Bram vond het alleen een minder goed idee dat Bennie zich aan het eind van het spoortje had verstopt in het bos. Alarm alarm vreemde kerel in de bosjes, woef woef

Ik hoop dat het zich zo blijft ontwikkelen (behalve dat laatste dan

Moderator: moderatorteam
Het was wel te horen jaranetje schreef:Wat leuk
Ach en honden mogen toch blaffen om te melden dat ze hebben gevonden?
Dus dat kan hij al goed zullen we maar zeggen
Ja Bram weet welk voorwerp hij zoekt (houten staafje). Hij was wel duidelijk met z'n neus aan het werken, alleen het laatste stuk op zicht.MJ schreef:En laat je het voorwerp van te voren aan Bram zien of gebruik je met het speuren dan alleen een 'gewoon' spoor, lange lijn en speurt hij op het spoor naar het voorwerp toe ?
Iig leuk dat Brammie het naar zijn zin had !
Jullie kunnen het mooi brengen, maar het was geen verwijzen hahaha. Bram vond het bijzonder verdacht. Maar wel voer aannemen he, gekke hond.blondie schreef:wat leuk!
en dat laatste dat hij alarm slaat als hij de man in de bosjes vind is ook zo gek nog niet hoor .. hier speurde Finn ook altijd gewoon sporen en plots bedacht iemand uit de zoekhonden wereld dat hij wilde zien hoe finn zou reageren als het laatste object een persoon was (met speeltje van de hond) Finn deed ook niet verwijzen middels liggen bij voorwerp maar gaf ook een luid... en kreeg zijn speeltje uit handen van die man.. (was dus meer reddingshonden oefening...) alleen maar leuk om te zien dat hij mensen ook verwijst toch
hahah je kent je eigen hond het bestZoek stok! schreef:Jullie kunnen het mooi brengen, maar het was geen verwijzen hahaha. Bram vond het bijzonder verdacht. Maar wel voer aannemen he, gekke hond.blondie schreef:wat leuk!
en dat laatste dat hij alarm slaat als hij de man in de bosjes vind is ook zo gek nog niet hoor .. hier speurde Finn ook altijd gewoon sporen en plots bedacht iemand uit de zoekhonden wereld dat hij wilde zien hoe finn zou reageren als het laatste object een persoon was (met speeltje van de hond) Finn deed ook niet verwijzen middels liggen bij voorwerp maar gaf ook een luid... en kreeg zijn speeltje uit handen van die man.. (was dus meer reddingshonden oefening...) alleen maar leuk om te zien dat hij mensen ook verwijst toch
Oei, dat had pijnlijk kunnen aflopen voor Janblondie schreef: Ik zie me nog met de hondendoedag op Jan af gaan om te vragen of het wel ok was met die tentjes en het zoekwerk... ik zag die kleine tentjes en dacht echt dat mijn hond dat als verstekken zou zien.. en wellicht wel voor een mouw zou gaan die er niet zou zijn![]()
zit je me nou ene beetje uit te lachen?Zoek stok! schreef:Oei, dat had pijnlijk kunnen aflopen voor Janblondie schreef: Ik zie me nog met de hondendoedag op Jan af gaan om te vragen of het wel ok was met die tentjes en het zoekwerk... ik zag die kleine tentjes en dacht echt dat mijn hond dat als verstekken zou zien.. en wellicht wel voor een mouw zou gaan die er niet zou zijn![]()
janinca2002 schreef:zit je me nou ene beetje uit te lachen?Zoek stok! schreef:Oei, dat had pijnlijk kunnen aflopen voor Janblondie schreef: Ik zie me nog met de hondendoedag op Jan af gaan om te vragen of het wel ok was met die tentjes en het zoekwerk... ik zag die kleine tentjes en dacht echt dat mijn hond dat als verstekken zou zien.. en wellicht wel voor een mouw zou gaan die er niet zou zijn![]()
Zoek stok! schreef:
Dan valt Bram nog reuze mee :N:
Jan is niet snel onder de indruk zie ik hahahahablondie schreef:misschien toch eens Jan vragen om in de bosjes te gaan liggen