Pappa Djairo

Izzie: ik heb de knapste, liefste en leukste vader ter wereld! (ze deed zowat een salto toen ze hem zag

En daar is broer!

Moderator: moderatorteam
Ja dat is een leukerd. Er werd ook weer flink geworsteld tussen broer en zus.LéonieHonden schreef:Oh McKenzie!
Hij is mooi uitgegroeid. Is wel grappig dat je dat zo via foto's mee krijgt. Lijken Izzy en hij op elkaar?Zoek stok! schreef:Ja dat is een leukerd. Er werd ook weer flink geworsteld tussen broer en zus.LéonieHonden schreef:Oh McKenzie!
Als je ze naast elkaar ziet staan wel. Maar qua bouw is Izzie ranker. En qua karakter vind ik ze heel anders.LéonieHonden schreef: Hij is mooi uitgegroeid. Is wel grappig dat je dat zo via foto's mee krijgt. Lijken Izzy en hij op elkaar?
Ja he :smile1:mariaa schreef:oh dat is luxeZoek stok! schreef:@mariaa: broer en zus hebben alletwee privéles![]()
Hi!LéonieHonden schreef:Hij is mooi uitgegroeid. Is wel grappig dat je dat zo via foto's mee krijgt. Lijken Izzy en hij op elkaar?Zoek stok! schreef:Ja dat is een leukerd. Er werd ook weer flink geworsteld tussen broer en zus.LéonieHonden schreef:Oh McKenzie!
Hebben Sun en Paulus dat eigenlijk ook? Ik vind het schattigAussiesRule schreef: Ook hebben ze allebei natuurlijk van die allemachtig prachtige krullen () om de gelijkenis nog groter te maken!
Zoek stok! schreef:Hebben Sun en Paulus dat eigenlijk ook? Ik vind het schattigAussiesRule schreef: Ook hebben ze allebei natuurlijk van die allemachtig prachtige krullen () om de gelijkenis nog groter te maken!
Dat heb jij weerAussiesRule schreef:Zoek stok! schreef:Hebben Sun en Paulus dat eigenlijk ook? Ik vind het schattigAussiesRule schreef: Ook hebben ze allebei natuurlijk van die allemachtig prachtige krullen () om de gelijkenis nog groter te maken!
Sun helemaal niet en Paulus een klein beetje, ik ben bang dat McKenzie 'wint'...
Nou Izzie komt flink in de buurt hoorZoek stok! schreef:Dat heb jij weerAussiesRule schreef:
Sun helemaal niet en Paulus een klein beetje, ik ben bang dat McKenzie 'wint'...
GeluksvogelAussiesRule schreef: Sun helemaal niet en Paulus een klein beetje, ik ben bang dat McKenzie 'wint'...
krullen zijn lieffffAussiesRule schreef:Zoek stok! schreef:Hebben Sun en Paulus dat eigenlijk ook? Ik vind het schattigAussiesRule schreef: Ook hebben ze allebei natuurlijk van die allemachtig prachtige krullen () om de gelijkenis nog groter te maken!