Ook debutanten kunnen meedoen aan deze wedstrijden, dus voor zowel gevorderde als beginnende wedstrijdlopers een goede mogelijkheid een paar extra wedstrijden te lopen. En je steunt er nog een goed doel mee ook!
Moderator: moderatorteam
Volgens mij is het debutanten-parcours zonder palen en wip, maar dat zou je na kunnen vragen.Maeve schreef:Oh wat leuk! Nilo is daar nog niet klaar voor, zo'n wedstrijd. Maar misschien dat we even komen kijken in Hoogeveen
Zo'n debutantenparcour moet inderdaad wel lukken. Maar ons verbeterpunt is het lopen in zo'n drukke omgeving. Onbekend terein, veel enthousiaste honden, veel mensen. Dan is het nog wel eens lastig om zijn aandacht te krijgen. Maar ik ga er over nadenken en even overleggen wie er nog meer mee wilLongFields schreef:Volgens mij is het debutanten-parcours zonder palen en wip, maar dat zou je na kunnen vragen.Maeve schreef:Oh wat leuk! Nilo is daar nog niet klaar voor, zo'n wedstrijd. Maar misschien dat we even komen kijken in Hoogeveen
Dat is vast wel te doen voor jou en Nilo, toch? Gewoon een keer proberen, voor de lol en de ervaring.
Dank je.Maeve schreef:Daar heb je een punt! Jij kan wel overtuigen hoor!
Ik ga eerst eens rustig in Bunschoten kijken hoe het gaat, daarna zie ik wel verderLongFields schreef:Leuk Karin!![]()
Almere moet je ook doen, grote kans dat ik daar ook ben die dag, als lattenlegger o.i.d.
Wij zijn als cursisten van Speed benaderd of we willen vrijwilligen op deze wedstrijd en daar kon ik natuurlijk geen nee op zeggen.
Daar zit ik over na te denken.poembaa schreef:Ik ga eens kijken, ik denk nl dat ik 1 augustus nog niks te doen heb![]()
En me vervelen, dat kan ik natuurlijk niet .....
ben jij daar ook dan?LongFields schreef:Gewoon ompraten die wederhelft van je!
ik krijg hem misschien nog wel zover om toch alvast in te schrijvenLongFields schreef:Er is geen vaste sluitingsdatum bepaald, maar vol is vol dus té lang wachten kan betekenen dat je er niet meer bij kunt.