Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
World Dog Show 2010 Herning, Denemarken
Moderator: moderatorteam
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Re: World Dog Show 2010 Herning, Denemarken
Ik heb 3 honden ingeschreven voor de World Dog Show. Ik wilde de volgende dag ook naar de CAC-show van de Deense tollerclub maar daarvoor gelden dezelfde tarieven als voor de WDS
Schijnt een verplichting te zijn van de Deense kennelclub.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Klopt, wij betalen voor de Terrier en de clubshow ook hetzelfde tarief als de WS. Belachelijk duur.under the red sky schreef:Ik heb 3 honden ingeschreven voor de World Dog Show. Ik wilde de volgende dag ook naar de CAC-show van de Deense tollerclub maar daarvoor gelden dezelfde tarieven als voor de WDSSchijnt een verplichting te zijn van de Deense kennelclub.

Maggie
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Wij zaten nog steeds te wachten op de gegevens van de CAC show, maar met zulke tarieven doen we dat dus maar even niet. Ben toch nietunder the red sky schreef:Ik heb 3 honden ingeschreven voor de World Dog Show. Ik wilde de volgende dag ook naar de CAC-show van de Deense tollerclub maar daarvoor gelden dezelfde tarieven als voor de WDSSchijnt een verplichting te zijn van de Deense kennelclub.

- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Waar overnachten jullie allemaal.
Wij kunnen nog een huisje krijgen, moeten we wel € 420,- dokken
.
We zoeken dus nog even door. Als iemand tips heeft..................
Wij kunnen nog een huisje krijgen, moeten we wel € 420,- dokken

www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Leonieke schreef:Waar overnachten jullie allemaal.
Wij kunnen nog een huisje krijgen, moeten we wel € 420,- dokken.
Caravan lenen en op de Show camping gaan staan? Sanitair is aanwezig.
Maggie
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Contacteer:
Wij zien het niet zitten met caravan dat hele eind te rijdengoud schreef:Leonieke schreef:Waar overnachten jullie allemaal.
Wij kunnen nog een huisje krijgen, moeten we wel € 420,- dokken.
Caravan lenen en op de Show camping gaan staan? Sanitair is aanwezig.

Maar we hebben net toch het huisje geboekt en dan kijken of vrienden er nog bij in komen. Kun je de kosten delen. Morgen bellen we om te informeren of de bevestiging goed is over gekomen

www.marengosoutfit.nl
- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik lees het nu pas, wat een duur huisje
Ik heb een 5 persoons huisje op Vejle City Camping geboekt; kost 695 Kronen per dag (= ca. 85 euro).

- linda1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Wij gaan ook!! Helaas mag onze pup dan niet mee.. die is dan net geen 3 maanden..

- cindy1986
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Contacteer:
Ik heb Mi-Lan afgelopen week ingeschreven
We hebben een huisje geboekt 300 meter van de zee af voor 2 weken. Gaan zowel naar de CAC-show als naar de Wereldshow
Ben heel benieuwd naar alle Tibetaantjes uit (hopelijk) veel verschillende landen.

We hebben een huisje geboekt 300 meter van de zee af voor 2 weken. Gaan zowel naar de CAC-show als naar de Wereldshow

-
- Actief
- Mijn ras(sen): Dogo-Canario
- Contacteer:
'Tail docked dogs born after 1 june 1996 cannot be shown regardless of the dogs country of birth.
Josee er staat hier toch echt uit welk land je hond ook komt of geboren is!
Saludos Rudi
Josee er staat hier toch echt uit welk land je hond ook komt of geboren is!
Saludos Rudi
- *Evie*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): www.Adebowale.nl
- Contacteer:
Ik kreeg dit nog :
We have rooms avaible only 6 km from the WDS Showground!!!
24-25-26 June 2010 in Herning Denmark..
The total price is 3500,- which includes a doubleroom for two persons for 3 days.
If you are interested please email me privately
foxingdk@post.tele.dk
Heb geen idee wat het omgerekend kost hoor.
The total price is 3500,- which includes a doubleroom for two persons for 3 days.
foxingdk@post.tele.dk

http://www.Adebowale.nl
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
zo'n 450 euro geloof ik ....*Evie* schreef:Ik kreeg dit nog :
foxingdk@post.tele.dk
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Aantal honden: 2
Wij gaan ook, heb een huisje geboekt samen met een paar vrienden, vlak bij de zee.
Groetjes, Marjan
Wij zijn ook present, we hebben een bed&breakfast gehuurd vlak in de buurt.
Halverwege mijn reis kan ik bij iemand overnachten, zij heeft ook een tatra en samen reizen we dan naar Denemarken.
Halverwege mijn reis kan ik bij iemand overnachten, zij heeft ook een tatra en samen reizen we dan naar Denemarken.
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Nog mensen die in groep 3 uitkomen de 25ste die gaan, ik ben de gehele dag aan het kwijlen bij de grijsblauwe sikken en snorren of driekleur fox draadharen 

- *Evie*
- Zeer actief
- Contacteer:
Nieuwe EU verordening voor vervoer van Dierenbron: raad van beheer Nieuwe EU verordening van kracht voor vervoer van dieren per 27 mei2010.De Europese Unie heeft een nieuwe verordening vastgesteld metbepalingen voor het vervoer van het aantal dieren (honden, katten,fretten, etc.) per voertuig. De afgelopen jaren is geconstateerd datde bestaande EU verordening 998/2003 tot fraude kon leiden.Deze nieuwe verordening (nr. 388/2010 van de Europese Commissie van6 mei 2010) bepaalt het volgende:Met ingang van 27 mei 2010 wordt de verplaatsing, waarbij het totaalaantal dieren (honden, katten, fretten) dat in één auto wordtvervoerd groter is dan vijf, gezien als commercieel vervoer. Aandeze wijze van commercieel vervoer zijn strengere eisen en controlesvan toepassing dan voor niet commercieel vervoer.Dit geldt voor het vervoer tussen verschillende EU landen en eenaantal in de EU regel genoemde andere landen (Zweden, Ierland,Verenigd Koninkrijk)Wat betekent dit:In één vervoersmiddel (auto, camper, etc.) mogen maximaal vijfdieren worden vervoerd op een reis van en naar een ander Europeesland, zonder te hoeven voldoen aan de eisen voor commercieelvervoer.Gaat u op vakantie, naar een internationale wedstrijd of naar deaankomende Wereldtentoonstelling in Herning, Denemarken, en u neemtdieren mee dan dient u hiermee rekening te houden. Deze EU -regelsgelden bovenop de eventuele geldende regels per Europees land.Voordat u op vakantie gaat controleert u de geldendereisverordeningen naar het land van bestemming. Nadere informatie:Kijk voor de complete teksten van deze Europese verordeningen (deNederlandse Versies van de verordeningen) de volgende websites:Verordening (EU) nr. 388/2010 van de Commissie van 6 mei 2010houdende uitvoering van Verordening (EG) nr. 998/2003 van hetEuropees Parlement en de Raad wat betreft het maximum aantalgezelschapsdieren van bepaalde soorten die onder niet-commercieelverkeer kunnen vallen (Voor de EER relevante tekst):http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 004:NL:PDF Verordening (EG) nr. 998/2003 van het Europees Parlement en de Raadvan26 mei 2003 inzake veterinairrechtelijke voorschriften voor hetniet-commerciële verkeer van gezelschapsdieren en houdendewijzigingvan Richtlijn 92/65/EEG van de Raadhttp://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L
146
0009:NL:PDF" onclick="window.open(this.href);return false; Voor uw reis naar de Worlddogshow in Denemarken vindt u op de volgendewebsite meer informatie.http://www.uk.foedevarestyrelsen.dk/imp ... ow2010.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door *Evie* op 11 jun 2010 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou ja, hoe verzinnen ze het.*Evie* schreef:Nieuwe EU verordening voor vervoer van Dierenbron: raad van beheer Nieuwe EU verordening van kracht voor vervoer van dieren per 27 mei2010.De Europese Unie heeft een nieuwe verordening vastgesteld metbepalingen voor het vervoer van het aantal dieren (honden, katten,fretten, etc.) per voertuig. De afgelopen jaren is geconstateerd datde bestaande EU verordening 998/2003 tot fraude kon leiden.Deze nieuwe verordening (nr. 388/2010 van de Europese Commissie van6 mei 2010) bepaalt het volgende:Met ingang van 27 mei 2010 wordt de verplaatsing, waarbij het totaalaantal dieren (honden, katten, fretten) dat in één auto wordtvervoerd groter is dan vijf, gezien als commercieel vervoer. Aandeze wijze van commercieel vervoer zijn strengere eisen en controlesvan toepassing dan voor niet commercieel vervoer.Dit geldt voor het vervoer tussen verschillende EU landen en eenaantal in de EU regel genoemde andere landen (Zweden, Ierland,Verenigd Koninkrijk)Wat betekent dit:In één vervoersmiddel (auto, camper, etc.) mogen maximaal vijfdieren worden vervoerd op een reis van en naar een ander Europeesland, zonder te hoeven voldoen aan de eisen voor commercieelvervoer.Gaat u op vakantie, naar een internationale wedstrijd of naar deaankomende Wereldtentoonstelling in Herning, Denemarken, en u neemtdieren mee dan dient u hiermee rekening te houden. Deze EU -regelsgelden bovenop de eventuele geldende regels per Europees land.Voordat u op vakantie gaat controleert u de geldendereisverordeningen naar het land van bestemming. Nadere informatie:Kijk voor de complete teksten van deze Europese verordeningen (deNederlandse Versies van de verordeningen) de volgende websites:Verordening (EU) nr. 388/2010 van de Commissie van 6 mei 2010houdende uitvoering van Verordening (EG) nr. 998/2003 van hetEuropees Parlement en de Raad wat betreft het maximum aantalgezelschapsdieren van bepaalde soorten die onder niet-commercieelverkeer kunnen vallen (Voor de EER relevante tekst):http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 004:NL:PDF Verordening (EG) nr. 998/2003 van het Europees Parlement en de Raadvan26 mei 2003 inzake veterinairrechtelijke voorschriften voor hetniet-commerciële verkeer van gezelschapsdieren en houdendewijzigingvan Richtlijn 92/65/EEG van de Raadhttp://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L146
0009:NL:PDF" onclick="window.open(this.href);return false; Voor uw reis naar de Worlddogshow in Denemarken vindt u op de volgendewebsite meer informatie.http://www.uk.foedevarestyrelsen.dk/imp ... ow2010.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Border Collie kennel "Nice of you to Come Bye"Danielle Boshouwershttp://www.bordercollies.nl" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hrvatski-ovcar.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Laatst gewijzigd door goud op 11 jun 2010 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Maggie
- *Evie*
- Zeer actief
- Contacteer:
oeps stond nog een link onder die er niet bij moest, mijn fout!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
http://www.uk.foedevarestyrelsen.dk/forside.htm" onclick="window.open(this.href);return false; Deze link werkt. Ga dan naar Wereldshow.
Maggie
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Kunnen jullie uit de papieren opmaken of je voor half tien binnen moet zijn?
Ik zie alleen staan dat de deuren vanaf 7.00 uur open gaan en dat de keuringen om 09.30 uur beginnen en dat er ongeveer 30 honden per uur gekeurd worden. Je moet zelf zorgen dat je op tijd aanwezig bent.
Ik zie ook nergens dat je moet blijven tot een bepaalde tijd.
Weet iemand dit toevallig?
Ik zie alleen staan dat de deuren vanaf 7.00 uur open gaan en dat de keuringen om 09.30 uur beginnen en dat er ongeveer 30 honden per uur gekeurd worden. Je moet zelf zorgen dat je op tijd aanwezig bent.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Dalmarieke
- Actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Wij zulllen ook aanwezig zijn op de Wereldshow. We hebben 4 dalmaten ingeschreven en doen daarna nog de dalmatenclubshow.
Deze is inderdaad net zo duur als de wereldshow, omdat de deense kennelclub dit voorschrijft, maar de dalmatenclub doet per hond nog een bedrag van 13 euro terug in bonnen of dergelijke,omdat ze het ook duur vinden.
Deze is inderdaad net zo duur als de wereldshow, omdat de deense kennelclub dit voorschrijft, maar de dalmatenclub doet per hond nog een bedrag van 13 euro terug in bonnen of dergelijke,omdat ze het ook duur vinden.
- under the red sky
- Zeer actief
- Contacteer:
Normaal gesproken mag je in Denemarken zelf weten hoe laat je komt op de show en hoe laat je weggaat. Het lijkt me dat dat nu ook zo is.Wilma schreef:Kunnen jullie uit de papieren opmaken of je voor half tien binnen moet zijn?