Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Het leukst:
1. De Podenco Ibicenco!
2. De hele windhondengroep, behalve Italiaantjes
3. Bullmastiff
4. De rest van de Doggen/Molossergroep
5. Bassethounds (zowel de engelse als de franse)
Minst leuke:
1. Retrievers
2. Kleine gezelschapshondjes
3. Herders en zo
4. Basenji ( Sorry Mar )
5. Husky's en Malamutes
Ik heb het maar even zo gedaan anders wordt mn lijstje zo lang
rubyred schreef:
Ik ben het niet die begint over een letter, dus nee ik zeik niet.
Je hebt gewoon iets tegen mij en op elke kleine fout die ik maak probeer je mij af te zeiken. Waarschijnlijk heb je niks beters te doen.
Klopt, ik vind jou hoogst irritant dat heb je heel goed gezien.
Het zou niet bij me opgekomen zijn om in dit topic op je te reageren overigens, maar jouw hilarische opmerking kon ik niet maar zo laten gaan, dat was een zogenaamd open deurtje.....
Toch iets beter opletten wat je schrijft misschien als je iemand 'terug wil pakken'
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
rubyred schreef:
Je hebt gewoon iets tegen mij en op elke kleine fout die ik maak probeer je mij af te zeiken. Waarschijnlijk heb je niks beters te doen.
Het zou niet bij me opgekomen zijn om in dit topic op je te reageren overigens, maar jouw hilarische opmerking kon ik niet maar zo laten gaan, dat was een zogenaamd open deurtje.....
Toch iets beter opletten wat je schrijft misschien als je iemand 'terug wil pakken'
Ik heb alleen een lijstje gegeven en niet eens door gehad dat ik een l vergeten was, jeez, men kan zich ook om niks druk maken. (er zijn wel ergere dingen in het leven dan het vergeten van een letter........)
rubyred schreef:
Ik heb alleen een lijstje gegeven en niet eens door gehad dat ik een l vergeten was, jeez, men kan zich ook om niks druk maken. (er zijn wel ergere dingen in het leven dan het vergeten van een letter........)
het gaat niet om het vergeten van die letter, het gaat erom dat jij een engelse naam verkeerd schrijft en dan degene die je daarop wijst zegt engels te gaan leren.
Dit gebrek aan inzicht is overigens wel erg Nd Amerikaans.
Maar weinig van mijn amerikaanse vriendinnen hebben gevoel voor humor in combinatie met zelfspot of begrip voor sarcasme.
Je zit daar echt goed!
you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Ik had het niet over de spelling van Bulldog maar over dat veel honden rassen hier iets anders benoemd worden, daarom zei ik dat ze engels moest leren. Je snap niet veel dus, maar denkt alles te weten terwijl je helemaal niks van mij weet. Ik zou haast denken dat je jaloers bent zo raar dat je op mij reageert.
Ellen. schreef:Nee ook jij niet! Kun je alvast oefenen als je dalijk ECHT volwassen bent Ik wordt over precies 10 dagen ECHT volwassen
Dat duurt nog een dikke 2 jaar dus ik oefen volgend jaar wel 17 Juli? Ik 26 Juli 16
Kleintje
Ik idd 17 juli.. als iedereen lekker op vakantie is, behalve ik
Oja dikke 2 jaar? Officieel volwassen ben je als je 21 bent.. jij bent nu nog 15.. bijna 16 dus zeg nog dik 4 jaar
Ellen. schreef:Nee ook jij niet! Kun je alvast oefenen als je dalijk ECHT volwassen bent Ik wordt over precies 10 dagen ECHT volwassen
Dat duurt nog een dikke 2 jaar dus ik oefen volgend jaar wel 17 Juli? Ik 26 Juli 16
Kleintje
Ik idd 17 juli.. als iedereen lekker op vakantie is, behalve ik
Oja dikke 2 jaar? Officieel volwassen ben je als je 21 bent.. jij bent nu nog 15.. bijna 16 dus zeg nog dik 4 jaar
vinden jullie rubyred een leuk of juist niet leuk ras? ten minste... het gaat zoals ik aan de titel zie over leuke en niet leuke rassen en er gaat nu zoveel aandacht naar rubyred dat ik denk dat jullie denken dat zei een ras is
Staffordshire bull terrier (wel de atletische versie)
American pitbull terrier (wel de atletische versie)
Akita
En tot zover de honden die ik ook daadwerkelijk in huis zou willen hebben. Ik vind er wel meer leuk eruit zien maar dat is niets voor mij.
Honden die ik niet leuk vind zijn de honden die misvormd zijn door de smaak van de mens. Gezondheidsproblemen en fysiek niet in staat zijn om vol te genieten van het leven.
Valerie schreef:Staffordshire bull terrier (wel de atletische versie)
Akita
En tot zover de honden die ik ook daadwerkelijk in huis zou willen hebben. Ik vind er wel meer leuk eruit zien maar dat is niets voor mij.
Honden die ik niet leuk vind zijn de honden die misvormd zijn door de smaak van de mens. Gezondheidsproblemen en fysiek niet in staat zijn om vol te genieten van het leven.
Valerie schreef:Staffordshire bull terrier (wel de atletische versie)
Akita
atletiche, werk of oude standaard versie?
Alle 3 en dan vooral gamebred
Als ik een franse bull wil dan neem ik die wel, daar hoeft geen staffordnaampje opgeplakt te worden.
1 Engelse bulldog
2 Cocker spaniel
3 jack Russel
4 Chihuahua
5 Ja ik kom niet op zijn naam een Amerikaans ras als ik het goed heb, ze hebben vaak blauwe ogen. Niet de gemakkelijkste honden. Ik vind ze eng door 3 aanvaringen met zo'n hond. Als iemand weet wat ik bedoel say it!!
Annemiek schreef:
5 Ja ik kom niet op zijn naam een Amerikaans ras als ik het goed heb, ze hebben vaak blauwe ogen. Niet de gemakkelijkste honden. Ik vind ze eng door 3 aanvaringen met zo'n hond. Als iemand weet wat ik bedoel say it!!
Denise. schreef:Ik vind heel erg veel rassen leuk maar er zijn er wel een paar die er uit springen.
Wetterhoun
Akita
korthaar teckel
Grote poedel
Engelse stafford
Allemaal heel erg verschillend maar wel erg leuk. Al zou ik een Akita of een Staff niet zo snel nemen vanwege gedrag naar andere honden. Maar een poedel of een wetter En als ik ooit een kleine hond wil dan word het een teckel. Al is een teckel natuurlijk alleen maar klein als het over zijn formaat gaat.
Oh en ik vind geen enkel hondenras stom.
Dit lijstje klopt nog wel aardig, al zijn er ook wel weer hondenrassen bij gekomen die ik erg leuk vind.
En honden die ik nooit zou willen hebben, zijn honden die door hun lichaam niet kunnen doen wat hun kop wil.
rubyred schreef:En hetzelfde voor de Doberman Pinscher zo heet die nu eenmaal zo hier in noord amerika.
Dus leer jij je engels nu maar eerst voordat je met vooroordelen komt............
Ik heb zelf dobers gehad, en het woordje Pinscher is er al een hele tijd vanaf... dus alleen maar DOBERMANN. Dus met dubbel N
We zitten hier op een NL forum niet in Noord Amerika toch?
Annemiek schreef: