Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sirene schreef:Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren als er foto's van je online staan ?
Dat ik dat niet wil.
Suzanne
Ook als we als jij op foto's staat je gezicht onherkenbaar maken? Het zou mega sneu wezen als je daardoor niet kwam, te meer omdat je leuke honden hebt.
sirene schreef:Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren als er foto's van je online staan ?
Dat ik dat niet wil.
Ik denk het het reuze meevalt hoor , ik was er vorig jaar ook en ben niet online terechtgekomen. Kaiou wel
En wanneer je jezelf toch ontdekt en je vindt het idd verschikkelijk even een PBtje naar de maker en de foto is zo weer weg, toch?
't is echt leuk hoor. Gewoon komen!
Dat ik dat niet wil.
Suzanne
Ook als we als jij op foto's staat je gezicht onherkenbaar maken? Het zou mega sneu wezen als je daardoor niet kwam, te meer omdat je leuke honden hebt.
Die zouden zowiezo zijn thuisgebleven; ik doe toch niet mee en dan is het wel 's lekker om de handen vrij te hebben.
Dat ik dat niet wil.
Suzanne
Ik denk dat mensen er best rekening mee willen houden dat jij niet op de foto wil hoor... En als je er een keertje per ongeluk toch op staat, dat ze die dan willen verwijderen.
Dat ik dat niet wil.
Suzanne
vorig jaar heeft iemand hier aangegeven het niet prettig te vinden op de foto te komen en die is naar de doedag gekomen en daarna heeft iedereen er volgens mij rekening mee gehouden en haar foto niet geplaatst
Dat ik dat niet wil.
Suzanne
vorig jaar heeft iemand hier aangegeven het niet prettig te vinden op de foto te komen en die is naar de doedag gekomen en daarna heeft iedereen er volgens mij rekening mee gehouden en haar foto niet geplaatst
Zelfs ik niet, alleen haar benen
zélfs jij niet??
ik wil alleen maar aangeven dat het helemaal geen probleem is voor suzanne
massam schreef:ik weet het ook niet, maar stel dat ik een foto plaats waar ze op staat en ze stuurt een pb dat die derde van rechts zij is dan haal ik hem gewoon weg
Ja, tuurlijk of we vragen het Twink om te foto shoppen.
Suzanne123 schreef:Juist dat vooruitzicht maakt dat het voor mij niet leuk is. Ondenkbaar kennelijk, maar zo is het voor mij.
Dan moet je idd thuisblijven, denk dat zomaar de helft van de mensen een camera meesleept.
Niet dat mensen geen foto's weg willen halen op verzoek maar de kans zit erin dat je ergens toch toevallig op staat.
Zelf zou ik er lekker lak aan hebben, je kan tegenwoordig geen boodschapje meer doen of je wordt vastgelegd en dat idee vind ik vervelender dan dat ik door goedwillende hondenliefhebbers gekiekt wordt.
'Oooow Lars ik hou van je' 'hahaha jij bent geweldig'
Suzanne123 schreef:Juist dat vooruitzicht maakt dat het voor mij niet leuk is. Ondenkbaar kennelijk, maar zo is het voor mij.
Dan moet je idd thuisblijven, denk dat zomaar de helft van de mensen een camera meesleept.
Niet dat mensen geen foto's weg willen halen op verzoek maar de kans zit erin dat je ergens toch toevallig op staat.
Zelf zou ik er lekker lak aan hebben, je kan tegenwoordig geen boodschapje meer doen of je wordt vastgelegd en dat idee vind ik vervelender dan dat ik door goedwillende hondenliefhebbers gekiekt wordt.
Je hebt daar wel een punt, maar ik ben nog niet zover dat ik wil dat mijn foto's online komen. Her en der staat er wel 1, maar dan op de plekken waar ik dat goed vind en zonder mijn naam erbij. Altijd handig...
In eerste instantie dacht ik dat ik niet kon omdat ik dan geen vakantie had, maar het is voor mij een half uurtje rijden en denk dat ik toch even voorbij kom. Vind het toch leuk om een keer de mensen achter de honden te zien hihi.
Weet alleen niet of ik Diesel mee neem ja of nee...