Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler
Moderator: moderatorteam
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Re: help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler
Haha wat een hilarisch mens. Echt zon tokkie uit een Sjonnie en Anita buurt. Nou, veel plezier hoor met je hond.. hopelijk ben je thuis wat relaxter, anders heb ik medelijden met je hond en je dochter.

- DeniseCyril
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
nee hoor ik lach niet mensen uit maar die nakischa what ever wel zij weet blijkbaar hoe mijn gezin is en mijn dochter dat slaat op stront dus lach haar uit niet de rest beter lezen
-
_Jules_
- Zeer actief
http://www.br33zAh4liFe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Marie-Josée schreef:Bestaan die? Ik wil dat adresDeniseCyril schreef:vind dit een zielig forum hem al een betere gevonden waar geen losers zitten
mazzelll![]()
Ik hoop wel dat ze daar een beetje kunnen typen

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
*Knuffel*LéonieHonden schreef:ZO! Ga jij nou mensen uitlachen omdat ze geen kinderen kunnen krijgen?DeniseCyril schreef:je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken
En de rest die lekker op dat mens ingaan zoek het ook uit ik maak me hier niet druk om jullie hebben het verkeerd![]()
Dat vind ik echt gemeen. Spijt me zeer hoor: maar zit nu met tranen in mijn ogen.. Echt waar.
Ken mensen die zó graag een kindje willen hebben en het ze maar niet lukt en er alles aan doen, en mensen die er 1 verloren hebben (mijn 6-jarig neefje). Lekker dat zo'n mens als jou, die álle geluk van de wereld heeft om een prachtdochter te mogen hebben, dan zo'n opmerking maakt.
HOE laag moet jij wel niet zijn om mensen zo diep te kwetsen.... Echt heel sneu van je.
Leonie, trek het je maar niet aan. Ze had 't tegen mij... en ik ben bewust kinderloos.
Laat haar maar mooi. Het is wel duidelijk wat voor typje dit is... het is het niet waard om zulke lui je te laten raken.

- DeniseCyril
- Actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
kijk gaat inge weer lekker zielig zijn jullie zeg ik hou me hart vast voor jullie gezin die iemand vast wel heeft denk k sterkte mensen met jullie kutkarakter
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Gut en deze doos gaat nog klikken ook_Inge_ schreef:http://www.br33zAh4liFe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Marie-Josée schreef:Bestaan die? Ik wil dat adresDeniseCyril schreef:vind dit een zielig forum hem al een betere gevonden waar geen losers zitten
mazzelll![]()
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Dan is het goed.Nakisha schreef:
*Knuffel*![]()
Leonie, trek het je maar niet aan. Ze had 't tegen mij... en ik ben bewust kinderloos.Dus bij mij doet het geen pijn. En een partner heb ik al.
Laat haar maar mooi. Het is wel duidelijk wat voor typje dit is... het is het niet waard om zulke lui je te laten raken.
Ik dacht al, dát zou echt het meeste lage kwetsende kunnen doen als je mensen dáárop pakt. Dan hoef je van mij echt 0,0 respect meer te verwachten.
TS: had nog hoop voor je maar geen woorden meer aan je vuil maken. Waag je niet aan zulk laag volk die een grote bek krijgt en mensen loopt uit te schelden en te kwetsen.
-
_Jules_
- Zeer actief
Nou, maar me eerder zorgen om jouw gezin. Maarre veel succes hoor. Je ging toch weg??

- stefanie
- Zeer actief
how low can you go........DeniseCyril schreef:kijk gaat inge weer lekker zielig zijn jullie zeg ik hou me hart vast voor jullie gezin die iemand vast wel heeft denk k sterkte mensen met jullie kutkarakter
- _Leonie
- Zeer actief
Zak zak zak maar lekker door door door..stefanie schreef:how low can you go........DeniseCyril schreef:kijk gaat inge weer lekker zielig zijn jullie zeg ik hou me hart vast voor jullie gezin die iemand vast wel heeft denk k sterkte mensen met jullie kutkarakter
- Nakisha
- moderator
Okee, als ik nu interpunctie moet plaatsen, lees ik het volgende:DeniseCyril schreef:nee hoor ik lach niet mensen uit maar die nakischa what ever wel zij weet blijkbaar hoe mijn gezin is en mijn dochter dat slaat op stront dus lach haar uit niet de rest beter lezen
Nee hoor, ik lach mensen niet uit. (niet en mensen van plaats gewisseld, hoofdletter, komma, punt)
Maar die Nakisha (in Nakisha zit geen C) whatever wel, zij weet blijkbaar hoe mijn gezin is. (Nakisha whatever. Leuke naam.)
En mijn dochter dat slaat op stront. (Wow. Okee. Dat was vast niet de bedoeling. Ze bedoelde vast: ''Maar die Nakisha whatever wel, zij weet blijkbaar hoe mijn gezin en dochter zijn, en dat slaat op stront''. Maar dat staat er niet.)
Dus ik lach haar uit. (Ja, IK moet ertussen), niet de rest, beter lezen.
Meid, beter schrijven.
Laatst gewijzigd door Nakisha op 29 jun 2010 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.

-
pepim
- Zeer actief
Ik heb ook kinderen overigens.DeniseCyril schreef:nee hoor ik lach niet mensen uit maar die nakischa what ever wel zij weet blijkbaar hoe mijn gezin is en mijn dochter dat slaat op stront dus lach haar uit niet de rest beter lezen
- stefanie
- Zeer actief
Hier nog zo één.Inge schreef:Gut en deze doos gaat nog klikken ook_Inge_ schreef:http://www.br33zAh4liFe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;Marie-Josée schreef:
Bestaan die? Ik wil dat adres![]()
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
Inge schreef:Gut en deze doos gaat nog klikken ook
- _Leonie
- Zeer actief
Die bedoelde ik ja haha, deze versie is nog leuker!Nanna schreef:zak es lekker deur
- Cleanta
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising tussen een pitbull en een stafford
Nanna schreef:Het verbaast me al dat er geen Pitbull is aangeschaftMarie-Josée schreef:Het wordt idd wel vooroordeelbevestigendNanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?
Awwhhh mijn pitbulXstaff is hardstikke lief
hahahha
groetjes.
btw, erg heftig dit allemaal :N: voor denise, ik denk dat je gewoon de belangrijke en goeie informatie hieruit moet halen, en ja bloed zweet en tranen erin stoppen ! meer kan ik eigenlijk niet kwijt. t kan fout gaan, daar geef ik iedereen gelijk in maar je hebt der nu al en je bent er hardstikke blij mee en als je dit echt wil kan niemand je daar vanaf praten. maar vergeet niet dat de forum leden hier zijn om je advies te geven en dat doen ze maar al te graag maar als ze het er niet mee eens zijn krijg je dat ook gewoon te weten!
ik kan je hier niet echt mee helpen, begrijp me goed ik weet best wat over honden ik ben niet gewetenloos ofzo maar niet wat elk ras precies inhoud, behalve nu de am staff dan
groetjes

-
_Jules_
- Zeer actief
Marie-Josée schreef:Inge schreef:Gut en deze doos gaat nog klikken ook![]()

- Nakisha
- moderator
" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien zou dit iets voor de TS zijn.
Word je rustig van.
Misschien zou dit iets voor de TS zijn.
Laatst gewijzigd door Nakisha op 29 jun 2010 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.

- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Nou, ik lees al wat pagina's mee, maar dan heb ik toch een vraagje, serieus bedoeld.
Hoe oud is je dochtertje? En heb je in huis voldoende mogelijkheid om je hond van haar te scheiden als je zelf even weg bent (bench, tuin o.i.d.)? En heb je al een idee hoe je het gaan aanpakken als je pup wat groter is en inderdaad beschermend gaat doen tegenover zijn gezin/je dochtertje? Ik heb zelf geen herder, maar heb inmiddels begrepen dat het niet direct de meest voor de hand liggende keuze qua gezinshond is. Dus dan is het handig om daar alvast wat voorzorgsmaatregelen in je achterhoofd te houden. Maar heb je die ook?
Kijk, als je je daarin verdiept hebt en inderdaad weet hoe een Mechelaar kan zijn, en dat het niet alleen maar fijne sporthonden zijn maar dat ze ook ándere trekjes (kunnen) hebben, dan zie ik het probleem niet direct. Maar als het puur en alleen om de positieve aspecten van een Mechelaar gaat, dan kan je je nogal eens vergissen. En dat bedoelen mensen niet gemeen, maar oprecht. Ja, ze zijn baasgericht en sportief, maar het zijn ook hérders/werkhonden. En daar horen nu eenmaal meer eigenschappen dan alleen maar het leuke uiterlijk en de sportiviteit. Daar hoort ook bij dat je de hond eventueel moet kunnen scheiden van je kind(eren) en vriendjes. Dus daarom mijn vraag, is die mogelijkheid er?
Hoe oud is je dochtertje? En heb je in huis voldoende mogelijkheid om je hond van haar te scheiden als je zelf even weg bent (bench, tuin o.i.d.)? En heb je al een idee hoe je het gaan aanpakken als je pup wat groter is en inderdaad beschermend gaat doen tegenover zijn gezin/je dochtertje? Ik heb zelf geen herder, maar heb inmiddels begrepen dat het niet direct de meest voor de hand liggende keuze qua gezinshond is. Dus dan is het handig om daar alvast wat voorzorgsmaatregelen in je achterhoofd te houden. Maar heb je die ook?
Kijk, als je je daarin verdiept hebt en inderdaad weet hoe een Mechelaar kan zijn, en dat het niet alleen maar fijne sporthonden zijn maar dat ze ook ándere trekjes (kunnen) hebben, dan zie ik het probleem niet direct. Maar als het puur en alleen om de positieve aspecten van een Mechelaar gaat, dan kan je je nogal eens vergissen. En dat bedoelen mensen niet gemeen, maar oprecht. Ja, ze zijn baasgericht en sportief, maar het zijn ook hérders/werkhonden. En daar horen nu eenmaal meer eigenschappen dan alleen maar het leuke uiterlijk en de sportiviteit. Daar hoort ook bij dat je de hond eventueel moet kunnen scheiden van je kind(eren) en vriendjes. Dus daarom mijn vraag, is die mogelijkheid er?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
-
Fin
- Zeer actief
Marie-Josée schreef:Het wordt idd wel vooroordeelbevestigendNanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?
- stefanie
- Zeer actief
Nakisha schreef:
Misschien zou dit iets voor de TS zijn.Word je rustig van.
- Nakisha
- moderator
Ben ik zo eng dan?christo schreef:Marie-Josée schreef:Het wordt idd wel vooroordeelbevestigendNanna schreef:Wordt het nu een enge heddur-mensen topic?

-
_Jules_
- Zeer actief
Ze had beter een nieuw toetsenbord kunnen kopen ipv een hond. Aan haar berichtjes te zien is die een beetje kapot
Of heb je nog nooit gehoord van punten en komma's?? Kan je dochter je misschien wel leren als ze wat ouder is.
Of heb je nog nooit gehoord van punten en komma's?? Kan je dochter je misschien wel leren als ze wat ouder is.

- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Even een tip voor jou....Foxy is een teef, pup van buurvrouw is ook een teef.Cleanta schreef:
Awwhhh mijn pitbulXstaff is hardstikke lief.. nu niet de pitbull gaan gebruiken he !
![]()
hahahha![]()
groetjes.
btw, erg heftig dit allemaal :N: voor denise, ik denk dat je gewoon de belangrijke en goeie informatie hieruit moet halen, en ja bloed zweet en tranen erin stoppen ! meer kan ik eigenlijk niet kwijt. t kan fout gaan, daar geef ik iedereen gelijk in maar je hebt der nu al en je bent er hardstikke blij mee en als je dit echt wil kan niemand je daar vanaf praten. maar vergeet niet dat de forum leden hier zijn om je advies te geven en dat doen ze maar al te graag maar als ze het er niet mee eens zijn krijg je dat ook gewoon te weten!
ik kan je hier niet echt mee helpen, begrijp me goed ik weet best wat over honden ik ben niet gewetenloos ofzo maar niet wat elk ras precies inhoud, behalve nu de am staff danmaar dat moet ook wel met fox he !
![]()
groetjes
Ga er maar vanuit dat over een jaar deze 2 totaal niet meer samen kunnen.
Zorg dus voor een goede erfafscheiding.
Groetjes Inge

-
~Suzanne~
- Zeer actief
Summertime... Trollentime....DeniseCyril schreef:je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken
En de rest die lekker op dat mens ingaan zoek het ook uit ik maak me hier niet druk om jullie hebben het verkeerd
Jammer, ik trapte erin ;-((
Suzanne
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Jeetje zeg... Had nou toch nog even gewacht en goed nagedacht!
Ik, best al ervaren met honden, wist toch 100% zeker dat ik mijn ras gevonden had. Gelukkig is een pup nog even niet aan de orde, maar was al bezig met verdiepen enz..
Een paar weken geleden kwam ik ineens tot inzien dat ik toch iets mis in het ras. Of beter gezegt, ik heel veel van die honden zie die gedrag vertonen waar ik niet op zit te wachten!
Ik, best al ervaren met honden, wist toch 100% zeker dat ik mijn ras gevonden had. Gelukkig is een pup nog even niet aan de orde, maar was al bezig met verdiepen enz..
Een paar weken geleden kwam ik ineens tot inzien dat ik toch iets mis in het ras. Of beter gezegt, ik heel veel van die honden zie die gedrag vertonen waar ik niet op zit te wachten!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
Clauwtje87
Had een paar pagina's gemist en ging het ff lezen.
Maar wat een bullshit allemaal.
Komt ze om advies vragen krijg ze het en het staat madame niet aan en het veranderd in een ......
Dat kunnen jullie wel invullen he??
Maar wat een bullshit allemaal.
Komt ze om advies vragen krijg ze het en het staat madame niet aan en het veranderd in een ......
Dat kunnen jullie wel invullen he??
- Nakisha
- moderator
Ohhhh Inge pas op hoor, niets over haar dochter zeggen, straks word jij ook bedreigt.... *(sarcasme mode off)* :lol:_Inge_ schreef:Ze had beter een nieuw toetsenbord kunnen kopen ipv een hond. Aan haar berichtjes te zien is die een beetje kapot![]()
![]()

-
_Jules_
- Zeer actief
Oh nee..en ik heb geen kinderen en geen vent..komt vast door mijn kutkarakterNakisha schreef:Ohhhh Inge pas op hoor, niets over haar dochter zeggen, straks word jij ook bedreigt.... *(sarcasme mode off)* :lol:_Inge_ schreef:Ze had beter een nieuw toetsenbord kunnen kopen ipv een hond. Aan haar berichtjes te zien is die een beetje kapot![]()
![]()

- Nakisha
- moderator
Kom maar gauw hier hoor, we zitten in hetzelfde schuitje... Okee, wel een vent maar ook geen kinderen en al 25!!!! HELP zeg, mijn leven is mislukt..._Inge_ schreef:Oh nee..en ik heb geen kinderen en geen vent..komt vast door mijn kutkarakterNakisha schreef:Ohhhh Inge pas op hoor, niets over haar dochter zeggen, straks word jij ook bedreigt.... *(sarcasme mode off)* :lol:_Inge_ schreef:Ze had beter een nieuw toetsenbord kunnen kopen ipv een hond. Aan haar berichtjes te zien is die een beetje kapot![]()
![]()
Of heb je nog nooit gehoord van punten en komma's?? Kan je dochter je misschien wel leren als ze wat ouder is.En ben al 23.. in haar buurt had ik allang een kind van 7 gehad. Zucht..ik heb gefaald in mijn leven...
Kom er maar in Lolcows, we staan klaar om jullie te melken... of zou de TS nu dan toch eindelijk écht vertrokken zijn?