Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Buzgiz
Moderator: moderatorteam
- Maartje
- Zeer actief
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Re: Buzgiz
johZoek stok! schreef:Ik ben foto's aan het bewerken, kijken of ik dat vandaag nog af krijg. Zit beetje sloom te doen, zo moe. Vandaag had ik m'n dag niet, slecht gehandeld en een bijtwond in m'n buik (van andere hond) en van Bram/Izzie in m'n arm omdat ze op elkaar klapten om een stuk kaas. Staat schattig hoor, dat natte verband om m'n armMaar de andere drie dagen waren wel leuk!

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
We hebben ook looptraining gehad. Nanda zei dat jullie daar in het vervolg elke les mee beginnen. Minstens een half uur. Leuk he.Maartje schreef:Ik wacht geduldig de foto's af

Linda, Izzie en Bram
- Maartje
- Zeer actief
Zoek stok! schreef:We hebben ook looptraining gehad. Nanda zei dat jullie daar in het vervolg elke les mee beginnen. Minstens een half uur. Leuk he.Maartje schreef:Ik wacht geduldig de foto's af
Hahahaaa.........lijkt mij enig

- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Zoek stok! schreef: Vandaag had ik m'n dag niet, slecht gehandeld en een bijtwond in m'n buik (van andere hond) en van Bram/Izzie in m'n arm omdat ze op elkaar klapten om een stuk kaas.

- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
Zoek stok! schreef:Ik ben foto's aan het bewerken, kijken of ik dat vandaag nog af krijg. Zit beetje sloom te doen, zo moe. Vandaag had ik m'n dag niet, slecht gehandeld en een bijtwond in m'n buik (van andere hond) en van Bram/Izzie in m'n arm omdat ze op elkaar klapten om een stuk kaas. Staat schattig hoor, dat natte verband om m'n armMaar de andere drie dagen waren wel leuk!

Verder klinkt het als een geslaagde week voor iedereen

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik liep langs en de hond kwam het parcours uit en vloog me aan. Ik wist niet dat ik zo'n invloed had op hondenCarma schreef:Zoek stok! schreef:Ik ben foto's aan het bewerken, kijken of ik dat vandaag nog af krijg. Zit beetje sloom te doen, zo moe. Vandaag had ik m'n dag niet, slecht gehandeld en een bijtwond in m'n buik (van andere hond) en van Bram/Izzie in m'n arm omdat ze op elkaar klapten om een stuk kaas. Staat schattig hoor, dat natte verband om m'n armMaar de andere drie dagen waren wel leuk!
Wat is er gebeurd???

Linda, Izzie en Bram
- Carma
- Zeer actief
Met beetwonden moet je inderdaad een beetje oppassen, er komen altijd veel bacteriën mee de wond in.Zoek stok! schreef:Ik liep langs en de hond kwam het parcours uit en vloog me aan. Ik wist niet dat ik zo'n invloed had op hondenCarma schreef:Zoek stok! schreef:Ik ben foto's aan het bewerken, kijken of ik dat vandaag nog af krijg. Zit beetje sloom te doen, zo moe. Vandaag had ik m'n dag niet, slecht gehandeld en een bijtwond in m'n buik (van andere hond) en van Bram/Izzie in m'n arm omdat ze op elkaar klapten om een stuk kaas. Staat schattig hoor, dat natte verband om m'n armMaar de andere drie dagen waren wel leuk!
Wat is er gebeurd???
Plek is toch wel wat erger dan ik dacht. Maar die in m'n arm van Bram/Izzie is echt diep. Net even bij de huisarts langsgelopen om te vragen hoe lang ik het open moet houden. Vroeg het aan de doktersassistente en die haalde de arts die toch wel wat zorgelijk keek. Als ik ook maar wat verhoging krijg, moet ik direct naar de huisartsenpost om ab te halen.
Was het een afreageer-actie van die hond ofzo? Jeetje zeg, wat zal je zijn geschrokken!
En dan ook nog even geproefd door een van je eigen hondjes, wel effe alles tegelijkertijd hè?

- Zoek stok!
- Zeer actief
De hond zat al langer op een ander mens te azen en ik was de lul omdat ik langsliep. Ja, je hebt van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijvenCarma schreef: Was het een afreageer-actie van die hond ofzo? Jeetje zeg, wat zal je zijn geschrokken!
En dan ook nog even geproefd door een van je eigen hondjes, wel effe alles tegelijkertijd hè?Succes ermee, hoop dat het snel geneest.

Linda, Izzie en Bram
- Carma
- Zeer actief
Tsja,...had je natuurlijk ook maar niet moeten langslopen...Zoek stok! schreef:De hond zat al langer op een ander mens te azen en ik was de lul omdat ik langsliep. Ja, je hebt van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijvenCarma schreef: Was het een afreageer-actie van die hond ofzo? Jeetje zeg, wat zal je zijn geschrokken!
En dan ook nog even geproefd door een van je eigen hondjes, wel effe alles tegelijkertijd hè?Succes ermee, hoop dat het snel geneest.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Er was geen andere weg en ik wist pas achteraf dat hij op iemand anders zat te azenCarma schreef:Tsja,...had je natuurlijk ook maar niet moeten langslopen...Zoek stok! schreef:De hond zat al langer op een ander mens te azen en ik was de lul omdat ik langsliep. Ja, je hebt van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijvenCarma schreef: Was het een afreageer-actie van die hond ofzo? Jeetje zeg, wat zal je zijn geschrokken!
![]()

Linda, Izzie en Bram
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Bra OF Izzie, of beiden in 1 arm? Jakkes, je zal je wel rot voelen; het klopt bij mij iig altijd als een gek...Ik ben zelf altijd wel snel van het toch AB innemen; hoewel dat natuurlijk ook zn nadelen kent; ik krijg altijd giga last van mn darmen...Zoek stok! schreef:Ik liep langs en de hond kwam het parcours uit en vloog me aan. Ik wist niet dat ik zo'n invloed had op hondenCarma schreef:Zoek stok! schreef:Ik ben foto's aan het bewerken, kijken of ik dat vandaag nog af krijg. Zit beetje sloom te doen, zo moe. Vandaag had ik m'n dag niet, slecht gehandeld en een bijtwond in m'n buik (van andere hond) en van Bram/Izzie in m'n arm omdat ze op elkaar klapten om een stuk kaas. Staat schattig hoor, dat natte verband om m'n armMaar de andere drie dagen waren wel leuk!
Wat is er gebeurd???
Plek is toch wel wat erger dan ik dacht. Maar die in m'n arm van Bram/Izzie is echt diep. Net even bij de huisarts langsgelopen om te vragen hoe lang ik het open moet houden. Vroeg het aan de doktersassistente en die haalde de arts die toch wel wat zorgelijk keek. Als ik ook maar wat verhoging krijg, moet ik direct naar de huisartsenpost om ab te halen.

- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat jullie allemaal puf hadden om gisteren al te posten. Ik ben nog steeds moe...
Was erg leuk, heel veel geleerd, maar di elaatste dag was te vermoeiend. De training op woensdag was erg zwaar en donderdag ochtend was het dus die hond uit mijn groep die Linda greep... Was een bc die al een tijd aan het fixeren was op een man.
Toen liep hij in het parcours, gefrustreerd en Linda liep langs.
Ik ga zeker nog een keer heen!
Was ook erg leuk om iedereen van t forum te ontmoeten. Ik ga vanavond of morgen avond met mijn foto's aan de slag. Nu geen puf voor.
Was erg leuk, heel veel geleerd, maar di elaatste dag was te vermoeiend. De training op woensdag was erg zwaar en donderdag ochtend was het dus die hond uit mijn groep die Linda greep... Was een bc die al een tijd aan het fixeren was op een man.
Toen liep hij in het parcours, gefrustreerd en Linda liep langs.
Ik ga zeker nog een keer heen!
Was ook erg leuk om iedereen van t forum te ontmoeten. Ik ga vanavond of morgen avond met mijn foto's aan de slag. Nu geen puf voor.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
http://www.droversroad.nl/