" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Met de 2 bij 2 methode. De progressie ging in het begin langzaam, maar Jan gaf de vorige les wat tips. Die heb ik opgevolgd en ineens kon ik het aantal palen zo opschroeven naar 8. Toen leek me dat 12 ook wel zou kunnen. Ik oefen het niet te vaak, want palen zijn erg belastend. Maar tijdens de vakantie had ik wel de tijd en rust om drie keer per dag een korte sessie te doenmariaa schreef:wauw, wat knap!
hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? wij lopen nog steeds in een straatje
Je ziet haar wel kijken 'nog meer?'sirene schreef:Zo! Goed zeg! Zo aarzelend vind ik dat niet. En je loopt al een heel eind weg
dat schiet op zeg,super knapZoek stok! schreef:Met de 2 bij 2 methode. De progressie ging in het begin langzaam, maar Jan gaf de vorige les wat tips. Die heb ik opgevolgd en ineens kon ik het aantal palen zo opschroeven naar 8. Toen leek me dat 12 ook wel zou kunnen. Ik oefen het niet te vaak, want palen zijn erg belastend. Maar tijdens de vakantie had ik wel de tijd en rust om drie keer per dag een korte sessie te doenmariaa schreef:wauw, wat knap!
hoe heb je dat zo snel voor elkaar gekregen? wij lopen nog steeds in een straatje
Schutting en wip kan ze inmiddels ook. Nu alleen de kattenloop nog qua toestellen.
En dat vindt ik nou het mooie aan honden. Ze kijkt echt zo, uhhh er staan er teveel hoor, zijn die wel voor mijZoek stok! schreef:Je ziet haar wel kijken 'nog meer?'sirene schreef:Zo! Goed zeg! Zo aarzelend vind ik dat niet. En je loopt al een heel eind weg
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf niet zoveel vertrouwen meer in had. Maar Jan overtuigde me om door te gaan en zei dat het na die eerste vier echt snel zou gaan. Dat blijkt wel, want op dag 1 van de vakantie zat ik eindelijk op vier (snel en met zelfvertrouwen) en kon ik zo uitbouwen.Maartje schreef:Die 2 x 2 methode kost in het begin veel oefening, maar ze gaan wel snappen wat echt de bedoeling is.
Het filmpje slaat het deel over wat mij de meeste tijd heeft gekost hahaha! Als je eenmaal op vier zit, is het makkelijk. Maar daartoe komen, dat vond ik een heel gedoe. Als je uitleg wilt hebben, vertel ik hoe ik het gedaan heb. Maar dat is vast niet de beste aanpak hoor.bennie schreef:Azul moet het van mij nu eerst met het 'straatje' leren en aangezien we daar al een tijdje mee bezig zijn ga ik binnenkort met 2om2 aan de slag, daar had ik het werken volgens dit filmpje bij in gedachte. Ben vooral ook benieuwd naar jouw 'details'.
" onclick="window.open(this.href);return false;