Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb zojuist een email van Jim Jam`s fokker ontvangen dat Jim Jam vandaag in Asheville Winner Dog, Best Of Winners , Best Of Breed & 2e in de rasgroep geworden is voor een 3-point major.!!!!!!!!!!
Mijn dag kan niet meer stuk!
(foto volgt nog)
Groetjes,
Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding ~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~ (met dank aan Desi)
Nee, ze moeten in totaal 15 punten hebben waaronder 2 majors.
Je hebt een 2,3,4 en 5-point major ( een 2 point major is niet meer dan 2 punten enz enz ) , afhankelijk van het aantal ingeschreven reuen en teven en de staat waarin je showt . Een major kan bijvoorbeeld wegvallen als een hond/teef absent maar zo kun je ook meer punten krijgen als jouw hond de " Specials " verslaat en BOB wordt. EEn special is een hond die reeds kampioen is.
Dit was Jim Jam`s 3e show sinds hij in de VS is en hij heeft nu 4 punten.
Hij hoeft dus nog maar 1 major en losse punten te halen en dan is hij Amerikaans kampioen.
Groetjes,
Linda
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding ~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~ (met dank aan Desi)