Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH
Aantal honden: 2

Re: help ga vanmiddag kijken!mechelsche herderxrottweiler

Ongelezen bericht door smoekie »

Nakisha schreef:Sorry, niet mee eens. ;) Het heilige ''de ouders weten het wel beter'' geloof ik niet meer in. Die fase ben ik voorbij. Ouders die niet tegen kritiek kunnen ben ik ook zat.
Daarin verschillen we gewoon een beetje van mening :wink:
Nakisha schreef:Natuurlijk mag ze haar eigen keuze maken!! Maar daar mag ik ook wat van vinden. ;)
De keuze is gemaakt, de pup is er en ik hoop écht dat alles goed zal gaan. Maar ik vind er niks leuks, goeds of respectabels aan.

Tuurlijk mag dat. Alleen ik ben daarin van mening zeker naar aanleiding van hetgeen ik van haar hier heb gelezen dat ze haar kind hierbij niet vergeet. Zoals ik al eerder zei zie ik hier meer dan genoeg combi’s voorbij komen die wel de goedkeuring weg kunnen dragen van medeforummers al was het alleen maar om het feit dat diegene “bekend” is :wink: terwijl dat dan toch ergens meten met 2 maten is.
Nakisha schreef:Zoals je zelf al noemt, zie je soms dingen gebeuren die direct gevaarlijk zijn. Jij behoed je kinderen daarvoor, een ander soms niet. Maar waarom zou je dat niet mogen noemen? Soms doen mensen het zelfs niet eens bewust, immers...
Ja waarom niet? Als ik er naast loop zou ik mijn mond niet houden, en zou ik als dat nodig is nog de weg op springen ook. Maar ik ben inmiddels wel dusdanig “gegroeid” te weten dat ik daar waarschijnlijk “achterlijk” in ben en te beschermend. Dus ik zeg al lang al niks meer.
Nakisha schreef:En dat ''iedereen het op zijn/haar eigen manier het zo goed mogelijk doet'' is ook geen excuus. Zeg je dat ook als je bijvoorbeeld ziet dat een ouder een open fles bleekmiddel voor het grijpen heeft staan? Ik noem maar wat? Dan zou je toch ook even stevig fronsen en de ouders aanspreken? Al is het maar om te waarschuwen.

Met wat jij noemt neem je je voorzorgsmaatregelen. Je zorgt dat er dusdanige slotjes op je kastjes zitten dat je kind daar niet bij kan, of dat je ze daar geen ruimte voor geeft. Hetzelfde zal het geval zijn met een hond. Je zorgt dat je erbij bent en/of er geen ruimte is voor “gevaarlijke” situaties. En zoals bij alles. Is dat iets wat je simpelweg niet kunt voorkomen hoe goed je ook je best doet. De meeste ongelukjes doen zich immers in huis voor.

Daar kun je alleen maar rekening mee houden en daar op letten. En ik kan me zo voorstellen dat dat echt wel iets is wat de TS zal doen.

Nakisha schreef:En als je dan een grote bek krijgt dat je je met je eigen zaken moet bemoeien, vraag jij je dan niet stilletjes af hoeveel zo iemand nou om de kinderen geeft? En als je dan ook nog bedreigingen naar je hoofd krijgt... tja.
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat jij (of wie dan ook) van mij ook een grote bek zou hebben gekregen op het moment dat je mijn liefde voor mijn kind of hond in twijfel zou trekken. Niet dat ik me op die manier uit zou laten, maar ook dat is weer voor iedereen anders. Maar begrijpen kan ik het daarom wel. Dan worden er gewoon bepaalde nekharen getriggerd :wink:
Nakisha schreef:Wat is er verkeerd? Het is link wat ze doet. Ze neemt een hond omdat hij mooi is, niet omdat het karakter past. Ze weet dat dit behoorlijke risico's inhoud, en toch moet en zal ze.
Ja wat is er verkeerd. Nogmaals, mijn keuze zou het ook niet zijn. Maar als je simpelweg alleen al kijkt naar de keuzes die hier op het HF worden gemaakt, ja jeetje zeg. Wanneer doe je het dan eigenlijk wel goed Nakisha? Met elke combi (grote-kleine) hond kan het goed en ook gruwelijk fout gaan. Met elke staff-pit noem maar op kan het fout gaan met kinderen, en als het dan fout gaat, gaat het goed fout. Daar hoef je de kranten alleen maar voor open te slaan. Wanneer heb jij voor het laatst een bericht gelezen dat een herder een kind gegrepen heeft?

Ik zou graag een echte pit willen :19: helaas ben ik getrouwd met iemand die een hond van hoger dan 15 cm niet ziet zitten :wink: Maar dat terzijde gelaten denk ik dat die wel degelijk meer te vertrouwen zou zijn geweest bij mijn kinderen dan onze huidige kleine “klote” jack russel :wink:
Nakisha schreef:Ja, dat veroordeel ik. Dat is mijn mening, die mag ik geven. Een ander hoeft het er niet mee eens te wezen natuurlijk... maar ik denk dat als iemand een gifslang in een babykamer hield (maar hij zit in een terrarium hoor, kan er nóóit uit) mensen ook zouden fronsen, toch? Nou, ik frons hierbij.
Tuurlijk mag je die geven. Maar echt hoor, ik heb daarbij wel het idee dat het juist mensen o.a. zoals jij zijn die ervoor zorgen dat ouders bij jeugdzorg terecht komen zonder dat daar werkelijk een gedegen reden voor is. En dat bedoel ik niet verkeerd hoor. Begrijp me aub niet verkeerd. Maar ik het het zo vaak gezien dat mensen “denken” te weten hoe het zit. De kinderbescherming/jeugdzorg inschakelen, ouders hun kind jaren kwijt raken en met veel pijn en moeite terug krijgen terwijl er achteraf niets “noemenswaardigs” aan de hand was. Dit alles gebaseerd op de mening van 1 of andere simplex die het wel even “beter” wist. :19:

Nakisha schreef:Vergeet niet; mijn MENING is geen FEIT. ;) Maar wat ik heb gezegd, is puur in belang van haar dochter geweest. En als madam dan kiest om toch als een steenezel alles te negeren en precies te doen waar ze zelf trek in heeft, kan ik haar moeilijk als zo'n verantwoordelijke, betrokken ouder zien... sorry.
Jouw mening is zeker geen feit. Gelukkig niet. En ik snap jouw mening desondanks ook echt wel hoor. Maar ik ben dan ook niet van mening dat zij als een steenezel dergelijke dingen negeert. Zij doet wat zij wil zoals iedereen dat doet. En loopt het fout, tja kut, klote noem het zoals je het noemen wilt. Denk dat er voorbeelden te over zijn waarvan er geen “fouten” in de toekomst voorspeld waren en toch fout gingen :wink:

Nakisha schreef:Maar ja, wat maakt het sowieso uit? Men mag zijn mening geven, toch? Als iemand mij een waardeloze hondeneigenaar noemt, lig ik daar ook niet wakker van. Waarom zijn ouders dan zo vreselijk hard geraakt als je iets over hen zegt? Waarom is het anders als het om kinderen gaat, waarom rust daar een taboe op?
Voor mij persoonlijk rust er niet echt een taboe op hoor. Maar ik kan wel begrijpen dat iemand in de verdediging slaat als er aanmerkingen op het moederschap worden gemaakt. Iedereen mag zeggen wat hij/zij wil over Nell bij wijze van spreke en daar waar ik dan denk “zoek het uit” – “denk wat je denken wilt, ik weet beter” is dat toch anders als het die kinderen aangaat. Waar dat aan ligt kan ik je niet uitleggen omdat ik dat ook niet weet. :19:
Nakisha schreef:Eigenlijk is het bijzonder. Je mag pas wat van ouders zeggen als een kind geslagen, geschopt of zelfs vermoord word... kennelijk. :U:
Nee, je mag van mij alles zeggen, ik zal bij vreemde hoogstwaarschijnlijk gruwelijk in de verdediging schieten. Zeker als zij volledig de plank misslaan. Maar indien jij een goede bekende van mij bent, mag je alles zeggen hoor en je krijgt gelijk of je krijgt geen gelijk. Geen problemen mee.

Nakisha schreef:Nee, ik ken haar niet. Ik ga ervan uit dat ze van haar dochter houd, zoals elke moeder. Maar ik vind nog steeds, met het oog op haar dochter, (en eventuele speelkameraadjes die over de vloer zullen gaan komen) dat ze een linke keuze maakt.
En dat ben ik ook echt wel met je eens hoor. Maar ondanks dat twijfel ik niet aan de liefde voor haar kind en eventuele pup. Ik ben opgegroeid met alles. Met pits-yorks-staffs-bouviers-herders-dalmatiërs noem maar op. En de combi’s die bij ons wel eens rondliepen zouden sommige hier ook als ronduit :piew: bestempelen denk ik.

Maar als ik alles zo lees sta ik er dan ook weer niet zo van te kijken dat het tegenwoordig vaker “mis” dan “goed” gaat :19:

Nakisha schreef: ((EDIT: Even voor de goede orde; ik ben niet kwaad op je hoor, Smoekie, en zoek ook geen ruzie. :) Ik uit hierbij slechts mijn mening. Dat die afwijkt van die van anderen, is te begrijpen. Maar met het hierboven genoemde bedoel ik niets kwaads, en ik ben ook oprecht niet geirriteerd of boos))
Ik ook zeer zeker niet op jou hoor :wink: Wij mogen het toch ook wel eens met elkaar oneens zijn. Geeft niks. Jij hebt jouw mening/visie, en ik de mijne :ok:
Laatst gewijzigd door smoekie op 30 jun 2010 20:51, 4 keer totaal gewijzigd.
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

smoekie schreef:
Inge schreef:Waarom kort jij namen heel vaak af? :denken: Ik neem namelijk aan dat je Budkes bedoelt? :wink:
Heel vaak? :scratch: Zou kunnen hoor, maar volgens mij valt dat reuze mee. Maar als er meerdere zijn die ik zo zal noemen hoor ik dat uiteraard graag van je. Zal er dan op letten :engel: . Niet dat jij daar verder wat mee te maken hebt, maarre wat noem jij “heel vaak” eigenlijk. Martijn noem ik idd vaak genoeg Tijn. Marion heb ik 1malig Mar genoemd omdat zij commentaar had dat ik Martijn - Tijn noemde. En Bud oftewel Budkes kort ik af. Voor de rest volgens mij niemand. Maar kan me vergissen hoor.
Klopt dat je je vergist, je hebt mij ook tot dit selecte gezelschap laten toetreden door mij in een zeer recent topic bij herhaling "Long" te noemen. Die was je in ieder geval al vergeten dus. :oohja:
smoekie
Zeer actief

LongFields schreef:
smoekie schreef:
Inge schreef:Waarom kort jij namen heel vaak af? :denken: Ik neem namelijk aan dat je Budkes bedoelt? :wink:
Heel vaak? :scratch: Zou kunnen hoor, maar volgens mij valt dat reuze mee. Maar als er meerdere zijn die ik zo zal noemen hoor ik dat uiteraard graag van je. Zal er dan op letten :engel: . Niet dat jij daar verder wat mee te maken hebt, maarre wat noem jij “heel vaak” eigenlijk. Martijn noem ik idd vaak genoeg Tijn. Marion heb ik 1malig Mar genoemd omdat zij commentaar had dat ik Martijn - Tijn noemde. En Bud oftewel Budkes kort ik af. Voor de rest volgens mij niemand. Maar kan me vergissen hoor.
Klopt dat je je vergist, je hebt mij ook tot dit selecte gezelschap laten toetreden door mij in een zeer recent topic bij herhaling "Long" te noemen. Die was je in ieder geval al vergeten dus. :oohja:
:O: :oohja: Sorry Suzy Wong kzal je geen long meer noemen :F:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Ik ben dol op agree to disagree. :) Ik vind trouwens dat je wel een paar hele goede punten hebt, Smoekie. Er zijn inderdaad meer risicovolle combi's en van bepaalde forumleden zou er ook meer begrip voor zijn, dat ben ik met je eens!
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

smoekie schreef: :O: :oohja: Sorry Suzy Wong kzal je geen long meer noemen :F:
Je noemt me maar zoals je wil Smo, het scheelt toch al gauw een aantal letters typen en dus weer een kans minder op fouten. :smile:
smoekie
Zeer actief

Nakisha schreef:Ik ben dol op agree to disagree. :) Ik vind trouwens dat je wel een paar hele goede punten hebt, Smoekie. Er zijn inderdaad meer risicovolle combi's en van bepaalde forumleden zou er ook meer begrip voor zijn, dat ben ik met je eens!
:ok: :wink:

LongFields schreef:
smoekie schreef: :O: :oohja: Sorry Suzy Wong kzal je geen long meer noemen :F:
Je noemt me maar zoals je wil Smo, het scheelt toch al gauw een aantal letters typen en dus weer een kans minder op fouten. :smile:
Ach ja, zoals ik al zei. Niemand is foutloos he :smile: En als ik het zou moeten hebben van het verkorten van namen nou eh, tja, laat dan maar. Denk dat je het in dit opzicht gewoon als een compliment moet zien al wil jij daar nog steeds niet aan en zal het ook bij deze de laatste zijn :smile:
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Prima Smo, wat jij wil. Ik zit niet om complimenten verlegen gelukkig. :smile:
smoekie
Zeer actief

LongFields schreef:Prima Smo, wat jij wil. Ik zit niet om complimenten verlegen gelukkig. :smile:

Nee zeker niet :smile: Zie het dan lekker als een extra'tje :E:
DeniseCyril
Actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door DeniseCyril »

hoi

Ik ben er wel maar mijn pc is kapot en heb nu een andere daarom kon ik niet reageren
Ik wil allereerst even mij excuses maken voor dat dreigement( was niet mijn bedoeling) dit is voor nakisha bedoeld, als het om mijn gezin gaat kan ik weinig hebben je kunt niet in mijn gezin kijken,m nog geen reden voor mij dan om zo te reageren.
Hopelijk neem je het aan, vind alleen erg jammer dat iedereen meteen zo moet reageren en ook doorgaat.
Ik had eerlijk moeten zeggen dat ik het pupje al had komt idd over als een onervaren iemand.
Ik neem zeker alles aan en ga ook koste wat koste doen wat nodig is voor het hondje.
Ik heb een site grekegen waar ik even ga kijken en die fokker vind het ook prima huishonden, ik heb het gevoel dat mensen veel andere ervaringen meemaken? maar ja ondanks de slechte ervaringen ga ik gewoon doen wat moet zodat er niets mis gaat.
Ik hoop dat het nu stopt het is eigelijk gewoon allemaal een misverstand, had ook meteen moeten zeggen dat ik haar al had...
Ik wil er bij zeggen dat de puppy ontzettend gek op mijn dochter is en echt een schatje
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

van welke fokker komt ze nu?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Lellibel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische hond.

Ongelezen bericht door Lellibel »

DeniseCyril schreef:hoi

Ik ben er wel maar mijn pc is kapot en heb nu een andere daarom kon ik niet reageren
Ik wil allereerst even mij excuses maken voor dat dreigement( was niet mijn bedoeling) dit is voor nakisha bedoeld, als het om mijn gezin gaat kan ik weinig hebben je kunt niet in mijn gezin kijken,m nog geen reden voor mij dan om zo te reageren.
Hopelijk neem je het aan, vind alleen erg jammer dat iedereen meteen zo moet reageren en ook doorgaat.
Ik had eerlijk moeten zeggen dat ik het pupje al had komt idd over als een onervaren iemand.
Ik neem zeker alles aan en ga ook koste wat koste doen wat nodig is voor het hondje.
Ik heb een site grekegen waar ik even ga kijken en die fokker vind het ook prima huishonden, ik heb het gevoel dat mensen veel andere ervaringen meemaken? maar ja ondanks de slechte ervaringen ga ik gewoon doen wat moet zodat er niets mis gaat.
Ik hoop dat het nu stopt het is eigelijk gewoon allemaal een misverstand, had ook meteen moeten zeggen dat ik haar al had...
Ik wil er bij zeggen dat de puppy ontzettend gek op mijn dochter is en echt een schatje
goed van je deze post :ok: Naar welke puppycursus wil je gaan?
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Mooi dat je de adviezen ter harte neemt :ok:
We blaffen hier soms harder dan we bijten. Dat is ook de pest met getypt woord. Dat komt vaak anders/harder over dan bedoeld. Maar ik vind het :ok: van je dat je openlijk je excuses maakt. Na alles wat er in dit topic gezegt is had niet iedereen dat gedaan denk ik.

Verder denk ik niet dat het zozeer slechte ervaringen zijn, maar meer andere ervaringen. En dan vooral als er niet op de juiste manier met een werkpupje aan de slag wordt gegaan. Als je nu schrijft dat je dat wel wilt doen omdat je de pup koste wat kost wilt geven wat ze nodig heeft dan is dat prima. We kunnen met z'n allen niet in de toekomst kijken. Maar het is in ieder geval fijn dat het pupje het naar haar zin lijkt te hebben :D
DeniseCyril
Actief

ze komt va de fokker Finke(op bloedlijnen.nl is het met een v trouwens)
Ik zag in dat ik niet erg netjes was geweest ik mag wel eens beter opletten wat ik typ want flap het er ook zo maar uit:( en vooral dat stukje dat ik zei over kinderen ik weet hoe ontzettend moeilijk mensen het hebben met kinderen krijgen(mijn tante was er 1 van Ze heeft inmiddels wel 3 kids heb lang geduurd) maar dat was dus niet zo bedoeld maar komt wel zo over eerlijk gezegt schaam ik me daar zeker voor.

Ow boterbloempje ze heet dus yiska;) hoe kan ik een foto posten? als iemand me nog wilt helpen?
*Ellen*

Ongelezen bericht door *Ellen* »

Goed dat je toch niet weggegaan bent uit het topic !
Misschien gaat het allemaal prima lopen met je pup, misschien zal je heel wat hobbels moeten overwinnen, ik wens je in ieder geval heel veel plezier met jullie pup en als het toch effe niet lekker loopt dan trek je maar aan de bel hier, mensen zat met een hele berg ervaring die , ook al vinden ze het geen verstandige keuze, zeker bereid zijn je te helpen :ok:
DeniseCyril
Actief

misschien had niet iedereen excuses gemaakt maar ik zat echt fout met mijn opmerkingen dat zag ik wel in....ben soms iets te snel denk niet altijd na voor ik wat typ.
Ik zal nooit de hond slaan of wat dan ook ik heb gelukkig geen schuur;) dus ze zal nooit daar komen en al had ik wel een schuur dan nog niet.
Laat haar nooit alleen met mijn dochter maar zelfs met mijn papegaai doe ik dat niet
DeniseCyril
Actief

owja die puppyccursus er zijn er hier 2 in zwolle maar weet nie precies wat ik vragen moet omdat er al gezegt is dat je goed moet opletten welke school je neemt omdat mechelse toch vrij pittig zijn en niet iedereen precies weet hoe en wat en wil een goeie school uitzoeken, mocht iemand in de buurt wat wetn hoor ik het graag ben niet te beroerd een stukje te rijden ervoor als hij maar goed is!
Lellibel
Zeer actief

DeniseCyril schreef:owja die puppyccursus er zijn er hier 2 in zwolle maar weet nie precies wat ik vragen moet omdat er al gezegt is dat je goed moet opletten welke school je neemt omdat mechelse toch vrij pittig zijn en niet iedereen precies weet hoe en wat en wil een goeie school uitzoeken, mocht iemand in de buurt wat wetn hoor ik het graag ben niet te beroerd een stukje te rijden ervoor als hij maar goed is!
Kynologenclub Zwolle en Omstreken vind ik persoonlijk een goede, heb er goede ervaringen mee. ;) Maar dat waren geen mechelaars :tongue:
Afbeelding
DeniseCyril
Actief

nou ik vind puppycursus wel leuk, ik woon in zwolle
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje

Ongelezen bericht door flamme »

Wat vind je belangrijk dat de pup leert, en vooral. Op welke manier wil jij zelf straks met je pupje aan de slag. Ik zou de hondenscholen bellen en vragen welke methode ze gebruiken om dingen aan te leren. Ook zou ik vragen naar wat er nog meer voor een mogelijkheden zijn in de toekomst. Dus welke vervolgcursussen. Ik vond het zelf altijd fijn om bij een eenzelfde hondenschool te blijven als het me daar beviel, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk.
DeniseCyril
Actief

Ja ze moet gewoon leren luisteren dat op de eerste plaats en wat moet een hond nog meer leren? ja dat is dan weer een vraag waar ik wel even over na moet denken.ik heb een school gezien ff weet ik de naam niet was in wijhe die doen aan hondensport waar ze over dingen heen springen(waren allemaal mechelaars)en rennen ik weet niet precies wat ze nog meer hadden want me pc die begaf het ineens.
Weet dat 1 in zwolle wel vervolgcursussen doet dus bij 1 en dezelfde blijven vind ik wel fijn ja, ken je de mensen ook een beetje
DeniseCyril
Actief

ahhh dat is niet leuk nee, ik ben best gevoelig voor dat soort dingen gisteren zag yiska een andere grote hond en schrok ze zo en dat vind ik dan zo zielig en dan pak ik haar meteen en toen dacht ik nee niet doen want dan prijs je dat gedrag aan dat ze bang is dus dat doe ik nu ook niet meer
DeniseCyril
Actief

Afbeelding
DeniseCyril
Actief

was een grote rottweiler en een beste dominante ook vond zelf ook want hij wou gewoon over mijn benen pissen raar beest was niet gecastreerd ook, ze kroop achter me staart tusbenen de men en ze miepte een beetje met een andere hond was ze ook wel bangig maar ging ze later spelen, ze komt van een boerderij af dus ze is dit niet gewend, aan de riem lopen gaat beter ik zet door , ze wou dat ik haar droeg heb ik 1x gedaan en niet meer want anders leert ziet het nooit en ze is echt helemaal weg van me dochter al ze haar ziet wwil ze meteen geaaid worden en geknuffeld echt heel schattig
DeniseCyril
Actief

ahhhhhh wat een schatje hihi wat liefff :I:
DeniseCyril
Actief

wat is ze mooi zeg!
Lellibel
Zeer actief

aww wat een lieve puppy foto's hier :I:
Afbeelding
DeniseCyril
Actief

Ze heet yiska hondje van boterbloempje heet ook zo vind hele leuke naam!
Afbeelding
DeniseCyril
Actief

die rottweiler vond ze niets hoor maar die andere hond(foxy dus) van me buuf vond ze daarna wel weer leuk haha en ook geluiden van auto`s is ze nog vrij bang voor en drukte ook dus ga elke dag steeds een stukje verder lopen met haar en je merkt dat ze nu al de hele voorkant hier voor heeft gehad en dan hups ze overalheen haha gisteren voor het eerste geblaft echt grappig
Botervrouwtje
Actief
Mijn ras(sen): Saarloos wolfhond

Ongelezen bericht door Botervrouwtje »

Ik vind het een schatje! :I: :I: :I: :I:

Mijn complimenten trouwens dat je je excuus aanbiedt en dat je er nog ben :ok: :ok:

En leuk...nog een Yiska, dan moet het wel een schatje zijn hahaha
Afbeelding
Botervrouwtje
Actief
Mijn ras(sen): Saarloos wolfhond

Ongelezen bericht door Botervrouwtje »

ben + t...mijn vingers willen niet zo mee...zal wel aan het weer liggen
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”