Marjoleine schreef:Ilupa vom Haus Bellaerts, Duitse herder, 28 weken (bijna 7 maand).
Jonge teef van goed rastype die is alles nog erg pupachtig toont.
Mooi vrouwelijk hoofdje met goed aangezet en gedragen oor, goed oog en goede verhouding van voorsnuit en schedel. Goede hals. Goede verhoudingen in lichaam. In ribben nog erg smal, wat zich uit door wat geknepen ellebogen.
Front nog erg jeugdig met polsen die sterker moeten worden. Goede lengte van de ribbenkorf en goede lendenen. Achterhand rastypisch gehoekt. Bekken passend in totaal, staart had iets lager aangezet mogen zijn.
Goede vacht en prima bone.
Gangwerk lastig te beoordelen vanaf foto's, maar lijkt voldoende, zeker voor deze leeftijd.
Hondje heeft nog tijd nodig in alles maar is voor deze leeftijd al heel goed en evenwichtig ontwikkeld.
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ilupa vom Haus Bellaerts ter keuring
Moderator: moderatorteam
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
Ilupa vom Haus Bellaerts ter keuring
Re: Ilupa vom Haus Bellaerts ter keuring
Dat lijkt me een mooi rapport, maar het valt natuurlijk nog te bezien hoe ze eruit ziet als ze volwassen is. (Sedert de foto's is ze trouwens al wat veranderd. Ik moet ook zeggen dat ik nu vind dat ze er pup-achtig uitziet hier, terwijl me dat toen nooit was opgevallen.) Binnen een jaar of zo stuur ik eens een nieuwe serie met een filmpje bij. ;)
Hartelijk bedankt, Marjoleine!
Hartelijk bedankt, Marjoleine!
PS: Nog een vraagje ivm haar staart: bedoel je met "lager aangezet mogen zijn" dat hij mooier in het verlengde van de lijn van haar rug had moeten lopen? (In plaats van de inkeping die je nu ziet tussen haar rug en haar staart die dan eerst heel even omhoog gaat.) Of gaat de aanzet van de staart over de plaats van inplanting op de achterhand?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ilupa zei:PS: Nog een vraagje ivm haar staart: bedoel je met "lager aangezet mogen zijn" dat hij mooier in het verlengde van de lijn van haar rug had moeten lopen? (In plaats van de inkeping die je nu ziet tussen haar rug en haar staart die dan eerst heel even omhoog gaat.) Of gaat de aanzet van de staart over de plaats van inplanting op de achterhand?
Ja, dat is eigenlijk hetzelfde, maar dat bedoel ik inderdaad. Als de staart wat lager is aangezet zie je die overgang niet zo duidelijk als nu.
Het kan met de leeftijd en de bespiering wel iets veranderen hoor, misschien dat het later veel minder opvalt.
Maar nu stoort en enigszins.
Ja, dat is eigenlijk hetzelfde, maar dat bedoel ik inderdaad. Als de staart wat lager is aangezet zie je die overgang niet zo duidelijk als nu.
Het kan met de leeftijd en de bespiering wel iets veranderen hoor, misschien dat het later veel minder opvalt.
Maar nu stoort en enigszins.
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Wat een práchtige hond dit!