe dat ze het zo leuk vonden.
Met mijn dirty dancing helaas geen promtie punt of prijs maar dat geeft niks het was ook pas de tweede keer dat hij een wedstrijd liep . We hebben plezier gehad en dat geldt voor mij toch meer dan een prijs.
S'morgens de hondjes nog even uitgelaten en op pas richting franeker. Daar aangekomen eerst mijn muziek ingeleverd. En de spulletjes uit de auto gehaald. De bench opgezet en gauw de hondjes uit de auto. Eerst nog even lekker laten plassen en richting de grote sporthal gelopen. Ik was heel benieuwd hoe bobbie zich zou gedragen want die had nog nooit in een bench gezeten.. Maar het ging super hij ging lekker mij Mazzel liggen en is de hele dag braaf geweest.
Toen begon het wachten tot we aan de beurt waren. Eerst gekeken naar alle andere routines. Vast omgekleed en was helemaal klaar voor onze duo routine samen met mijn vriendin en haar hond.
Ben lekker in gaan lopen met Mazzel ik dacht dit keer iets langer omdat hij er dan wat beter bij is. Hij was er in de inloop ring super bij.
Toen de ring in. Start de muziek en toen begonnen we alle spanning voorzover die er al was was in 1 klap weg. Mazzel had zijn aandacht er bij hij heeft 1 oefening gemist maar dat is helemaal niet erg. Einde muziek het was echt super gegaan. Fenna en ik kwamen met alle oefeningen goed samen uit en ook tegelijk en dat is nog best heel moeilijk hoor.
Daarna even flink beloont en hem even laten afkoelen. Daarna heeft hij nog even lekker in de bench geslapen.
Toen moesten we onze eigen dirty dancing routine nog doen. Ik zelf had niet echt het vertrouwen dat hij nog zin had eigelijk. Maar altijd moet houden. DUs ik me omgekleed en daarna even heel kort gespeeld met mazzel. Dat was voor mij eigelijk genoeg. Het is toch zoeken hoe je je het beste kan inlopen voor je de ring in moet.
Ik ben er wel achter dat ik niet met hem in de echte ring moet gaan lopen. Ik moet er pas in als we direct kunnen beginnen. Maar er is eerst altijd een sound check en dan even wachten tot de jury klaar is. Dit keer heb ik hem bewust uit de ring gehouden tot de jury klaar was.
Start muziek en mazzel was er bij. Je kon wel duidelijk zien dat hij moe was hij was wat slomer als anders. Alles ging eigelijk redelijk hij miste wat oefeningen maar ook dat is niet erg. De lift ging echt super !
Ik ben heel trots op hem ondanks dat het een hele grote hal was waar de muziek erg galmde en er buiten ook nog muziek was dat tegen de hal aan kaatste heeft hij echt super zijn best gedaan.
Nu heeft hij lekker een week vakantie qua trainen en dan pak ik hem weer op en dan even een goede manier vinden om hem in de ring toch wat actiever te krijgen.
Met onze duo routine zijn we eerstes geworden met een promtie punt ! Iedereen was ook heel lovend en kwam naar ons toe dat ze het zo leuk vonden.
Met mijn dirty dancing helaas geen promtie punt of prijs maar dat geeft niks het was ook pas de tweede keer dat hij een wedstrijd liep . We hebben plezier gehad en dat geldt voor mij toch meer dan een prijs.
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: 12 Juni Dogdance Wedstrijd te franeker. Updatje
Wat een onwijs leuk verslag !
Van harte gefeliciteerd met jullie 1e plek met de duo routine ! Knap hoor !
Heb je nog foto's of filmpjes ?
Van harte gefeliciteerd met jullie 1e plek met de duo routine ! Knap hoor !
Heb je nog foto's of filmpjes ?

Nou ik was mijn baterij vergeten van de camera .. Maar mijn vriendin heeft alles geflimd dus zodra zij ze upload komen ze er direct op 

- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Haha, hoe krijg je het voor elkaar !shanty schreef:Nou ik was mijn baterij vergeten van de camera ..
Ah leuk !Maar mijn vriendin heeft alles geflimd dus zodra zij ze upload komen ze er direct op

- saffie
- Zeer actief
Klinkt als een hele geslaagde dag
Ik kijk uit naar de filmpjes

Ik kijk uit naar de filmpjes

Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Dat klinkt goed, ben benieuwd naar de filmpjes!

Linda, Izzie en Bram
- Inge2104
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie!
Goed gedaan hoor!
Kom maar op met die filmpjes....
Kom maar op met die filmpjes....

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Gefeliciteerd! lijkt mij een prima prestatie voor een tweede wedstrijd 

Zeker ik ben ook heel trots op mazzeltje.. Het blijft voor mij een hobbie en het moet vooral voor ons beiden leuk zijn en dat is gelukt !Carma schreef:Gefeliciteerd! lijkt mij een prima prestatie voor een tweede wedstrijd
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
We wachten in spanning op het filmpje....
Leuk verslag.
Leuk verslag.

Gr. Aniek

- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Ik heb je routine helaas alleen van een afstand gezien, omdat ik Vincent stil moest houden.
Wel vind ik dat je een heel leuk duo hebt! Mazzel en Bobbie zijn een leuk stel, ik zie jou over één of twee jaar nog wel eens een duo routine met die twee doen
.
Wel vind ik dat je een heel leuk duo hebt! Mazzel en Bobbie zijn een leuk stel, ik zie jou over één of twee jaar nog wel eens een duo routine met die twee doen

Ga ik zeker doen !! ik hou wel van dingen die niet teveel door andere mensen worden gedaan haha !Renske schreef:Ik heb je routine helaas alleen van een afstand gezien, omdat ik Vincent stil moest houden.
Wel vind ik dat je een heel leuk duo hebt! Mazzel en Bobbie zijn een leuk stel, ik zie jou over één of twee jaar nog wel eens een duo routine met die twee doen.
Jammer van jou en Lumi maar dat kan altijd gebeuren gewoon volhouden dan komt alles goed

- Renske
- Zeer actief
Ja, behoorlijk balen dat Lumi zich in de ring als een Muts gedroeg. Ik hoop dat ik achter een oorzaak kan komen (maar denk het niet), zodat ik er gericht op kan trainen.
Ja er was even helemaal geen contact he ? Mischien volgende keer innovation mee doen en dan speelgoedjes erbij ?
Nah ik moet toch zeggen dat eigelijk alle honden een beetje concentratie loos waren en vooral allemaal wat lomer dan anders. Zal wel aan de warme benauwde week hebben gelegen.
Nah ik moet toch zeggen dat eigelijk alle honden een beetje concentratie loos waren en vooral allemaal wat lomer dan anders. Zal wel aan de warme benauwde week hebben gelegen.
Nog even een plaatje

En nog even met de medaille.. Daar had hij zin in

En nog even met de medaille.. Daar had hij zin in

- Renske
- Zeer actief
Spelen wil ze meestal niet bij zoietsshanty schreef:Ja er was even helemaal geen contact he ? Mischien volgende keer innovation mee doen en dan speelgoedjes erbij ?

Bij een wedstrijd laten honden (bijna) altijd veel minder zien dan dat ze kunnen. Dus daar kun je van te voren al rekening mee houden.shanty schreef:Nah ik moet toch zeggen dat eigelijk alle honden een beetje concentratie loos waren en vooral allemaal wat lomer dan anders. Zal wel aan de warme benauwde week hebben gelegen.
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je leuke dag.
- Matje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jones - Kruising Engelse Springer
Finley - Engelse Cocker Spaniel - Aantal honden: 2
Gefeliciteerd! En de duo-routine was erg leuk!
Mazzel kijkt erg trots met zn medaille
Mazzel kijkt erg trots met zn medaille