aandachtspunten voor de volgens keer: stil zijn in het bivak en niet vechten met Arris

Moderator: moderatorteam
Sociaal zijn (dat wil zeggen...geen mensen bijtenannika163 schreef:welke eisen worden er eigenlijk gesteld aan een hond om mee te mogen doen aan deze training?
En aan de baas; Luisteren naar JanInge schreef:Sociaal zijn (dat wil zeggen...geen mensen bijtenannika163 schreef:welke eisen worden er eigenlijk gesteld aan een hond om mee te mogen doen aan deze training?) en de neus willen gebruiken.
Blijkbaar tijd voor een goed gesprek vanavondBudkes schreef:En aan de baas; Luisteren naar JanInge schreef:Sociaal zijn (dat wil zeggen...geen mensen bijtenannika163 schreef:welke eisen worden er eigenlijk gesteld aan een hond om mee te mogen doen aan deze training?) en de neus willen gebruiken.
Als je even aangeeft dat je komt kun je altijd komen kijkenLongFields schreef:Dat klinkt veelbelovend, nu nog afleren met Arris te vechten en dan is het helemaal goed.![]()
Het is overigens Arline zonder de I er tussen.![]()
Het lijkt me leuk dit ook eens op wat foto's te kunnen aanschouwen. Is er overigens publiek toegestaan? Dan denk ik dat ik binnenkort wel een keer kom kijken.
Moet je doen, dan kun je erg trots zijn op Stinkie (overigens wordt ik wel uitgelachen daar dat ik m'n hond stinkie noem, heb jouw maar de schuld gegeven)LongFields schreef: Het lijkt me leuk dit ook eens op wat foto's te kunnen aanschouwen. Is er overigens publiek toegestaan? Dan denk ik dat ik binnenkort wel een keer kom kijken.
Het is volgens mij ook Longfields en geen LongfliedLongFields schreef:Dat klinkt veelbelovend, nu nog afleren met Arris te vechten en dan is het helemaal goed.![]()
Het is overigens Arline zonder de I er tussen.![]()
Het lijkt me leuk dit ook eens op wat foto's te kunnen aanschouwen. Is er overigens publiek toegestaan? Dan denk ik dat ik binnenkort wel een keer kom kijken.