Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Buzgiz zomerworkshop - foto's
Moderator: moderatorteam
- Gizmogirl
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 Australian Shepherds, 1 Finse Lappenhond en 2 Pomeranians
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Re: Buzgiz zomerworkshop - foto's
Ik had Esther niet herkend op die foto, maar het is inderdaad een goede werker.

- _Do_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Australian Shepherds
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Zoek stok! schreef:Ah, was zij dat. Die was heel anders qua drive. Ze had ook een merle bij zich.Sepp schreef: Op de website stonden inderdaad wel veel "ontplofte haarballen" . Ik kon dat inderdaad niet goed plaatsen met het karakter van Esther. De fokster zat volgens mij bij Marije in de groep met een sheperd (als ik het goed heb drie kleur).
Neee dat was Dominique niet. Die had kennelhoest in haar kennel dus die had afgezegd.
Dat was Geneviere. Die teef had ze wel zelf gefokt.
Zij heeft wel showlijnen, maar wel werkende showlijnen. Haar reu, die blue merle die af en toe rond liep is haar echte reu en ze heeft de opa van Blizz. Maar die is tegenwoordig geholpen.
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
http://www.droversroad.nl/
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
En om het compleet te maken, hoe heet die hond?

Linda, Izzie en Bram
- _Do_
- Zeer actief
- Contacteer:
Die black tri van Gene?Zoek stok! schreef:En om het compleet te maken, hoe heet die hond?
Genna, GAMESOME GENIUS GIRL
http://www.aussiepassion.be/genna.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Compleet genoeg?
The difference between ordinary and extraordinary is that little bit of extra...
- Zoek stok!
- Zeer actief
Yep, zo leer ik nog eens wat over de lijnen enzo 

Linda, Izzie en Bram
- _Do_
- Zeer actief
- Contacteer:
En aangezien je van compleet houd. Die red tri reu uit jullie groepje is ook gefokt door Dominique.Zoek stok! schreef:Yep, zo leer ik nog eens wat over de lijnen enzo
Blizz haar vader kwam ook bij Dominique vandaan, maar die leeft niet meer.
- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Die red-tri reu is een zoon van die fanatieke teef uit het groepje van nana en roef._Do_ schreef:En aangezien je van compleet houd. Die red tri reu uit jullie groepje is ook gefokt door Dominique.Zoek stok! schreef:Yep, zo leer ik nog eens wat over de lijnen enzo
Blizz haar vader kwam ook bij Dominique vandaan, maar die leeft niet meer.
Ze hadden hem speciaal gekoch voor de agility, hij was het meest veelbelovende uit dat nest...maar op een of andere rede blokkeerd hij

- Zoek stok!
- Zeer actief
Sneu is dat. Maar dat zal veel vaker gebeuren bij Aussies denk ik. Ik zag haar ook lopen met haar terrier, die ging behoorlijk rap.

Linda, Izzie en Bram
- mariaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): australian shepherd
Volgens mij zijn aussies idd vrij gevoelig, je kunt het niet altijd afdwingen....
Ik vond het best knap dat ze zo veel energie stopte in het motiveren van haar hond.
Ik vond het best knap dat ze zo veel energie stopte in het motiveren van haar hond.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Aussies zijn heel wisselend, veel wisselender in aanleg ivm Borders als het gaat om agility.mariaa schreef:Volgens mij zijn aussies idd vrij gevoelig, je kunt het niet altijd afdwingen....
Ze deed het ontzettend knap. Zeker omdat ik haar man/vriend met een Border zag lopen en ze zelf met een gemotiveerde terrier loopt. Ik heb geen enkele irritatie of boosheid gezien, had daar heel veel waardering voor.

Linda, Izzie en Bram
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
marye schreef:Iemand zei laatst dat ik eens een workshop van een duitse handler zou moeten volgen, dat die stijl erg bij me zou passen.Carma schreef: Wat goed dat het zo goed werkt voor Caja! Grappig dat je juist dicht op de hond moest handlen, dat is inderdaad niet iets wat vaak geprefereerd wordt. Zo zie je maar weer dat elke hond weer anders gehandled moet worden. We moeten maar snel weer effe gaan steppen. Mijn conditie gaat zo zonder mijn dagelijkse wandelingen ook zwaar achteruit :N:
Zie het filmpje: " onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zag bij Buzgiz wel gelijkenissen en ik denk dat het inderdaad wel bij me past.
Ik ben niet zo van het sierlijke dansen in het parcours wat je ook wel ziet, daar ben ik veel te lomp voor.
We moeten inderdaad snel gaan steppen, ik heb de aankomende tijd redelijk wat openingen in mijn agenda omdat de wedstrijden stil liggen.

Leuk filmpje. Phillip handled idd erg dicht bij de hond, wat ik al een prestatie op zich vind met zo'n snelle hond