Roef

Bliss

Sepp

Izzie

Buck

Puppy van Dorien

Wat andere honden

Hier staat alles:
http://s960.photobucket.com/albums/ae85 ... _15_Buzgiz" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderator: moderatorteam
Ja er waren veel Aussies, meer dan Borders volgens mij.corason del perro schreef:Gave foto's, wat een hoop aussies!![]()
Brammie laat wel van zich horen als hij het er niet mee eens is
Hier ook nog: http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 91123.html" onclick="window.open(this.href);return false;mariaa schreef:wat gaaf zeg! erg mooie foto's![]()
het zijn mijn eerste actiefoto's van buckik wist helemaal niet dat er ook van buck foto's waren gemaakt, echt super
oh wat leukZoek stok! schreef:Hier ook nog: http://www.hondenforum.nl/plaza/fotohoe ... 91123.html" onclick="window.open(this.href);return false;mariaa schreef:wat gaaf zeg! erg mooie foto's![]()
het zijn mijn eerste actiefoto's van buckik wist helemaal niet dat er ook van buck foto's waren gemaakt, echt super
Training = 8 uur verdeeld over vier dagenMaeve schreef: Ziet er uit als een leerzame training ook!
Hier nog 1Maeve schreef:Prachtige fotos!![]()
Ziet er uit als een leerzame training ook!
Ben maar een beetje jaloers
Volgens mij is dat best effectief, zo lang achter elkaar bezig zijn, of niet?Zoek stok! schreef:Training = 8 uur verdeeld over vier dagenMaeve schreef: Ziet er uit als een leerzame training ook!
Zoek stok! schreef:![]()
Hij heeft ook al vlinderhondjes en cattledogs gehandeldmarye schreef:Het staat hem wel he![]()
Mooie foto's
Weet ik, maar die zijn toch niet te vergelijken met een tollerjaninca2002 schreef:Hij heeft ook al vlinderhondjes en cattledogs gehandeld
Ik dacht dat een Toller een kruizing tussen die 2 wasmarye schreef:Weet ik, maar die zijn toch niet te vergelijken met een tollerjaninca2002 schreef:Hij heeft ook al vlinderhondjes en cattledogs gehandeld
De laatste dag was te veel voor mij. Ik was moe, kon me minder concentreren. Ik had precies hetzelfde toen ik aan de GG dagen mee deed een aantal jaar geleden. Tm dag 3 ging goed, toen doofde het kaarsje.Maeve schreef:Volgens mij is dat best effectief, zo lang achter elkaar bezig zijn, of niet?Zoek stok! schreef:Training = 8 uur verdeeld over vier dagenMaeve schreef: Ziet er uit als een leerzame training ook!
En een enorme varieteit. Van zeer gedreven snelle Aussies tot moeilijk te motiveren langzame. En alles daartussen. Geinig om te zien.mim schreef:Leuke foto's en inderdaad een hoop aussies!!
Ik heb veel geleerd.Carma schreef:Mooie foto's!
Hoe is het jullie verder bevallen, op het feit dat dag 4 teveel was voor Linda?![]()
Veel nieuwe dingen geleerd?
Kijk, dat zijn de berichten! Even nieuwschierig hoor, maar wat is typisch voor hun manier van handlen?marye schreef:Ik heb veel geleerd.Carma schreef:Mooie foto's!
Hoe is het jullie verder bevallen, op het feit dat dag 4 teveel was voor Linda?![]()
Hun manier van handlen ligt mij en Caja ook erg goed.
Volgend jaar weer
Vooral geleerd om te vertrouwen op het kunnen van mijn honden. Zowel Roef als Sepp.Carma schreef:Mooie foto's!
Vertrouwen in je hond, dat is een hele belangrijke inderdaad! Fijn dat het gelukt is om dat vertrouwen te krijgen in je beide honden.Het lijkt me best lastig om twee zo vesrchillende honden te trainen, je moet toch elke keer weer schakelen lijkt mij.Sepp schreef:Vooral geleerd om te vertrouwen op het kunnen van mijn honden. Zowel Roef als Sepp.Carma schreef:Mooie foto's!
Bij Sepp heb ik de laatste maanden wel met mijn handen in het haar gezeten....hoe krijg ik zo een mega snelheidsmonster, door zijn enthousiasme mega lomp, ooit rond. De opstellingen bij de workshop voor de debutanten waren ruim en soms een klein technisch stukje. Sepp liet alle sprongen staan (die gaan nogal wel eens totaal om), reageerde heel direct.
De grote clue zat er in dat ik zo'n grote hond als Sepp echt de ruimte moet geven om te werken. Ben de omvang en snelheid van Roef gewent, en dat is veel anders. Het landingspunt van Sepp en Roef is verschillend, daardoor stond ik te vaak op de lijn van Sepp, ,met alle chaos van dien. Dit werd mij heel duidleijk tijdens deze workshop. En rust rust rust rust rust in je handling, laat de hond werken ipv zelf als een bezetene over de baan te hollen. Op sommige punten moet je dicht op de hond werken maar op andere punten moet de hond vooral gaan, en blijf jij rustig.
Ook vond ik het een groot plezier om 4 dagen achter elkaar te werken met Sepp. Hij barst van de motivatie en is dol op het spelletje....hij is zo'n blije gup.
En dan Roefie.....voor de workshop een nieuwe coupe aangemeten (veel korter), kilootje lichter...en gaaannnnnnnn. Wat heb ik genoten van mijn eigwijze mormeltje. Fysiek legt ze het af tegen de echte snelle honden, maar ik kan nu zien dat ze het laatste jaar echt is gegroeid. Bij Roef staat bij mij behendigheid alleen maar in het teken van lol, en geen druk. Als ik een fout maak, krijgt zij direct de bal, geen gemopper van mijn kant (soms best wel lastig).
Tot het laatse uur stond ze altijd vol energie aan de start. Ze ging vanaf dag 3 wel ietsje langzamer door vermoeidheid...maar ze heeft echt hele mooie combinaties gesprongen. Dus ook bij Roef geldt voor mij...vertrouw meer op het vermogen van je hond....ze kan echt nu al een stuk beter voorruit werken, plakt niet meer aan mijn been en ze vindt het spelletje echt leuk.
Ik vond bij Buzgiz dat zowel Ietje als Henk heel veel geduld en inlevingsvermogen hadden voor elke hond en elke handler, langzaam of snel. Voor iedereen namen ze voldoende tijd, klein, dik, groot, langzaam, snel, oud, nieuw, jong, ervaren. Heel leuk!