Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Re: help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler

Ongelezen bericht door Lellibel »

LéonieHonden schreef:
DeniseCyril schreef:je moet gwoon je bek houden over mijn gezin, die jij waarsschijnlijk niet heb en nooit zal krijgen, heb je die wel heb je echt geluk welke vent wil dat nou zo een gestioord mens die toch al iemand kent uit een berichie haha ik lach hierom maar geeft niet ik moet jou ook niet haat mensen die zo zielig doen, en ik lig hier gewoon in een deuk bemoei je met je eigen zaken

En de rest die lekker op dat mens ingaan zoek het ook uit ik maak me hier niet druk om jullie hebben het verkeerd
ZO! Ga jij nou mensen uitlachen omdat ze geen kinderen kunnen krijgen? :80:
Dat vind ik echt gemeen. Spijt me zeer hoor: maar zit nu met tranen in mijn ogen.. Echt waar.
Ken mensen die zó graag een kindje willen hebben en het ze maar niet lukt en er alles aan doen, en mensen die er 1 verloren hebben (mijn 6-jarig neefje). Lekker dat zo'n mens als jou, die álle geluk van de wereld heeft om een prachtdochter te mogen hebben, dan zo'n opmerking maakt.
HOE laag moet jij wel niet zijn om mensen zo diep te kwetsen.... Echt heel sneu van je.
Zeg dat wel. Ik heb dit niet verwacht eerlijk gezegd. De TS negeerde alle meningen , omdat ze natuurlijk al een mechel had gekocht, wat een domme actie.. ik vind het sneu voor het dier, en voor haar dochter ook. Er zal wel weer in de krant staan "herder bijt kind" , waarna beide een trauma krijgen. En die reactie dat ze lacht dat andere mensen geen kind kunnen krijgen.. ik vind dat ook diep, maar dan ook diep triest. Ik heb geen kids maar ben er ook te jong voor, maar ken zát mensen die nooit meer een kind kúnnen krijgen, of te bang zijn om hem/haar te verliezen doordat het eerste kind is overleden aan ziektes of een operatie.. het is gewoon zielig, zielig.. echt waar. En de mensen die het vermakelijk vinden vind ik ook een beetje raar, dit is niet grappig, dit is echt zielig. Mensen die ZO EGOÏSTISCH zijn.. ik hoop dat deze vrouw gestraft wordt, en pijnlijk ook, misschien door haar mechelaar, dat zou wel mooi zijn.
Afbeelding
Cleanta
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising tussen een pitbull en een stafford

Ongelezen bericht door Cleanta »

Inge schreef:
Cleanta schreef:

Awwhhh mijn pitbulXstaff is hardstikke lief :I: .. nu niet de pitbull gaan gebruiken he ! :roos:

hahahha :D

groetjes.

btw, erg heftig dit allemaal :N: voor denise, ik denk dat je gewoon de belangrijke en goeie informatie hieruit moet halen, en ja bloed zweet en tranen erin stoppen ! meer kan ik eigenlijk niet kwijt. t kan fout gaan, daar geef ik iedereen gelijk in maar je hebt der nu al en je bent er hardstikke blij mee en als je dit echt wil kan niemand je daar vanaf praten. maar vergeet niet dat de forum leden hier zijn om je advies te geven en dat doen ze maar al te graag maar als ze het er niet mee eens zijn krijg je dat ook gewoon te weten!
ik kan je hier niet echt mee helpen, begrijp me goed ik weet best wat over honden ik ben niet gewetenloos ofzo maar niet wat elk ras precies inhoud, behalve nu de am staff dan :engel: maar dat moet ook wel met fox he ! :lol1:

groetjes
Even een tip voor jou....Foxy is een teef, pup van buurvrouw is ook een teef.
Ga er maar vanuit dat over een jaar deze 2 totaal niet meer samen kunnen.
Zorg dus voor een goede erfafscheiding.
Nee daar vrees ik voor, fox reageert nu al een beetje fel op sommige honden. maar tegen de pup deed ze wel heel lief alleen echt te druk. Maar fox gaat ook echt zelden los nu. In de avond of vroeg in de ochtend speel ik los met haar, maar nooit meer los bij wandelen, gewoon uit voorzorg hoor want ze is niet agressief ofzo, maar toch wil niet dat het ineens omslaat en dan heb ik haar los.
Afbeelding
Lellibel
Zeer actief

Nanna schreef:
Lellibel schreef: En de mensen die het vermakelijk vinden vind ik ook een beetje raar, dit is niet grappig, dit is echt zielig. ik hoop dat deze vrouw gestraft wordt, en pijnlijk ook, misschien door haar mechelaar, dat zou wel mooi zijn.
We mogen het niet vermakelijk vinden maar het zou wel mooi zijn als haar eigen hond haar bijt :denken: :smile:
tja wordt de hond uit zijn lijden verlost en de vrouw hevige auw :E:

Trouwens, Cleanta, ik vind dat je verantwoordelijk en beleefd overkomt (dat mag ook gezegd worden), daar zou je buurvrouw wat van kunnen leren. :wink:
Laatst gewijzigd door Lellibel op 29 jun 2010 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Nanna schreef:
Cleanta schreef: Maar fox gaat ook echt zelden los nu. In de avond of vroeg in de ochtend speel ik los met haar, maar nooit meer los bij wandelen, gewoon uit voorzorg hoor want ze is niet agressief ofzo, maar toch wil niet dat het ineens omslaat en dan heb ik haar los.
Je klinkt verstandiger dan buur iig :mrgreen:
Eens!! :ok:

Van mij hoeft de mechel haar trouwens niet te bijten... straks word dat arme beest weer de dupe. :( Daar vrees ik sowieso het meeste voor. De rest, bwah... vervelend, maar dat doet ze zelf. Als ze er last van heeft, heeft ze dat aan zichzelf te wijten. (Al hoop ik natuurlijk niet dat haar kind nou net de ellende krijgt... dat zou wel heel rot zijn.) De hond kan er niets aan doen... die bepaald helaas niet door wie hij word gekocht. :(
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Lellibel schreef:
Nanna schreef:
Lellibel schreef: En de mensen die het vermakelijk vinden vind ik ook een beetje raar, dit is niet grappig, dit is echt zielig. ik hoop dat deze vrouw gestraft wordt, en pijnlijk ook, misschien door haar mechelaar, dat zou wel mooi zijn.
We mogen het niet vermakelijk vinden maar het zou wel mooi zijn als haar eigen hond haar bijt :denken: :smile:
tja wordt de hond uit zijn lijden verlost en de vrouw hevige auw :E:

Trouwens, Cleanta, ik vind dat je verantwoordelijk en beleefd overkomt (dat mag ook gezegd worden), daar zou je buurvrouw wat van kunnen leren. :wink:
wow hondenliefde pur sang dit :ok:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Nou ja, misschien vindt ze pup te druk over een paar maanden en gaat ie weer weg.
Cleanta houdt ons vast op de hoogte, toch? Want ik gok dat TS het niet gaat doen ;)

Oja, nog even dit:
pepim schreef:
Nanna schreef: :pop: Wordt het nu een enge heddur-mensen topic? :cheer:
edit: waarom doet die popcorn het niet? :scratch:
Nu doet de popcorn het wel ;)

Even een spatie ervoor als je quote, anders valt de emoticon weg. :mrgreen:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Nakisha schreef:
_Inge_ schreef:
Oh nee..en ik heb geen kinderen en geen vent..komt vast door mijn kutkarakter :jank: En ben al 23.. in haar buurt had ik allang een kind van 7 gehad. Zucht..ik heb gefaald in mijn leven...
Kom maar gauw hier hoor, we zitten in hetzelfde schuitje... Okee, wel een vent maar ook geen kinderen en al 25!!!! HELP zeg, mijn leven is mislukt... :U: :smile: :lol:
En ik dan? 18 en nog geen kerel.. Hoe moet dit nu! :jank:
Lellibel
Zeer actief

renee-uk schreef:
Lellibel schreef:
dus jij vindt het hondenliefde als de hond bij die vrouw nerveus rondhupst en niet weet wat hij nu moet doen of wie moet bijten? Ja wat een hondenliefde :engel:
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Zo, de ware aard van Denise is wel akelig rap naar boven komen borrelen zeg... :N:
Dit opvliegerige temperament belooft niet veel goeds voor wat de pup te wachten staat als het humeur van het vrouwtje om wat voor reden dan ook (en dat gaat al snel zo te zien aan de laatste reacties van haar hier) niet al te best is.
Arme pup....

En wat betreft de fokker die zo veel verstand heeft van het ras en zeker weet dat de pup perfect geschikt voor jullie is Denise, denk eens na! Die beste man wil zijn pups het liefst zo snel mogelijk kwijt, en voor teefjes is het bij werkhondenlijnen nu eenmaal een stuk lastiger om geschikte eigenaren te vinden. En wat doe je dan?.....
Juist, je prijst je puppenteefje aan bij de eerste de beste onnozelaar die aan je deur staat, prijst het diertje de hemel in en laat duidelijk blijken dat het diertje enórm gecharmeerd is van het kindje van het gezin en bingo! Het weke moederhart klopt als een razende en moeders is om, én overtuigd. Want dát is het enige wat ze wilde horen...
En de fokker is weer een teefje kwijt, geld geïnd en verder tot de orde van de dag!
Nakisha
moderator

LéonieHonden schreef:
Nakisha schreef:
_Inge_ schreef:
Oh nee..en ik heb geen kinderen en geen vent..komt vast door mijn kutkarakter :jank: En ben al 23.. in haar buurt had ik allang een kind van 7 gehad. Zucht..ik heb gefaald in mijn leven...
Kom maar gauw hier hoor, we zitten in hetzelfde schuitje... Okee, wel een vent maar ook geen kinderen en al 25!!!! HELP zeg, mijn leven is mislukt... :U: :smile: :lol:
Kom ook maar gauw hier dan! Beginnen we de club van de arme mensen wiens leven mislukt is wegens het ontbreken van kind en/of partner, niet noodzakelijk in welke volgorde. :F:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Denise, je gedraagt je als een losgeslagen Tokkie hier op het forum. Dat je impulsief een hond aanschaft moet jij weten. Dat ieder verstandig mens het met jouw raskeuze niet eens is kan ook, maar dan hoef je toch niet zo op te reageren?

Ik gok dat als de hond niet doet wat jij wilt, dat die dan een rotschop krijgt of een stroomband. Of is dat nu ook vooroordeel bevestigend?
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Marjoleine schreef:Nou ja, misschien vindt ze pup te druk over een paar maanden en gaat ie weer weg.
Cleanta houdt ons vast op de hoogte, toch? Want ik gok dat TS het niet gaat doen ;)

Oja, nog even dit:
pepim schreef:
Nanna schreef: :pop: Wordt het nu een enge heddur-mensen topic? :cheer:
edit: waarom doet die popcorn het niet? :scratch:
Nu doet de popcorn het wel ;)

Ok dankjewel :cheer:
_Leonie
Zeer actief

LongFields schreef:Zo, de ware aard van Denise is wel akelig rap naar boven komen borrelen zeg... :N:
Dit opvliegerige temperament belooft niet veel goeds voor wat de pup te wachten staat als het humeur van het vrouwtje om wat voor reden dan ook (en dat gaat al snel zo te zien aan de laatste reacties van haar hier) niet al te best is.
Arme pup....
Nou inderdaad, deze personen zijn echt ideáal voor Belgische herders.. :piew:
renee-uk
Zeer actief

Lellibel schreef:
renee-uk schreef:
Lellibel schreef:
dus jij vindt het hondenliefde als de hond bij die vrouw nerveus rondhupst en niet weet wat hij nu moet doen of wie moet bijten? Ja wat een hondenliefde :engel:
goed quoten lellebel, niet dat wat ik vet gemaakt had weglaten....
Ik wens geen enkele hond een roze spuit toe die hij niet verdient en dat valt bij mij onder hondenliefde.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Nakisha
moderator

LongFields schreef:Zo, de ware aard van Denise is wel akelig rap naar boven komen borrelen zeg... :N:
Arme pup....

En wat betreft de fokker die zo veel verstand heeft van het ras en zeker weet dat de pup perfect geschikt voor jullie is Denise, denk eens na! Die beste man wil zijn pups het liefst zo snel mogelijk kwijt, en voor teefjes is het bij werkhondenlijnen nu eenmaal een stuk lastiger om geschikte eigenaren te vinden. En wat doe je dan?.....
Juist, je prijst je puppenteefje aan bij de eerste de beste onnozelaar die aan je deur staat, prijst het diertje de hemel in en laat duidelijk blijken dat het diertje enórm gecharmeerd is van het kindje van het gezin en bingo! Het weke moederhart klopt als een razende en moeders is om, én overtuigd. Want dát is het enige wat ze wilde horen...
En de fokker is weer een teefje kwijt, geld geïnd en verder tot de orde van de dag!
Ik vrees inderdaad dat dat ongeveer is hoe het gegaan moet zijn. Ik zat me ook al een tijdje af te vragen of zo'n fokker nou niet had gezien wat voor type deze mevrouw was, en bedacht me toen maar dat sommige mensen zich leuker kunnen voordoen dan ze zijn.
Maar jou verklaring lijkt me toch aannemelijker... want, eerlijkgezegd, vond ik Denise vanaf het begin niet leuk overkomen. Dus ik vraag me af of de fokker dat zou missen als je haar tegenover je hebt.... :U:
Afbeelding
Cleanta
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Kruising tussen een pitbull en een stafford

Ongelezen bericht door Cleanta »

Nakisha schreef:
Nanna schreef:
Cleanta schreef: Maar fox gaat ook echt zelden los nu. In de avond of vroeg in de ochtend speel ik los met haar, maar nooit meer los bij wandelen, gewoon uit voorzorg hoor want ze is niet agressief ofzo, maar toch wil niet dat het ineens omslaat en dan heb ik haar los.
Je klinkt verstandiger dan buur iig :mrgreen:

Van mij hoeft de mechel haar trouwens niet te bijten... straks word dat arme beest weer de dupe. :( Daar vrees ik sowieso het meeste voor. De rest, bwah... vervelend, maar dat doet ze zelf. Als ze er last van heeft, heeft ze dat aan zichzelf te wijten. (Al hoop ik natuurlijk niet dat haar kind nou net de ellende krijgt... dat zou wel heel rot zijn.) De hond kan er niets aan doen... die bepaald helaas niet door wie hij word gekocht. :(
Hhahahaha. Oke ik ben 19 verstandig en beleeft uuhmm :denken: Tegen jullie natuurlijk wel, jullie zullen je verbazen hoe een eind op weg jullie me hebben geholpen met foxey hoor! :lol1:
maar ik zit nog op school en dan kan ik soms erg zijn hoor. Hahah nee valt best mee! :D
Ik heb me gewoon alleen in mijn eigen hond z'n gedrag verdiept, en heb ik dingen van Foxey geleerd waarnaar ik dan weer andere mensen advies kan geven, maar vraag me niets over MH hahah!
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief

Nakisha schreef:
Kom ook maar gauw hier dan! Beginnen we de club van de arme mensen wiens leven mislukt is wegens het ontbreken van kind en/of partner, niet noodzakelijk in welke volgorde. :F:
:cheer:
Muk schreef:
Ik gok dat als de hond niet doet wat jij wilt, dat die dan een rotschop krijgt of een stroomband. Of is dat nu ook vooroordeel bevestigend?
Dacht ik ook aan. Hopelijk word ze straks niet zo boos als haar pup niet binnen een week zindelijk is. :N:
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Nakisha schreef:
LéonieHonden schreef:
Ja goed idee.. zitten toch allemaal losers op dit forum volgens haar, dus word vast een drukke club.
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

LéonieHonden schreef:
Arme pup....
Ja, ik denk ook dat ik er nu achter ben dat ik blijkbaar, na tot op de dag van vandaag al 19 jaar Belgen te hebben gehad, niet de juiste mentaliteit en het juiste temperament heb voor dit ras. Mmmmm.... :scratch:
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Maarre Denise.. je leest hier nog wel mee. Ga je toch niet weg?? Zo word je besmet met het loser virus hoor :N:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief

LongFields schreef:
LéonieHonden schreef:
Ja, ik denk ook dat ik er nu achter ben dat ik blijkbaar, na tot op de dag van vandaag al 19 jaar Belgen te hebben gehad, niet de juiste mentaliteit en het juiste temperament heb voor dit ras. Mmmmm.... :scratch:
Je moet veeeel feller zijn en iedereen uitschelden en wel 100 kids hebben gehad hoor, want heddurs zijn zo zacht met het spul..
Oh en vooral van dit forum afgaan.
Lellibel
Zeer actief

renee-uk schreef:
Lellibel schreef: dus jij vindt het hondenliefde als de hond bij die vrouw nerveus rondhupst en niet weet wat hij nu moet doen of wie moet bijten? Ja wat een hondenliefde :engel:
goed quoten lellebel, niet dat wat ik vet gemaakt had weglaten....
Ik wens geen enkele hond een roze spuit toe die hij niet verdient en dat valt bij mij onder hondenliefde.
Het is "Lellibel" maar goed :roll: Het kan best dat dat voor jou hondenliefde betekend, maar voor mij betekend het het beste doen voor een hond, en het is meestal oneerlijk , maar er is zo veel oneerlijkheid in de wereld, de hond heeft er niet voor gekozen natuurlijk. Maar als die mechel in de eeuwige jachtvelden is krijgt hij tenminste rust. Als jij hem die rust niet gunt is dat goed maar je hoeft niet van dit topic een discussie topic te maken :W:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Nanna schreef:
pepim schreef:
Marjoleine schreef: Even een spatie ervoor als je quote, anders valt de emoticon weg. :mrgreen:
Een beetje mijn quote gaan lopen verklooien :pffff: :boos:
Ik heb tenminste iets leerzaams aan dit topic toegevoegd :tong:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Muk

LéonieHonden schreef:Je moet veeeel feller zijn en iedereen uitschelden en wel 100 kids hebben gehad hoor, want heddurs zijn zo zacht met het spul..
Oh en vooral van dit forum afgaan.
Goeie grutten, 100 kids, dat red ik niet (godzijdank). Sommige mensen nemen een herder omdat het stoere waakhonden zijn of ter compensatie van. En mensen die om voorgaande redenen zo'n soort hond nemen, lopen ook in trainingspak en roken als een bootwerker. Klopt het beeld dat ik van Denise heb een beetje, denk je? :mrgreen:
Nakisha
moderator

Cleanta schreef:
Nakisha schreef:
Nanna schreef: Je klinkt verstandiger dan buur iig :mrgreen:

Hhahahaha. Oke ik ben 19 verstandig en beleeft uuhmm :denken: Tegen jullie natuurlijk wel, jullie zullen je verbazen hoe een eind op weg jullie me hebben geholpen met foxey hoor! :lol1:
maar ik zit nog op school en dan kan ik soms erg zijn hoor. Hahah nee valt best mee! :D
Ik heb me gewoon alleen in mijn eigen hond z'n gedrag verdiept, en heb ik dingen van Foxey geleerd waarnaar ik dan weer andere mensen advies kan geven, maar vraag me niets over MH hahah!

Ik was ook 19 toen ik Rhodi kocht. En ik dacht echt dat ik me goed had voorbereid... en ik hád me ook jaren voorbereid. Ik wist alleen in mijn jeugdige onnozelheid stomweg niet dat er zo'n enorm verschil tussen de verschillende herders zat! En ik had wel wat informatie over de verschillen, maar dat bleek absoluut onvoldoende, achteraf. En mijn ouders wisten het ook niet... zodoende. :)
Ik heb ook heel veel van Rhodi geleerd... en ik heb voor hem ook veel geleerd. We hebben elkaar eigenlijk verder geholpen.
(Ik wilde trouwens graag een herder wegens plannen om samen te gaan doggydancen, eventueel agility, en omdat de trouw en baasgerichtheid me zo aanspraken)

Dat je een beslissing maakt die achteraf toch anders uitpakt, is an sich is vervelend, maar niet meteen een schande. Jij hebt alles gedaan om voor Foxey alles goed te regelen, en je hebt je aangepast. Datzelfde heb ik ook gedaan, omdat ik van Rhodi houd en hij mijn verantwoordelijkheid is, al is het af en toe een etter. ;) Het is en blijft wel MIJN lieve etter... :I:

Ik zie 't zo; fouten maken gebeurd ons allemaal. Maar zolang we dan de verantwoordelijkheid nemen, is er veel te redden. :)

Maar om nou willens en wetens als een steenezel te blijven balken dat je alles zo goed weet, met een grote kans je toch écht tegen die levensgrote steen te gaan stoten... tja, dát is toch even wat anders. En dat is wat je buurvrouw nu doet, helaas... :U: En het kwalijkste daaraan is dat er een klein kind bij betrokken is. Je zou toch zeggen dat dat reden genoeg is om nog eens na te denken...
Laatst gewijzigd door Nakisha op 30 jun 2010 00:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

Nanna schreef:
pepim schreef:
Marjoleine schreef:
Een beetje mijn quote gaan lopen verklooien :pffff: :boos:
Ik kijk er morgen naar Nanna, ik ga slapen als je het niet erg vindt en anders natuurlijk ook. :mrgreen:
_Leonie
Zeer actief

Nanna schreef:
Muk schreef: En mensen die om voorgaande redenen zo'n soort hond nemen, lopen ook in trainingspak en roken als een bootwerker. Klopt het beeld dat ik van Denise heb een beetje, denk je? :mrgreen:
Ik voeg daar de kratten pils voor het huis aan toe, de sloopauto voor de deur, het matje in de nek en natuurlijk de niet te vermijden uitkering ;-)
Jaaaa precies zoals ik het me voorgesteld had! :smile: :smile:
En de stroom- en prikbanden hangen in trossen bij de voordeur!
Muk

Nanna schreef:
Muk schreef: En mensen die om voorgaande redenen zo'n soort hond nemen, lopen ook in trainingspak en roken als een bootwerker. Klopt het beeld dat ik van Denise heb een beetje, denk je? :mrgreen:
Ik voeg daar de kratten pils voor het huis aan toe, de sloopauto voor de deur, het matje in de nek en natuurlijk de niet te vermijden uitkering ;-)
:smile:
Hahaha, en de tattoos niet te vergeten. Zo'n keltisch patroon rond je bovenarm en iets groots op de onderrug.
Muk

Nanna schreef:
Muk schreef: iets groots op de onderrug.
Ik heb ook iets groots onder aan mijn rug zitten, het is alleen helaas geen tattoo ;-)
Afbeelding
Dat weet ik. :tongue:
Potverdorie, nu smaakt mijn thee een stuk minder lekker.
renee-uk
Zeer actief

Lellibel schreef:
renee-uk schreef: goed quoten lellebel, niet dat wat ik vet gemaakt had weglaten....
Het is "Lellibel" maar goed :roll: Het kan best dat dat voor jou hondenliefde betekend, maar voor mij betekend het het beste doen voor een hond, en het is meestal oneerlijk , maar er is zo veel oneerlijkheid in de wereld, de hond heeft er niet voor gekozen natuurlijk. Maar als die mechel in de eeuwige jachtvelden is krijgt hij tenminste rust. Als jij hem die rust niet gunt is dat goed maar je hoeft niet van dit topic een discussie topic te maken :W:
Voor zover ik gelezen heb is het pupje een zij, maar dat even terzijde.
Die conclusie dat ik dat hondje haar rust niet gun is helemaal voor jezelf, je zou ook nog herplaatsen kunnen overwegen namelijk, maar ja dat staat niet zo spectaculair he :roll:
Overigens staat mijn mening over de beslissing van TS al ergens in dit topic en hou ik me er nu verder echt buiten.
Vind de wending die dit topic neemt -enkele uitzonderingen daargelaten- niet echt geweldig eigenlijk.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”