Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppycursus in Rotterdam?
Moderator: moderatorteam
- Aeve
- Actief
- Mijn ras(sen): Shar pei
Puppycursus in Rotterdam?
Wanted:
leuke puppycursus in omgeving Rotterdam!
Ga volgende week KC Rotterdam een bezoekje brengen, maar wellicht weten jullie nog een goede hondenschool?
Ik heb veel sites bezocht, ook die gezien van de DB, maar die is op zaterdagochtend, en dan wil ik liever niet, aangezien vriendlief dan moet werken en hij ook graag meewil...
leuke puppycursus in omgeving Rotterdam!
Ga volgende week KC Rotterdam een bezoekje brengen, maar wellicht weten jullie nog een goede hondenschool?
Ik heb veel sites bezocht, ook die gezien van de DB, maar die is op zaterdagochtend, en dan wil ik liever niet, aangezien vriendlief dan moet werken en hij ook graag meewil...
- Katja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shelties !!!
- Contacteer:
Re: Puppycursus in Rotterdam?
Deze http://hsvlansingerland.nl/index.php?op ... =view&id=4" onclick="window.open(this.href);return false;
- Aeve
- Actief
Bedankt!
Dat is heel dichtbij, zou super zijn!
Heb het inschrijfformulier verstuurd, met daarop aangegeven dat we niet op zaterdag kunnen. Hopelijk past het allemaal
Dat is heel dichtbij, zou super zijn!
Heb het inschrijfformulier verstuurd, met daarop aangegeven dat we niet op zaterdag kunnen. Hopelijk past het allemaal

- josefientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griekse herder
- Aantal honden: 1
http://www.braaf.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Erg leuke en kleinschalige hondencursussen
Erg leuke en kleinschalige hondencursussen

- Aeve
- Actief
Aanstaande zondag kunnen we beginnen bij Lansingerland 

- Katja
- Zeer actief
- Contacteer:
SuperAeve schreef:Aanstaande zondag kunnen we beginnen bij Lansingerland

- Aeve
- Actief
Als ik eraan denk zal ik dat zeker doenKatja schreef:SuperAeve schreef:Aanstaande zondag kunnen we beginnen bij LansingerlandVeel plezier en doe ze de groeten van mij

Heb ook op de site van Braaf gekeken, zag er ook erg goed uit, alleen is Bergschenhoek heel dichtbij en de site zag er ook heel goed uit, dus had ik het aanmeldingsformulier al snel verstuurd. Vooral omdat hij nu al 10 weken is, wil ik daar niet te lang mee wachten

- Katja
- Zeer actief
- Contacteer:
- Aeve
- Actief
ja goed op zich
Leuke mensen, leuke instructeur
Alleen zal ik erg moeten wennen aan de methode, maar dat is een kwestie van tijd denk ik, en me erin verdiepen

Leuke mensen, leuke instructeur

Alleen zal ik erg moeten wennen aan de methode, maar dat is een kwestie van tijd denk ik, en me erin verdiepen

- Katja
- Zeer actief
- Contacteer:
Leuk om te horen
Hoezo welke methode ?

Hoezo welke methode ?
- Aeve
- Actief
Nou, ik ben gewend met voer te belonen, maar dat mag dus niet
Jammer, want Baloe doet werkelijk alles voor iets dattie kan eten
Nu is het voer alleen nog maar een lokkertje, en dan krijgt hij het uiteindelijk niet. Dus ik moet leuker doen om leuker te worden als de voerbeloning. Want niet zo heul makkelijk is met baloe

Nu is het voer alleen nog maar een lokkertje, en dan krijgt hij het uiteindelijk niet. Dus ik moet leuker doen om leuker te worden als de voerbeloning. Want niet zo heul makkelijk is met baloe

- Katja
- Zeer actief
- Contacteer:
Komt vast goed :smile1:
- Aeve
- Actief
Heb er ook vertrouwen in
Ik moet meer leren dan de hond :N:
Baloe vond het trouwens prachtig, die heeft wel een paar keer de clown uitgehangen

Baloe vond het trouwens prachtig, die heeft wel een paar keer de clown uitgehangen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): working kelpie
Patterdale Terrier
Engelse Springer Spaniel - Aantal honden: 4
- Contacteer:
Dus je moet voer voor zen neus houden om hem te lokken in een oefening en het uiteindelijk niet geven 

- Katja
- Zeer actief
- Contacteer:
Het motto van deze hondenschool is plezier hebben met je hond. Dus zo zwart wit als jij het beschrijft zal het niet zijnloony schreef:Dus je moet voer voor zen neus houden om hem te lokken in een oefening en het uiteindelijk niet geven
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
maar zo klinkt het welKatja schreef:Het motto van deze hondenschool is plezier hebben met je hond. Dus zo zwart wit als jij het beschrijft zal het niet zijnloony schreef:Dus je moet voer voor zen neus houden om hem te lokken in een oefening en het uiteindelijk niet geven

Fijn dat je zo snel een cursus gevonden hebt

- Aeve
- Actief
Dat klopt, ik moet alleen erg wennen aan de methode.Katja schreef:Het motto van deze hondenschool is plezier hebben met je hond. Dus zo zwart wit als jij het beschrijft zal het niet zijnloony schreef:Dus je moet voer voor zen neus houden om hem te lokken in een oefening en het uiteindelijk niet geven
Maar het is heel gezellig en erg leuk!
Veel huiswerk voor deze week

- Katja
- Zeer actief
- Contacteer:
Heel gezellig, erg leuk, veel huiswerk, een hond die het snapt en zijn best doet, wat wil je nog meer

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
het zal misschien niet zwart-wit zijn maar lokken met voer en niet geven is niks anders dan hondje pesten en dus een correctie
ik hoop dat je hondje het leuk blijft vinden

ik hoop dat je hondje het leuk blijft vinden

- Katja
- Zeer actief
- Contacteer:
Er zijn zoveel manieren van trainen, gewoon overal gaan kijken wat je aanspreekt. Een forumbericht is maar platte tekst. 

- Atraps
- Actief
- Mijn ras(sen): Friese Stabij
- Contacteer:
Heeft er iemand ervaring met hondenschool Inca in Capelle ad IJssel. Voorheen hondentrainingscentrum Capelle? Ik ben namelijk opzoek naar een goede puppycursus en woon op de grens met Capelle. Deze school is aan te fietsen, met de pup in de kar natuurlijk, maar het moet ook wel een goede school zijn. Mijn 2de keus is de Hondenschool Rotterdam in het Lage Bergse Bos. Iemand daar ervaring mee?
Wie anderen klein maakt is zelf niet groot.

- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Zeer goede ervaringen in het Lage Bergse bos! Ongekend goede theorielessen ook!Atraps schreef:Heeft er iemand ervaring met hondenschool Inca in Capelle ad IJssel. Voorheen hondentrainingscentrum Capelle? Ik ben namelijk opzoek naar een goede puppycursus en woon op de grens met Capelle. Deze school is aan te fietsen, met de pup in de kar natuurlijk, maar het moet ook wel een goede school zijn. Mijn 2de keus is de Hondenschool Rotterdam in het Lage Bergse Bos. Iemand daar ervaring mee?

Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Hummer
- Actief
Als ik het is dat bij Chantal Olfers. Ik kan die zeker aanradenAtraps schreef:Heeft er iemand ervaring met hondenschool Inca in Capelle ad IJssel. Voorheen hondentrainingscentrum Capelle? Ik ben namelijk opzoek naar een goede puppycursus en woon op de grens met Capelle. Deze school is aan te fietsen, met de pup in de kar natuurlijk, maar het moet ook wel een goede school zijn. Mijn 2de keus is de Hondenschool Rotterdam in het Lage Bergse Bos. Iemand daar ervaring mee?

Een hond is leuk, maar een Welsh corgi cardigan is het einde!!
- Atraps
- Actief
- Contacteer:
Welke bedoel je???Hummer schreef:Als ik het is dat bij Chantal Olfers. Ik kan die zeker aanradenAtraps schreef:Heeft er iemand ervaring met hondenschool Inca in Capelle ad IJssel. Voorheen hondentrainingscentrum Capelle? Ik ben namelijk opzoek naar een goede puppycursus en woon op de grens met Capelle. Deze school is aan te fietsen, met de pup in de kar natuurlijk, maar het moet ook wel een goede school zijn. Mijn 2de keus is de Hondenschool Rotterdam in het Lage Bergse Bos. Iemand daar ervaring mee?Ik heb alle cursussen met mijn hond bij haar gevolgd en heb het heel leuk gevonden. En het resultaat mag er ook zijn. Ze werkt met de clicker. Ik zou zeker naar de informatie avond gaan, deze is vrijblijvend en dan kan je hierna beslissen.

- Joera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Ik ga waarschijnlijk volgende maand beginnen met behendigheid daar. Deze hondenschool is overgenomen en was eerst hondenschool Nickita. Daar heb ik de gehoorzaamheid gevolgd vorig jaar in het najaar. Ik vond het wel een prettige school. Kleine groepjes en veel persoonlijke aandacht. Hoe het nu is, nu het over genomen is, weet ik niet.Atraps schreef:Heeft er iemand ervaring met hondenschool Inca in Capelle ad IJssel. Voorheen hondentrainingscentrum Capelle? Ik ben namelijk opzoek naar een goede puppycursus en woon op de grens met Capelle. Deze school is aan te fietsen, met de pup in de kar natuurlijk, maar het moet ook wel een goede school zijn. Mijn 2de keus is de Hondenschool Rotterdam in het Lage Bergse Bos. Iemand daar ervaring mee?
Per mail wel contact gehad en ze gaf hele uitgebreide antwoorden, daar was ik al blij mee.

- Joera
- Zeer actief
Die in het bergse bos is ChantalAtraps schreef:Welke bedoel je???Hummer schreef:Als ik het is dat bij Chantal Olfers. Ik kan die zeker aanradenAtraps schreef:Heeft er iemand ervaring met hondenschool Inca in Capelle ad IJssel. Voorheen hondentrainingscentrum Capelle? Ik ben namelijk opzoek naar een goede puppycursus en woon op de grens met Capelle. Deze school is aan te fietsen, met de pup in de kar natuurlijk, maar het moet ook wel een goede school zijn. Mijn 2de keus is de Hondenschool Rotterdam in het Lage Bergse Bos. Iemand daar ervaring mee?Ik heb alle cursussen met mijn hond bij haar gevolgd en heb het heel leuk gevonden. En het resultaat mag er ook zijn. Ze werkt met de clicker. Ik zou zeker naar de informatie avond gaan, deze is vrijblijvend en dan kan je hierna beslissen.

- Hummer
- Actief
Oeps sorry Hondenschool rotterdamAtraps schreef:Welke bedoel je???Hummer schreef:Als ik het is dat bij Chantal Olfers. Ik kan die zeker aanradenAtraps schreef:Heeft er iemand ervaring met hondenschool Inca in Capelle ad IJssel. Voorheen hondentrainingscentrum Capelle? Ik ben namelijk opzoek naar een goede puppycursus en woon op de grens met Capelle. Deze school is aan te fietsen, met de pup in de kar natuurlijk, maar het moet ook wel een goede school zijn. Mijn 2de keus is de Hondenschool Rotterdam in het Lage Bergse Bos. Iemand daar ervaring mee?Ik heb alle cursussen met mijn hond bij haar gevolgd en heb het heel leuk gevonden. En het resultaat mag er ook zijn. Ze werkt met de clicker. Ik zou zeker naar de informatie avond gaan, deze is vrijblijvend en dan kan je hierna beslissen.
Een hond is leuk, maar een Welsh corgi cardigan is het einde!!
- Atraps
- Actief
- Contacteer:
Ik ga komende week maar eens op de fiets door het Schollebos om te kijken hoe ze trainen... In de buurt geniet toch onze voorkeur omdat mijn vriend door een herseninfarct niet zo mobiel is. Met een scootmobiel kom je ook niet zo ver en een aangepaste fiets is nog in aanvraag maar dan nog is het behoorlijk ver voor hem...

- Joera
- Zeer actief
Ik was laatst op zaterdagochtend op het grote veld in het schollebos en toen zag ik daar een cursus bezig, ik denk dat dat degene was. Het waren wel heel veel honden, maar ze waren verdeeld over 2 groepen. Ook vroeg één van de instructeurs een voorbij rijdende ruiter op even door de groep heen te stappen en de puppy eigenaren de hondjes afleiden en belonen. Dat vond ik wel goed.