Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler
Moderator: moderatorteam
- DeniseCyril
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler
Hoi hoi
Ik heb en mechelsche herder kruising pup gezien ze weten eigelijk niet eens wie de papa is maar ik denk rottweiler aan de kleur en alles te zien, de man waar hij vandaan komt weet bijna zeker een friese stabij? nou ik zie dat dus helemaal niet!
Hier de link:
http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... 4VB4M&df=1" onclick="window.open(this.href);return false;
het werd me afgeraden om het hondje te kopen omdat dat waarschijnlijk de ouders niet getest zijn op erfelijke ziektes, maar is dit de enigste reden?
Ik vind ook dat zo een hondje een kans verdient maar hoor graag meningen want ga vanmiddag kijken en ze mochten al gelijk mee en ik ben zo iemand die meteen verkocht is en weet wel waar ik op moet letten gelukkig.
bedankt!
Groetjes Denise en Cyril
Ik heb en mechelsche herder kruising pup gezien ze weten eigelijk niet eens wie de papa is maar ik denk rottweiler aan de kleur en alles te zien, de man waar hij vandaan komt weet bijna zeker een friese stabij? nou ik zie dat dus helemaal niet!
Hier de link:
http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... 4VB4M&df=1" onclick="window.open(this.href);return false;
het werd me afgeraden om het hondje te kopen omdat dat waarschijnlijk de ouders niet getest zijn op erfelijke ziektes, maar is dit de enigste reden?
Ik vind ook dat zo een hondje een kans verdient maar hoor graag meningen want ga vanmiddag kijken en ze mochten al gelijk mee en ik ben zo iemand die meteen verkocht is en weet wel waar ik op moet letten gelukkig.
bedankt!
Groetjes Denise en Cyril
-
Fin
- Zeer actief
Re: help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler
Ik heb een hond met een probleem aan zijn bewegingsapparaat. Hij heeft OCD in zijn knie gekregen. Dit kostte me toen hij tien maanden oud was 1000 euro om enigszins recht te trekken. Het kost me ook elke maand zo'n veertig euro aan pijnstillers en supplementen. En straks opnieuw weer een operatie om hem de rest van zijn leven nog een beetje kwaliteit te kunnen bieden.
Mijn hond heeft vanaf vier maanden oud elke dag van zijn leven pijn gehad en leeft op pijnstillers. Koop jij een ongeteste pup omdat je per sé vandaag nog een hond in huis wilt, dan heb je kans op hetzelfde. Je pup kan HD krijgen, of ED, of OCD. En een leven lang pijn hebben. Dat alles omdat er een 'fokker' is die zin had in een makkelijk zakcentje en een koper als jij die nu meteen vrolijk naar huis wilt aftaaien met een pup. En omdat jij die pup gaat kopen ligt er straks weer een nieuw nest. Want ja, 't verdient lekker zo.
Dat de ouderdieren getest zijn op HD en ED is wel het minste.
Mijn hond heeft vanaf vier maanden oud elke dag van zijn leven pijn gehad en leeft op pijnstillers. Koop jij een ongeteste pup omdat je per sé vandaag nog een hond in huis wilt, dan heb je kans op hetzelfde. Je pup kan HD krijgen, of ED, of OCD. En een leven lang pijn hebben. Dat alles omdat er een 'fokker' is die zin had in een makkelijk zakcentje en een koper als jij die nu meteen vrolijk naar huis wilt aftaaien met een pup. En omdat jij die pup gaat kopen ligt er straks weer een nieuw nest. Want ja, 't verdient lekker zo.
Dat de ouderdieren getest zijn op HD en ED is wel het minste.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
Ik ben het met Christo eens; daarnaast: ervanuitgaande dat je de combinatie juist 'geraden' hebt; dit zou voor mij te pittig zijn. Niet zomaar vallen voor het eerste de beste schattige pupje he!
- StormenRoxy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador - Aantal honden: 1
ik denk dat jezelf de overweging moet nemen wat je hier in wil... wil je zekerheid of niet
en ik zou zeker ff in het ras verdiepen en kijken of dit wel de goede combo is voor jullie...
en ik zou zeker ff in het ras verdiepen en kijken of dit wel de goede combo is voor jullie...
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Jee, een nest van 15 pups.
De 'fokker' zal de pups dus gewoon aan elke koper meegeven, want krijg al die pups maar eens kwijt.
Kies je bewust voor zo'n combi? Dus die rassen?
Ik zou zelf zo'n pup nooit kopen. Ik zie toch wel liever dat er testen zijn gedaan en dat ik de ouderdieren ken.
Naar mijn teefje heb ik heel lang gezocht, ik denk wel bijna 1½ jaar.
En dus lijnen uitgezocht, fokkers geraadpleegd en met mensen die een pup uit die lijnen/combi hebben.
En nog elke dag ben ik blij dat ik dat heb gedaan.
Heel langzaam begint het weer te kriebelen om een pup erbij te nemen, maar dat kan dus nog heel lang duren, want ik kijk echt wat ik wil en bij welke fokker en uit welke lijnen etc.
Je koopt nu een pup en je zit er waarschijnlijk 15 jaar aan vast. Dan maakt een langere zoektocht naar een pupje eigenlijk niets meer uit.
De 'fokker' zal de pups dus gewoon aan elke koper meegeven, want krijg al die pups maar eens kwijt.
Kies je bewust voor zo'n combi? Dus die rassen?
Ik zou zelf zo'n pup nooit kopen. Ik zie toch wel liever dat er testen zijn gedaan en dat ik de ouderdieren ken.
Naar mijn teefje heb ik heel lang gezocht, ik denk wel bijna 1½ jaar.
En dus lijnen uitgezocht, fokkers geraadpleegd en met mensen die een pup uit die lijnen/combi hebben.
En nog elke dag ben ik blij dat ik dat heb gedaan.
Heel langzaam begint het weer te kriebelen om een pup erbij te nemen, maar dat kan dus nog heel lang duren, want ik kijk echt wat ik wil en bij welke fokker en uit welke lijnen etc.
Je koopt nu een pup en je zit er waarschijnlijk 15 jaar aan vast. Dan maakt een langere zoektocht naar een pupje eigenlijk niets meer uit.
- DeniseCyril
- Actief
nee daar hebben jullie zeker gelijk in, ik heb ook niet gevraagt of de moeder is getest dat ga ik dan nog vragen, maar ja zoals als bekend de vader is onbekend.
Ik heb ook niet zomaar gedacht neem er meteen een in huis, ben wel altijd al snel verkocht met een schetig puppie, maar hoe zit het dat met deze hondjes? ik lees heel veel dat er mensen zijn die puppies hebben met onbekende papa en daar zijn ook geen problemen van gekomen? Hoe krijgen deze pups dan een kans? ik ben blij met de tips ga hier zeker wat mee doen alleen was wel benieuwd hoe het dan met hun zit?
Hebben jullie toevallig tips waar ik ook op moet letten of is dit niet vooraf te zien?
Ik heb ook niet zomaar gedacht neem er meteen een in huis, ben wel altijd al snel verkocht met een schetig puppie, maar hoe zit het dat met deze hondjes? ik lees heel veel dat er mensen zijn die puppies hebben met onbekende papa en daar zijn ook geen problemen van gekomen? Hoe krijgen deze pups dan een kans? ik ben blij met de tips ga hier zeker wat mee doen alleen was wel benieuwd hoe het dan met hun zit?
Hebben jullie toevallig tips waar ik ook op moet letten of is dit niet vooraf te zien?
- DeniseCyril
- Actief
K heb wel uitgezocht of die combi kan en dat kan dat is eigelijk iets wat ik meteen had gedaan alleen wou graag tips, en ik vind een kruising niet erg vind juist mooi alleen dat papa onbekend is is een punt om over na te denken, ik vind de donkere pups echt te gek en dat is de reden dat ik hem graag wil.
maar ja zoals ik dit lees kan ik beter de afspraak afzeggen?
ben blij hoor met al deze antwoorden wil geen fouten maken en idd soms zoek je lang en het is ook voor lang!
ben blij hoor met al deze antwoorden wil geen fouten maken en idd soms zoek je lang en het is ook voor lang!
-
Pluuster Bear's
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua, Oudduitse herder, Amerikaanse Haarloze Terriër, Havanezer.
- Contacteer:
Ja dat is een lastige.
Kijk bij de meeste kruizingen en oepsnestjes zijn de ouders niet getest.
Maar ik zou daar zelf niet zo'n probleem mee hebben.
Je bent je bewust van het risico dat is het belangrijkste.
Het risico is mischien iets groter, maar op rasgebonden erfelijke afwijkingen juist weer kleiner.
Verder geeft een rashond met generaties ver terug geteste ouders iets minder kans op erfelijke afwijkingen, maar die kans is ook echt maar IETS minder.
Vooral bij een afwijking zoals HD zijn ook de bouw van de hond, voeding, omgevingsfactoren etc heel belangrijk.
En dan nog is er bij HD gevoelige rassen altijd een behoorlijk risico.
Ik zou dus rustig zo'n ongeteste kruizing durfen kopen.
Wat vader van het nest betreft: ik zou niet gokken op een rotweiler.
Meestal zie je dan veel stompere koppen en geen wit in het tan.
Hier is een pup duidelijk een 3kleurtje.
Ik zou eerder denken aan iets Collie achtigs, gezien de formen van het hoofd en de sable en 3kleur tinten.
Je ziet nml bij sommige pups ook duidelijk de ierse aftekening (witte bles, witte voeten, witte kraag) terug.
Dus ik zou vragen of er ergens een collieachtige hond in de buurt woont.
Kijk bij de meeste kruizingen en oepsnestjes zijn de ouders niet getest.
Maar ik zou daar zelf niet zo'n probleem mee hebben.
Je bent je bewust van het risico dat is het belangrijkste.
Het risico is mischien iets groter, maar op rasgebonden erfelijke afwijkingen juist weer kleiner.
Verder geeft een rashond met generaties ver terug geteste ouders iets minder kans op erfelijke afwijkingen, maar die kans is ook echt maar IETS minder.
Vooral bij een afwijking zoals HD zijn ook de bouw van de hond, voeding, omgevingsfactoren etc heel belangrijk.
En dan nog is er bij HD gevoelige rassen altijd een behoorlijk risico.
Ik zou dus rustig zo'n ongeteste kruizing durfen kopen.
Wat vader van het nest betreft: ik zou niet gokken op een rotweiler.
Meestal zie je dan veel stompere koppen en geen wit in het tan.
Hier is een pup duidelijk een 3kleurtje.
Ik zou eerder denken aan iets Collie achtigs, gezien de formen van het hoofd en de sable en 3kleur tinten.
Je ziet nml bij sommige pups ook duidelijk de ierse aftekening (witte bles, witte voeten, witte kraag) terug.
Dus ik zou vragen of er ergens een collieachtige hond in de buurt woont.
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
DeniseCyril schreef: Hoe krijgen deze pups dan een kans?
-
Odi
- Zeer actief
In de advertentie staat ook nog: De moeder is een vrijwel zuivere Mechelse herder....
Dus daarvan weten ze ook niet zeker of er nog een ander ras in zit?
Dus daarvan weten ze ook niet zeker of er nog een ander ras in zit?
-
Fin
- Zeer actief
De mechel lijkt mee geen zuivere mechel, misschien een kruising mechelXrotweiler? De pups hebben wit aan de poten dus friese stabij zou kunnen.
Ik snap alleen niet waarom jij het steeds hebt over 'dan krijgen deze pups ook een kans'. Reken eens uit, 15x200? De opbrenst van dit nest is dus straks 3000 euro min de kosten. Denk jij nou echt dat dit een 'ongelukje' was? Zo rond de vakantietijd?
Ik snap alleen niet waarom jij het steeds hebt over 'dan krijgen deze pups ook een kans'. Reken eens uit, 15x200? De opbrenst van dit nest is dus straks 3000 euro min de kosten. Denk jij nou echt dat dit een 'ongelukje' was? Zo rond de vakantietijd?
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Die moeder lijkt mij geen vrijwel raszuivere mechel. Ze lijkt qua bouw op mijn hond een mh/dh. Zo'n combinatie van rassen zou kunnen uitgroeien tot een pittige hond, in elk geval een hond die veel beweging nodig heeft. Is dat wat je zoekt in een hond of ben je puur voor de pups van de advertentie gevallen?

-
Fin
- Zeer actief
Mijn eerste hond was broodfok en kerngezond, mijn tweede dober was rasvereniging en heeft OCD. Er zijn geen wetten van meden en perzen, maar wees reëel over de financiële motieven van de 'fokker' en ik zou dus 100% zeker willen weten dat de moederhond HD-vrij is en dat daar niet over gelogen wordt. Dat de vader dan ws. een friese stabij is zou me dan wat meer geruststellen dan dat die ook een herder of een rotweiler zou zijn, volgens mij komt HD bij stabijs ook veel minder voor?DeniseCyril schreef:K heb wel uitgezocht of die combi kan en dat kan dat is eigelijk iets wat ik meteen had gedaan alleen wou graag tips, en ik vind een kruising niet erg vind juist mooi alleen dat papa onbekend is is een punt om over na te denken, ik vind de donkere pups echt te gek en dat is de reden dat ik hem graag wil.
Ik raad niets aan of af, maar stap er niet blind in a.j.b. en hou een oog op het welzijn van de honden in kwestie.
- DeniseCyril
- Actief
Ik ben idd wel gevallen voor de pups maar niet omdat ze een kans verdienen maar bedoelde eigelikk te zeggen deze verdienen dan toch ook een kans
ben niet puur gevallen voor de adventie.
Ik weet dat het aardig pitte hondjes kunnen zij en dat vind ik weer helemaal geweldig aan een hond, ik ben ook iemand die veel weg wil dus naar bossen fietsen dus het is erg fijn dat ze veel beweging nodig zijn
we weten wel waar we aan beginnen en ze zijn ook opgegroeit met kinderen dat zou toch wel iets uitmaken?
Ik weet wel dat ik hier veel van opsteek en dus niet zomaar koop en idd wel toevallig net in de vakantie ja dus ik denk dat ze misschien wel een klein beetje er een slaatje uit slaan
Tsja het is voor mij nu lastig wat ik moet doen omdat er verschillende meningen zijn en waar ik het ook weer mee eens ben dus lastig...
Ik weet dat het aardig pitte hondjes kunnen zij en dat vind ik weer helemaal geweldig aan een hond, ik ben ook iemand die veel weg wil dus naar bossen fietsen dus het is erg fijn dat ze veel beweging nodig zijn
we weten wel waar we aan beginnen en ze zijn ook opgegroeit met kinderen dat zou toch wel iets uitmaken?
Ik weet wel dat ik hier veel van opsteek en dus niet zomaar koop en idd wel toevallig net in de vakantie ja dus ik denk dat ze misschien wel een klein beetje er een slaatje uit slaan
Tsja het is voor mij nu lastig wat ik moet doen omdat er verschillende meningen zijn en waar ik het ook weer mee eens ben dus lastig...
Laatst gewijzigd door DeniseCyril op 28 jun 2010 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- StormenRoxy
- Zeer actief
je kijkt naar het uiterlijk...DeniseCyril schreef:K heb wel uitgezocht of die combi kan en dat kan dat is eigelijk iets wat ik meteen had gedaan alleen wou graag tips, en ik vind een kruising niet erg vind juist mooi alleen dat papa onbekend is is een punt om over na te denken, ik vind de donkere pups echt te gek en dat is de reden dat ik hem graag wil.
heb je ook naar het gedrag gekeken... dat lijkt me het voornaamste nml

-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Tsja wat betreft het testen van de ouders, daar moet je het ook mee treffen, het is niet zo dat als ze getest zijn en geen ed/hd hebben, de pups het ook niet zullen krijgen..een test geeft natuurlijk geen zekerheid maar meer een richtlijn...
Al zou ik voor mn volgende hond wel een hond zoeken waarvan pa en ma getest zijn maar das mn eigen keus..
Ik zou me persoonlijk meer zorgen maken over de rassen die erin zitten en de geloofwaardigheid van de verkoper..
Al zou ik voor mn volgende hond wel een hond zoeken waarvan pa en ma getest zijn maar das mn eigen keus..
Ik zou me persoonlijk meer zorgen maken over de rassen die erin zitten en de geloofwaardigheid van de verkoper..
Groetjes Lianne
- DeniseCyril
- Actief
ik heb het gedrag van de hondjes wel bekeken ze zijn ontzettend waaks en goed met kinderen en ze kunnen ook met andere dieren tenminste dat is wat ik heb gevonden en gelezen ze hebben dus beweging nodig en ik ben iemand die de hond wel bijna overal mee naar toe neemt 
- Dusty
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese stabij x Toller
Toller - Aantal honden: 2
ik zou toch wel graag willen weten wat voor kruising het precies is. ik zou niet zo snel een pup nemen waarvan paps onbekend is en mams ook niet helemaal zuiver maar wat er doorheen zit wordt niet verteld.
de keus ligt bij jullie maar ik zou ook niet graag een hondje gelijk meenemen.
de keus ligt bij jullie maar ik zou ook niet graag een hondje gelijk meenemen.

- DeniseCyril
- Actief
ja ik ga ook veel vragen en zo aan de telefoon was hij heel aardig maar ja dat is de telefoon maar he, ik ga gewoon sowieso kijken en ik weet nu goed waar ik op moet letten ik weet wel dat ze gezond zijn verklaard maar je kunt niet alles zien natuurlijk!
-
lianne05
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laika.
Op internet denk ik of ben je er al geweest?ik heb het gedrag van de hondjes wel bekeken ze zijn ontzettend waaks en goed met kinderen en ze kunnen ook met andere dieren tenminste dat is wat ik heb gevonden en gelezen ze hebben dus beweging nodig en ik ben iemand die de hond wel bijna overal mee naar toe neemt
Van welk ras ga je nu uit? Pa is onbekend en ma is geen zuivere mechelaar. de dingen die je nu zegt zijn standaards en daar kan vanaf geweken worden,
een hond overal mee naar toe nemen is niet voldoende voor beweging hoor, je kan er beter flink mee wandelen maar net zo belangrijk (of belangrijker) is dat zulke honden wel een geestelijke uitdaging nodig hebben....
Laatst gewijzigd door lianne05 op 28 jun 2010 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Lianne
- StormenRoxy
- Zeer actief
waar moet je op letten dan?DeniseCyril schreef:ja ik ga ook veel vragen en zo aan de telefoon was hij heel aardig maar ja dat is de telefoon maar he, ik ga gewoon sowieso kijken en ik weet nu goed waar ik op moet letten ik weet wel dat ze gezond zijn verklaard maar je kunt niet alles zien natuurlijk!

- DeniseCyril
- Actief
ja dat klopt er kan vanaf geweken worden omdat ze niet raszuiver is en ik bedoelde wel met overal mee naar toe nemen flink wandelen.
Als je wilt weten of hij gezond is moet je letten op hoe hij reageert op je dus dat hij aandachtig is en niet bang en ongeintereseerd, oogjes moeten schoon zijn opletten dat hij niet waggeld met rennen en lopen, kijken in de liesen ivm met miss een huidziekte, en natuurlijk kijken hoe de mama is en vragen of ze getest is en hoop eigelijk dat ze ene stamboom heeft maar aan advertentie te zien denk ik het niet,omdat er vrijwel zeker zuivere mechel
waren er nog meer dingen waar ik op moet letten?
Als je wilt weten of hij gezond is moet je letten op hoe hij reageert op je dus dat hij aandachtig is en niet bang en ongeintereseerd, oogjes moeten schoon zijn opletten dat hij niet waggeld met rennen en lopen, kijken in de liesen ivm met miss een huidziekte, en natuurlijk kijken hoe de mama is en vragen of ze getest is en hoop eigelijk dat ze ene stamboom heeft maar aan advertentie te zien denk ik het niet,omdat er vrijwel zeker zuivere mechel
waren er nog meer dingen waar ik op moet letten?
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Mag ik je aanraden niet te gaan? Deze pup komt van Rouveen, boerderij hondjes die naar alle waarschijnlijkheid alleen voor de foto even uit de schuur gehaald zijn, de ouders worden hoogstwaarschijnlijk gebruikt voor de erfbewaking, heel pittig trust me.
Lekker verder zoeken naar een leuk huishondje
Lekker verder zoeken naar een leuk huishondje
-
Odi
- Zeer actief
Heb je ervaring met de eventuele rassen die in de pups zitten?
Ik heb zelf ooit de fout gemaakt om een border collie aan te schaffen bij de eerste de beste fokker die ik tegen kwam (en ook nog in de buurt woonde).
Daar op de wachtlijst gekomen en na een half jaar de pup gekregen.
Wij hadden 0,0 verstand van een border collie en ook niet veel ervaring met een hond in huis.
Jace (nu 5 jaar) is niet de gemakkelijkste. Dat bleek al als pup en nu nog heeft hij zijn aparte karaktertrekken.
Maar na heel wat jaren heel intensief met hem trainen en werken (met veel zweet en tranen) ben ik zo gelukkig met hem.
Ik weet wat ik met hem kan doen en ik weet ook hoe hij is.
Dit wilde ik geen 2e keer en ik heb dus heel lang gezocht naar een 2e hond.
Nu, na al die jaren weet ik hoe een border collie in elkaar steekt, maar dat heb ik dus wel echt moeten ondervinden.
Ik heb zelf ooit de fout gemaakt om een border collie aan te schaffen bij de eerste de beste fokker die ik tegen kwam (en ook nog in de buurt woonde).
Daar op de wachtlijst gekomen en na een half jaar de pup gekregen.
Wij hadden 0,0 verstand van een border collie en ook niet veel ervaring met een hond in huis.
Jace (nu 5 jaar) is niet de gemakkelijkste. Dat bleek al als pup en nu nog heeft hij zijn aparte karaktertrekken.
Maar na heel wat jaren heel intensief met hem trainen en werken (met veel zweet en tranen) ben ik zo gelukkig met hem.
Ik weet wat ik met hem kan doen en ik weet ook hoe hij is.
Dit wilde ik geen 2e keer en ik heb dus heel lang gezocht naar een 2e hond.
Nu, na al die jaren weet ik hoe een border collie in elkaar steekt, maar dat heb ik dus wel echt moeten ondervinden.
- DeniseCyril
- Actief
jeetje het word me wel moeilijk gemaakt zo, er zitten wel kids bij dus had niet echt het idee dat ze zomaar uit de schuur zijn gehaald?
poeh dit is even lastig haha
poeh dit is even lastig haha
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
de vader is echt geen rottweiler en een friese stabij lijkt me veel aannemelijker, ook vanwege het wit. dus moeilijke honden? ik denk dat dat wel mee valt. ik denk dat de gemiddelde bc moeilijker is.

- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Als er al een Rottweiler in zou zitten, heb je zeker geen hond die automatisch met andere dieren om kan gaan..
Heb je je verdiept in de Mechelaar en de Rottweiler..??
Heb je je verdiept in de Mechelaar en de Rottweiler..??

- DeniseCyril
- Actief
ik heb aangezien al deze tips besloten om het niet te doen, ik durf het niet aan bedankt allemaal!
Ik kijk nog even verder beter rustig aan dan te druk
-
*Ellen*
Dat er kinderen bij zitten zegt mij helemaal niks. Het staat leuk op de foto's, dat wel !
Het ziet er zo in scene gezet uit : Kijk eens wat een leuke gezinshonden het zijn !
Ik zou niet gaan, als je er eenmaal bent dan ben je verkocht.
Als ik jou was ging ik even verder zoeken, er zijn zat nestjes te vinden op internet waar je wat meer achtergrondinformatie bij krijgt.
Wat is trouwens de reden dat de vader niet bekend is ?
Het ziet er zo in scene gezet uit : Kijk eens wat een leuke gezinshonden het zijn !
Ik zou niet gaan, als je er eenmaal bent dan ben je verkocht.
Als ik jou was ging ik even verder zoeken, er zijn zat nestjes te vinden op internet waar je wat meer achtergrondinformatie bij krijgt.
Wat is trouwens de reden dat de vader niet bekend is ?
-
*Ellen*
Goed besluit denk ik !DeniseCyril schreef:ik heb aangezien al deze tips besloten om het niet te doen, ik durf het niet aan bedankt allemaal!