Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler
Moderator: moderatorteam
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Aantal honden: 2
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Re: help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler
O Mijn God.
Ben je nou écht zo dom of zit je gewoon mensen op te fokken met dit soort dingen?
Gelukkig is dit een beslissing waar jarenlang denken en voorbereiding vooraf is gegaan. Het gaat he-le-maal goedkomen :N:
Ben je nou écht zo dom of zit je gewoon mensen op te fokken met dit soort dingen?
Gelukkig is dit een beslissing waar jarenlang denken en voorbereiding vooraf is gegaan. Het gaat he-le-maal goedkomen :N:

-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Dat ging even snel
- DeniseCyril
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
zeg nakisha ik zou maar opassen met je wat je zegt he jij weet helemaal niets over mijn dochter laat ik niet weer iets horen anders mag je je adres wel ff geven wat ben jij voor raar wijf? je moet je bek gewoon houden over mijn gezin weet je geen moer van
- Maylala
- Zeer actief
Stoer hoor.DeniseCyril schreef:zeg nakisha ik zou maar opassen met je wat je zegt he jij weet helemaal niets over mijn dochter laat ik niet weer iets horen anders mag je je adres wel ff geven wat ben jij voor raar wijf? je moet je bek gewoon houden over mijn gezin weet je geen moer van
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Commandeer je hondje en blaf zelf.DeniseCyril schreef:zeg nakisha ik zou maar opassen met je wat je zegt he jij weet helemaal niets over mijn dochter laat ik niet weer iets horen anders mag je je adres wel ff geven wat ben jij voor raar wijf? je moet je bek gewoon houden over mijn gezin weet je geen moer van
Ik ben totaal niet onder de indruk hoor. En als je mijn adres wilt ben je met een snelle Google vast wel klaar.
Ik moet je niet. Punt. En als je dat niet aanstaat; je kunt me negeren.
Ik laat me absoluut niet bedreigen.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
da's gewoon de ware aard die nu naar boven komtMaylala schreef:Stoer hoor.DeniseCyril schreef:zeg nakisha ik zou maar opassen met je wat je zegt he jij weet helemaal niets over mijn dochter laat ik niet weer iets horen anders mag je je adres wel ff geven wat ben jij voor raar wijf? je moet je bek gewoon houden over mijn gezin weet je geen moer van
Alsof we nog niet wisten wat voor vlees we in de kuip hadden na deze weloverwogen goeddoordachte aanschaf van een mechelpup uit werklijnen die uiteraard met een puppycursus klaar is om een geweldige huishond te worden

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- DeniseCyril
- Actief
heee buurvrouwtje
leuk je tegen te komen, maar mechels kunnen juist heel goed moet kids check google maar eens, ze zijn wel heel pittig klopt maar erg beschermend naar je gezin
maar moet je eens kijken wat een hond jullie hebben gewoon te gek terwijl het hier sterk afgeraden is? nou ik snap dat niet hoor
maar sommige mensen denken alles te weten he en dan al helemaal over je gezin goed he?
Nou ik maak me niet druk komt goed heb heel gesprek met de fokker gehad dus daar vertrouw ik op traint al zijn hele leven en het zijn geen mensen die je naaien met een hond terwijl ze mijn dochter hebben gezien!
Ik zal aan je denken als ik op vakantie ga:P maar dan gaat ze lekker mee
owja ik heb wel een mechels gezien op terrasjes hoor en ook andere soorten honden vanalles wat
groetjessss
leuk je tegen te komen, maar mechels kunnen juist heel goed moet kids check google maar eens, ze zijn wel heel pittig klopt maar erg beschermend naar je gezin
maar moet je eens kijken wat een hond jullie hebben gewoon te gek terwijl het hier sterk afgeraden is? nou ik snap dat niet hoor
maar sommige mensen denken alles te weten he en dan al helemaal over je gezin goed he?
Nou ik maak me niet druk komt goed heb heel gesprek met de fokker gehad dus daar vertrouw ik op traint al zijn hele leven en het zijn geen mensen die je naaien met een hond terwijl ze mijn dochter hebben gezien!
Ik zal aan je denken als ik op vakantie ga:P maar dan gaat ze lekker mee
owja ik heb wel een mechels gezien op terrasjes hoor en ook andere soorten honden vanalles wat
groetjessss
-
pepim
- Zeer actief
Vast wel NannaNanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?
edit: waarom doet die popcorn het niet?
Laatst gewijzigd door pepim op 29 jun 2010 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
niet met deze enge herder eigenaar hoor, ik heb het wel gezien hierNanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- DeniseCyril
- Actief
je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken
En de rest die lekker op dat mens ingaan zoek het ook uit ik maak me hier niet druk om jullie hebben het verkeerd
En de rest die lekker op dat mens ingaan zoek het ook uit ik maak me hier niet druk om jullie hebben het verkeerd
- Maylala
- Zeer actief
Geen idee, maar ik trek de popcorn tevoorschijn.Nanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Het wordt idd wel vooroordeelbevestigendNanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?
- DeniseCyril
- Actief
ik hoop dat ik snel dit topic uitgegooit word want dit is gewoon flut man zelfs de dierenwinkel weet nog meer pfff vermoeiend he ga jullie lekker kwaad maken haha
- Nakisha
- moderator
Klaarblijkelijk...Nanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?
Ach ja, we zien het niveau inderdaad. Dreigen. Maar de schrijfstijl was ook wel een een teken aan de wand... en dan nog een mecheltje omdat ze ''stoer en mooi'' zijn. Ik zie 't wel weer.
TS, ga op 't dak zitten met een bos uien. Geen idee tegen wie je laatste uitval bedoeld was... Nanna denk ik?
Edit; Oh nee, toch tegen mij. Wow, wonder.
Laatst gewijzigd door Nakisha op 29 jun 2010 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.

- Maylala
- Zeer actief
Ik moet zeggen, je komt erg stabiel en begeerlijk over inderdaad. Jammer dat je al bezet bent.DeniseCyril schreef:je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken
- Nakisha
- moderator
Ik zie maar één iemand door 't lint gaan anders. En ik ben 't niet.DeniseCyril schreef:ik hoop dat ik snel dit topic uitgegooit word want dit is gewoon flut man zelfs de dierenwinkel weet nog meer pfff vermoeiend he ga jullie lekker kwaad maken haha
De enige die schuimbekkend haar vuil in de rondte spuit, ben jij.... dus denk aan je bloeddruk.

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
DeniseCyril schreef:je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd (en dat zijn er heel veel) dat ik je het voordeel van de twijfel heb gegeven. Blijkbaar had ik vandaag niet zo'n goede dag en heb je verkeerd ingeschat.
- Maylala
- Zeer actief
Die komt vast nog. Om op de kinderen te passen terwijl ze met d'r hedder aan het fietsen is.Nanna schreef:Het verbaast me al dat er geen Pitbull is aangeschaftMarie-Josée schreef:Het wordt idd wel vooroordeelbevestigendNanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?
- Nakisha
- moderator
Nee, 't was toch weer tegen mij bedoeld, achteraf. Ik las even niet goed.Nanna schreef:Wat? * stuift op* Moi? Die altijd zo zacht en meegaand is?Nakisha schreef: TS, ga op 't dak zitten met een bos uien. Geen idee tegen wie je laatste uitval bedoeld was... Nanna denk ik?

-
pepim
- Zeer actief
Het is jammer dat je zo reageert eerlijk gezegd. Je wilde persé een mechel en toen hadden er een aantal mensen in mijn ogen terecht kanttekeningen bij. Hopelijk valt het niet tegen allemaal.DeniseCyril schreef:je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
*houdt hart vast*
Volgens Cesar Millan is het heel belangrijk de juiste 'energy' te hebben. Met deze 'energy' wordt dat pupje vast een stabiele volwassen hond en komt de hyperactieve, scherpe aard van de Mechelaar vast niet boven.
Volgens Cesar Millan is het heel belangrijk de juiste 'energy' te hebben. Met deze 'energy' wordt dat pupje vast een stabiele volwassen hond en komt de hyperactieve, scherpe aard van de Mechelaar vast niet boven.
- stefanie
- Zeer actief
Dat kan de beste overkomen. Het zij je vergeven.Tamara. schreef:DeniseCyril schreef:je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken
En de rest die lekker op dat mens ingaan zoek het ook uit ik maak me hier niet druk om jullie hebben het verkeerd![]()
![]()
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd (en dat zijn er heel veel) dat ik je het voordeel van de twijfel heb gegeven. Blijkbaar had ik vandaag niet zo'n goede dag en heb je verkeerd ingeschat.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Nou...ik heb weer voor niks zitten tikken zie ik, hondje is er al.
Ik hoop dat het goed gaat, maar ik vrees dat dit weer een hond wordt die over niet al te lange tijd in het asiel belandt of te koop wordt gezet.
).
Maar iemand die in de KNPV traint is heel wat tijd per week écht met de hond bezig (naast de wandelingen dus, train zelf 3x per week en dan uren lang). Als jij hier vertelt dat je ook in de KNPV gaat trainen zou het verhaal dus voor mij al heel anders zijn. Maar dat wil je niet, je zegt een puppiecursus te willen doen en veel te willen wandelen?
Dat een pup nu likjes geeft zegt niets, dat doet vrijwel iedere pup.
Ik heb zelf geen kinderen en dat is maar goed ook.....mijn KNPVer komt niet met kinderen in aanraking behalve als ze strak onder appèl staat (en dat staat geen één hond 24u per dag). Zelfs onder toezicht kan het fout gaan en tanden doen zeer. Ik heb ze zelf een aantal keren mogen voelen.
Ik hoop dat het goed gaat, maar ik vrees dat dit weer een hond wordt die over niet al te lange tijd in het asiel belandt of te koop wordt gezet.
Ik ken de man niet (woon niet in die regio en niet iedere KNPVer kent alle KNPVersDeniseCyril schreef:ik snap het niet ik krijg echt alleen negative antwoorden er waren hier ook een p[aar mensen die trainden toch via knvp?
dan kennen jullie die man ook wel en dan weten jullie dat hij ook traint maar ook ze als huishond beschouwd en de pups zijn helemaal niet bijterig integendeel zelfs,ze waren heel enthousiast en blij ze gaven likjes heel lief totaal geen kwaam maar ook de ouders totaal geen kwaad.
ik zal mijn dochter nooit alleen laten met een hond
Maar iemand die in de KNPV traint is heel wat tijd per week écht met de hond bezig (naast de wandelingen dus, train zelf 3x per week en dan uren lang). Als jij hier vertelt dat je ook in de KNPV gaat trainen zou het verhaal dus voor mij al heel anders zijn. Maar dat wil je niet, je zegt een puppiecursus te willen doen en veel te willen wandelen?
Dat een pup nu likjes geeft zegt niets, dat doet vrijwel iedere pup.
Ik heb zelf geen kinderen en dat is maar goed ook.....mijn KNPVer komt niet met kinderen in aanraking behalve als ze strak onder appèl staat (en dat staat geen één hond 24u per dag). Zelfs onder toezicht kan het fout gaan en tanden doen zeer. Ik heb ze zelf een aantal keren mogen voelen.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- DeniseCyril
- Actief
hihi zulke typen god types Ik weet genoeg word een lachertje
Als iemand hier kinderen zou hebben en er zou zo over gepraat worde dan ga je door het lint dat doe je voor je kids
maar k reageer niet meer vind dit een zielig forum hem al een betere gevonden waar geen losers zitten
mazzelll
Als iemand hier kinderen zou hebben en er zou zo over gepraat worde dan ga je door het lint dat doe je voor je kids
maar k reageer niet meer vind dit een zielig forum hem al een betere gevonden waar geen losers zitten
mazzelll
- stefanie
- Zeer actief
Je laat jezelf wel goed kennen zo......DeniseCyril schreef:hihi zulke typen god types Ik weet genoeg word een lachertje
mazzelll
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
ZO! Ga jij nou mensen uitlachen omdat ze geen kinderen kunnen krijgen?DeniseCyril schreef:je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken
Dat vind ik echt gemeen. Spijt me zeer hoor: maar zit nu met tranen in mijn ogen.. Echt waar.
Ken mensen die zó graag een kindje willen hebben en het ze maar niet lukt en er alles aan doen, en mensen die er 1 verloren hebben (mijn 6-jarig neefje). Lekker dat zo'n mens als jou, die álle geluk van de wereld heeft om een prachtdochter te mogen hebben, dan zo'n opmerking maakt.
HOE laag moet jij wel niet zijn om mensen zo diep te kwetsen.... Echt heel sneu van je.
- Nakisha
- moderator
Opgeruimd staat netjes. Maar toch zonde van zo'n leuke mechelpup.DeniseCyril schreef:hihi zulke typen god types Ik weet genoeg word een lachertje
mazzelll

- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Bestaan die? Ik wil dat adresDeniseCyril schreef:vind dit een zielig forum hem al een betere gevonden waar geen losers zitten
mazzelll
Ik hoop wel dat ze daar een beetje kunnen typen