Ik denk dat Macho dit helemaal geweldig gaat vinden, hij heeft zijn neus altijd aan de grond.
Zelf lijkt het me ook erg leuk om te doen en mooi om te zien hoe goed een hondenneus werkt.
Aankomende zondag is de eerste les en wij hebben er zin in

Moderator: moderatorteam
Dat is daar bij de Berendonck?samantha! schreef:Dankje! heb er ook erg veel zin in![]()
Ik ga het doen op de club waar ik ook behendigheid train.
http://www.bruijntje.nl/
Ja klopt! de hondenschool is bij park staddijk, dat ligt bij de Berendonck.Irisz schreef:Dat is daar bij de Berendonck?samantha! schreef:Dankje! heb er ook erg veel zin in![]()
Ik ga het doen op de club waar ik ook behendigheid train.
http://www.bruijntje.nl/
Ik wist helemaal niet dat ze daar ook speuren deden. Ik denk serieus dat ik dan ook een proefles ga aanvragen.
Volgens mij vindt Luna dat geweldig!
Doe ik zekerranetje schreef:
Ik hoop dat je verslag wilt doen
Ja Macho vindt inderdaad alles geweldig zolang hij maar met mij bezig kan zijn*Charlotte schreef:Leuk Samantha! Volgens mij vindt Macho alles wel leuk wat jij met hem doet![]()
Ik zit ook te kijken wat ik nu met James kan gaan doen, naast de obedience. Als hij een jaar of twee is wil ik recreatief behendigheid met hem gaan doen, maar met opzet pas als hij die leeftijd heeft. In de tussentijd wil ik wel iets anders erbij, dus ga me ook eens verdiepen in speuren
Dankje, dat gaat vast helemaal goedkomenS@ndr@ schreef:klinkt als een aanrader, lijkt me wel wat voor de toekomst .
ik hoop dat je nog heel veel fijne speur uurtjes mag hebben met hem
Ja dat vind ik ook!Budkes schreef:Leuk, altijd genieten als je iets met je hond doet wat je allebei leuk vindt.
Ja die snoepjes werken inderdaad super!ranetje schreef:Dat klinkt hartstikke leuk![]()
Die snoepjes op het spoor als je begint werkt duidelijk erg goed.
Las ik ook over een sleepspoor.
Fijn dat het zo leuk ging vanmorgen
Leuk dat je dat ook deed met je Corgi!Elly* schreef:Dat klinkt goed!
Ik heb mijn eerste Corgi ook een beetje speuren geleedr en hij vond het ook leuk.
gisteren las ik van een Cardigan die een speurcertificaat heeft behaald.
Dus Charlotte, James gaat dat ook vast leuk vinden.
Ik ben benieuwd naar de vorderingen van Macho. Houd ons maar op de hoogte.samantha! schreef:Leuk dat je dat ook deed met je Corgi!Elly* schreef:Dat klinkt goed!
Ik heb mijn eerste Corgi ook een beetje speuren geleedr en hij vond het ook leuk.
Het is ook fijn dat je dit heel makkelijk zo nu en dan zelf kan oefenen.
Ik wil dalijk als het droog is eens een stukje proberen met Max, volgens mij vind hij dat ook wel leuk.
Doe ikElly* schreef:Ik ben benieuwd naar de vorderingen van Macho. Houd ons maar op de hoogte.samantha! schreef:Leuk dat je dat ook deed met je Corgi!Elly* schreef:Dat klinkt goed!
Het is ook fijn dat je dit heel makkelijk zo nu en dan zelf kan oefenen.
Ik wil dalijk als het droog is eens een stukje proberen met Max, volgens mij vind hij dat ook wel leuk.
en laat maar weten wat Max er van vindt.
Ja, hij vind het ook echt geweldig en pakt het heel snel opranetje schreef:Dat klinkt heel veelbelovend![]()
![]()
Heb je op de windrichting gelet?
Waar kwam de wind vandaan?
Klinkt goedsamantha! schreef: Ik had inderdaad op de windrichting gelet, ik had de wind in mijn rug.
Ik moet er wel bijzeggen dat het vanmorgen bijna zo goed als windstil was.
Ja het gaat inderdaad best snel, hij pakt het ook erg goed op allemaal en hij vindt het ook echt geweldig om te doen.ranetje schreef:Je gaat snel vooruit