Tjee, moet ik ook nog al die kleuren uit mijn hoofd leren om te weten wat we gekregen hebben. Ik ga gewoon voor de rood/ gele, hoef ik er maar eentje te onthouden

Moderator: moderatorteam
Hier zijn de "papieren" papieren binnen gekomen. Zullen die van jou er ook wel zijn.Pumi schreef:Blijkt dat we eigenlijk niet online ingeschreven hebben, heb alles ingescand en per mail verzonden , dit geldt als per post inschrijven. Krijg als het goed is deze week bevestiging per post![]()
Tjee, moet ik ook nog al die kleuren uit mijn hoofd leren om te weten wat we gekregen hebben. Ik ga gewoon voor de rood/ gele, hoef ik er maar eentje te onthouden
Met die vraag zitten wij ook.Leonieke schreef:Zou je op de WDS zelf (standjes e.d.) met euro's kunnen betalen? Of zou je daar echt geld voor moeten wisselen?
Mijn ervaring van enkele jaren geleden met Deense shows is dat sommige standhouders ook euro's accepteren maar de meeste alleen kronen. Ik weet niet of het bij de WDS beter geregeld is, maar zou voor de zekerheid toch maar wat geld wisselen.Leonieke schreef:Zou je op de WDS zelf (standjes e.d.) met euro's kunnen betalen? Of zou je daar echt geld voor moeten wisselen?
Weet je toevallig al meer?Leonieke schreef:Bedankt voor jullie reacties.
Ik zal de WDS zelf nog even mailen en anders inderdaad maar gewoon gaan wisselen.
Stom dat ik daar niet aangedacht heb. Dat kan natuurlijk ook,Josee schreef: Ik zou geen geld wisselen, maar in Denemarken ergens pinnen. Geld wisselen van te voren is nl echt duurder dan dat je daar ff langs een pinautomaat rijdt (en zouden ze die ook niet op de WDS locatie zelf hebben??)
In Flensburg kun je pinnen.ChantalBos schreef:Stom dat ik daar niet aangedacht heb. Dat kan natuurlijk ook,Josee schreef: Ik zou geen geld wisselen, maar in Denemarken ergens pinnen. Geld wisselen van te voren is nl echt duurder dan dat je daar ff langs een pinautomaat rijdt (en zouden ze die ook niet op de WDS locatie zelf hebben??)
under the red sky schreef:Flensburg ligt in Duitsland; je kunt er ongetwijfeld pinnen maar ik vraag me af of er Deense kronen uit de automaat komen. Padborg is de eerste Deense plaats na de grensovergang.
Nog niet aan gedacht.under the red sky schreef:En nog een tip: ook al kun je met euro's betalen, meestal is het voordeliger om in Deense kronen af te rekenen. De wisselkoers wordt door standhouders nog wel 's creatief berekend zeg maarOok bij de aanschaf van een catalogus (moet je als exposant zelf kopen in Denemarken) is het voordeliger om te betalen in kronen.
Josee schreef:Wij vertrekken vrijdagochtend, net na de files in Nederand wrsl.
@Leonieke; waarom vind je de buitenringen een nadeel??
Je moet sowieso al meer mee nemen, bench en tent. En we hebben altijd al zoveel meeJosee schreef:Wij vertrekken vrijdagochtend, net na de files in Nederand wrsl.
@Leonieke; waarom vind je de buitenringen een nadeel??
Hier helemaal geen problemen met een buitenshow, dan is Ayla minder onder de indruk, dus vrijerhercujess schreef:Ojee, ik wist niet dat er ook buitenringen waren op de WDS. Waar kan ik dat vinden?
waar staat dat dan op de site heb je een link?Leonieke schreef:Als je buiten zit staat er een O bij je ringnummer. De ringindeling kan je vinden op de website van de WDS maar ook in de papieren die je toegestuurd hebt gekregen bij je nummer.